دسته‌بندی نشده

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

این دریچه ها را میتوان به صورت وزنه ای لولایی، ساده و شیار دار ساخت. معیار چهارمی که بر قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل تاثیر می گذارد مدل آن هاست. قیمت هر کدام از مدل های دریچه های زیر فن کویل اعم از گریل معمولی، خطی، مشبک، سقفی و… با دیگر انواع متفاوت است. یکی از گران ترین مدل های دریچه ها مدل گل سقفی می باشد که نیاز به طراحی حرفه ای تری در مقایسه با دیگر مدل ها دارد. درب دریچه فن کوئل در این مدل از آن در حالت کاملا ساده، بدون شیار و طرح بوده و هیچگونه هوای از میان درپوش دریچه عبور نخواهد کرد. قابل تولید در حالت وزنه‌ای و لولایی طبق سفارش مشتری در ابعاد مختلف و وسعت بدنه اصلی بین 3 الی 5 سانتی‌متر خواهد بود.

دریچه زیر فن کویل وسط خطی 35 درجه لولادار

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت امروزه شما می توانید سایز ها و ابعاد بسیار متنوعی از این دریچه ها را در بازار مورد مشاهده قرار دهید. شرکت تهویه نظری نیز سعی بر آن دارد تا بهترین و باکیفیت ترین انواع دریچه فن کویل را برای مشتریان خود عرضه نموده و از این طریق به یکی از موفق ترین و مشهورترین شرکت ها در زمینه عرضه و فروش دریچه های مذکور به شمار آید. دریچه زیر فن کویل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. البته یکی دیگر از کارایی های این نوع دریچه ها برای مکش دستگاه می باشد. با توجه به اینکه هر چه مکش بهتر باشد راندمان دستگاه بالاتر می رود انتخاب درست دریچه های زیر دستگاهی یکی از موارد کلیدی در مصرف بهینه دستگاه می باشد.

ویژگی های اصلی دریچه زیر فن کویل

ابعاد درب درب دریچه دسترسی فن کویل خطی لولایی دقیقا به ابعاد دلاخلیِ فریم برمی‌شود.البته از سه بُعد باید به میزان ۲ میل کسر کرد و از بُعد چهارم که به لولا متصل می‌گردد به میزان نیم سانت کسر می‌گردد که درب بدون هیچگونه گیری باز و بسته شود. ابعاد درب دریچه دسترسی فن کویل ساده‌ی آلومینیومی وزنه‌ای نسبت به ابعادِ نشیمن گاهِ سه پریِ فریم از هر طرف به میزان ۱ تا ۲ میل کوچکتر در نظر گرفته می‌گردد تا درب دریچه دسترسی فن کویل به راحتی در نشمین گاهِ فریمِ دریچه دسترسی فن کویل جانمایی گردد. نکته‌ی مهم قبل از طراحی و ساخت دریچه دسترسی فن کویل وزنه‌ای آلومسینیومی ساده، این موضوع است که باید فاصله‌ی بین دستگاه فن کویل و دریچه دسترسی فن کویل به قدری باشد که امکانِ جداسازی و جانماییِ مجددِ درب دریچه دسترسی فن کویل به راحتی وجود داشته باشد.در صورتیکه‌این فاصله بیش از حد کم باشد درب دریچه دسترسی فن کویل وزنه‌ای امکانِ جداسازی از فریم را نخواهد داشت.

پره ای شکل هستند و دارای منافذی در گوشه ها هستند که باعث شده عملکردی بسیار مطلوبی را جهت تهویه رقم بزنند و دریچه ها به صورت وزنه ای و لولایی امکان باز و بسته شدن دارند مناسب برای محیط اداری می دریچه زیر فن کویل باشند. دریچه فن کویل صنعتی در اصل دریچه هایی با ابعاد بزرگ و سفارشی هستند که اکثرا در سازمان های بزرگ برای برج های خنک کننده و یا تاسیسات آن ساختمان استفاده میشوند. البته می توانید برای کسب راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص خرید این تجهیزات، با همکاران متخصص ما از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود در تماس باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین کاربرد و راهنمای خرید اینترنتی دریچه های فن کویل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. یکی از قدیمی ترین دریچه های زیر فن کویل یا دریچه های زیر دستگاهی دریچه های زیر فن کویل پانچی می باشد.

  • نوع و کیفیت رنگ به کار رفته در تولید که باعث زیبایی و تنوع ظاهری دریچه بازدید فن کویل می شود، از فاکتورهای تعیین قیمت نهایی محصول محسوب میشود.
  • بعداز عملیات رنگ کاری دریچه زیرفن کویل را درون کاور های مشمایی بسته بندی می کنیم تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش در امان بماند .
  • دریچه زیر فن کویل چوبی که از جنس ام دی اف ساخته میشود و در محیط هایی که طراحی داخلی آنها از چوب یا ترکیبات چوبی می باشد کاربرد دارد.
  • پوشش انواع دریچه زیر فن کویل آلومینیومی از رنگ پودری استاتیکِ کوره ای و انواع دریچه زیر فن کویل چوبی از نوع پلی یورتان می باشد.

می توان دسترسی داشت و در واقع دریچه زیر فن کویل پلاستیکی را در نمونه های لولایی و وزنه ای می توان در ابعاد مختلف تولید نمود. تمامیِ اجزای دریچه زیر فن کویل استیل از ورق استیل ساخته می شود.لذا فریم و درب دریچه زیر فن کویل که از ارکان دریچه زیر فن کویل هستند در ابتدا بر اساس سایز مورد نظر با نرم افزارِ مربوطه در سیستم طراحی شده و سپس بوسیله دستگاههای سی ان سی با دقت تمام برش داده می شوند و در مرحله بعد بوسیله دستگاههای خم کاری و مونتاژ اجزای دریچه زیر فن کویل استیل را به انجام می رسانیم. به دریچه بازدید، دریچه دسترسی، دریچه فن کویل هوا یا دریچه بازدید زیر فن کوئل نیز گفته می شود. در انتهایی ترین بخش فن کویل کانالی، که سیستم تهویه ای است، از جنس آلومینیومی یا پروفیل، و سیستم کویل و فن در آن نصب می شود و می تواند مجهز به موتور یا فیلتر باشد دریچه ایست دسترسی به سیستم را فراهم می کند و به آن دریچه فن کویل کانالی، دریچه فن کویل کانالی تهویه می گویند. دریچه های آلومینیومی که دارای بیشترین کاربرد و تنوع هستند قیمت نسبتا مناسبی دارند و دریچه های پلاستیکی به نسبت ارزان تر هستند.