دسته‌بندی نشده

دریچه کولر تهویه سان

در صورت علاقه‌مندی به شناخت دریچه‌های گوناگون کولر تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه سان باشید. دریچه کولر آهنی دارای دمپر بوده و پره های آن نیز مشابه نوع آلومینیومی آن به صورت افقی در پشت و عمودی در جلو قرار گرفته است. حرکت این پره ها به تغییر مسیر حرکت هوا در صورت لزوم کمک می کنند. دریچه آهنی می تواند هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی استفاده شود.

دریچه کولر چهارطرفه

دریچه کولر تهویه سان این نوع دریچه کولر با درب الومینیومی بصورت کشویی تعبیه شده تا از ورود گرد و خاک به داخل خانه جلوگیری کند. دریچه های آلومینیومی همانگونه که در بالا عنوان شد دارای پره های عمودی و افقی است، یکی از مزیت های اصلی این پره ها آن است که می توان به راحتی جهت پره های عمودی را تغییر داد. با این کار شما می توانید خروجی هوا را به راحتی به قسمت چپ یا راست محوطه هدایت نمایید. در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید. از این نوع دریچه بیشتر برای راهروها، سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود. اصولا به دلیل ظاهر زیبایی که دارد مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد.

خوشبختانه امروزه محصولات تولید شده در کارخانه های صنعتی این قابلیت را دارا می باشند. بیش از 90 درصد از کالاهای شرکت تهران دما تنظیم دریچه کولر دارند. دمپر کناری محصولات جهت کنترل میزان هوای انتقالی به محیط تعبیه گشته است. بیشترین فروش کارخانه های تولید محصولات تهویه مربوط به خرید دریچه کولر قابل تنظیم می باشد. با گذشت بیش از نیم قرن از تولید این کالا مردم همچنان از خرید دریچه کولر قابل تنظیم استقبال می کنند.

از دریچه آلومینیومی کولر نیز می‌توان به‌عنوان دریچه سقفی یا دیواری استفاده کرده و با توجه به مرغوبیت جنس، رنگ و طول عمر جهت استفاده منازل شخصی‌ساز گزینه مناسبی است. دریچه کولر نوع دیگری از دریچه هواست که استفاده از آن در داخل ساختمان های مختلف برای آسایش ساکنان مفید و حتی ضروری محسوب می شود. همان طور که می دانید، استفاده از وجود سیستم گرمایشی و سرمایشی در هر ساختمان یکی از الزامات مهم و دریچه کولر کلیدی است.

دریچه پلاستیکی

شما می توانید از دریچه های آلومینیومی در دیوار استفاده نمایید. البته امروزه دیده می شود که از آن در سقف نیز بهره گرفته می شود. برای نصب نیز می توان با پیچ و مهره آنها را در محل خود محکم نمایید. اینها تنها چند مورد از ویژگی های منحصر به فرد دریچه کولر هوشمندهستند.

دریچه های چوبی به دلیل زیبایی چشم نوازشان در محیط های مسکونی مورد استقبال قرار می گیرند. این مدل از محصول تهران دما دارای درپوش زمستانه جهت جلوگیری از ورود سرما در فصل های سرد می باشد. لیست قیمت دریچه کولر آبی را می توانید از مشاوران تهران دما دریافت کنید. افراد می توانند در قسمت تماس با ما با مشاورین این شرکت در ارتباط باشند. جهت استعلام و دریافت لیست قیمت دریچه کولر آبی آلومینیومی،چوبی،آهنی و پلاستیکی به شماره تماس واتس آپ تهران دما پیغام دهید.

پره های افقی دمپر این دریچه کولر آلومینیومی بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. دریچه کولر برقی دارای کنترل می باشد و افراد می توانند به راحتی از راه دور جهت باد را تنظیم نمایند. از این محصول می توان در ادارات و منازل مسکونی استفاده نمود. دریچه کولر دایره شکل اغلب جهت تخلیه ی هوای نا مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت تهران دما پیش از این دریچه کولر خطی را با استفاده از متریال آلومینیومی تولید می کرد. اما با گذشت زمان با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت و تولید دریچه کولر از ورق آهن (گالوانیزه) نمود. تهران دما دریچه کولر آهنی خطی را در انواع مختلفی از رنگ ها روانه ی بازار می کند.

کانال فلکسیبل آی اف دی

دریچه کولر گرد بلندگویی همانطور که از نامش پیداست ظاهری شبیه به بلندگو دارد. جهت نصب این محصول از فنرهای مخصوصی که در پشت دریچه نصب می شود، استفاده می کنند. دریچه کولر اسلوت چه کاربردی دارد؟ این محصول مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. دریچه کولر اسلوت به دلیل پره های ثابت و همچنین فاصله ی زیاد هر یک از پره ها از یکدیگر، هوا را به صورت یکنواخت و یکدست به درون محیط ها هدایت می کند.

  • این دریچه اغلب اوقات بصورت سقفی نصب و استفاده میشود، ولی در موارد ویژه بصورت دیواری نیز قابل استفاده است.
  • مدل گرد دریچه کولر مخصوص دهش هوا، پره هایی به شکل دایره دارد که به صورت دوار روی یکدیگر قرار می گیرند.
  • ابتدا بر روی یک کاغذ شکل هندسی دریچه کانال کولر را ترسیم کنید و سپس با استفاده از متر هر کدام از اضلاع دریچه را اندازه‌گیری کرده و در محل مشخص در کاغذ ترسیمی یادداشت نمایید.
  • دریچه کولر آهنی دارای دمپر بوده و پره های آن نیز مشابه نوع آلومینیومی آن به صورت افقی در پشت و عمودی در جلو قرار گرفته است.