دسته‌بندی نشده

دستگاه تصفیه آب 6 فیلتره CCK تایوانی با فیلتراسیون گیاهی شیپور

این فیلتر وظیفه بهبود طعم، مزه و بوی آب را بر عهده دارد. با محافظت از ممبران، طول عمر این فیلتر طولانی تر می شود. این دستگاه خیلی پر فروش می باشد که مشتریان زیادی دارد. به شما هم پیشنهاد می کنم از این سایت محصول خود را سفارش دهید. همان‌طور که در بخش اول این مقاله نیز به آن اشاره شد، به تدریج و با گسترش زندگی شهری و افزایش جمعیت، تأمین آب شرب مورد نیاز برای این افراد همواره یکی از چالش‌های دولت و به طور خاص سازمان آب برای تهیه این میزان آب لوله‌کشی موردنیاز بوده است. در صورت عدم تعویض به موقع، باعث ایجاد طعم و بوی نامطبوعی در آب می شود.

به همراه این دستگاه یک آچار خانگی جهت باز کردن هوزینگ و تعویض فیلتر ارائه می شود. جهت تأمین آب آشامیدنی منازل مسکونی، ادارات کوچک و محیط های درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. مجهز به سنسور فشار بالا و فشار پایین برای جلوگیری از کارکرد پمپ در زمان قطعی آب و یا زمانی که فشار سیستم بیش از حد مجاز بالا می رود.

پمپ تصفیه آب CCK تقریباً کم صدا بوده و کارکرد آن به نوعی است که اکثر اوقات متوجه روشن و خاموش شدن آن نخواهید شد. لازم به ذکر است این قیمت ها بستگی به قیمت روز ارز دارد و جهت اطلاع از قیمت دستگاه های تصفیه آب با ما تماس بگیرید . دستگاه تصفیه هوا هون لند مدل XJ8200 پارچ تصفیه آب یزدگل ۳ لیتری؛ قیمت، مشخصات و عملکرد… با رادگسترنوین یک دستگاه اورجینال در خانه خواهید داشت.

دستگاه تصفیه آب 6 فیلتره CCK تایوانی با فیلتراسیون گیاهی شیپور به گفته‌ی اکثر متخصصین دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا بهترین دستگاهی است که می‌توانید در خانه و محل کار خود نصب کنید و آب خروجی باکیفیت تحویل بگیرید. CCK تایوانی می‌تواند ضامن سلامتی شما و خانواده‌تان باشد. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا نمایندگی cck در ایران است که گارنتی و خدمات پس از فروش آن را نیز در اختیار دارد.

فیلتر تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل کربن مینرال مجموعه 2 عددی

این فیلتر آب مانده د رمنبع ذخیره را بعد از خروج از آن دوباره تصفیه میکند. در مرحله آخر فیلتراسیون تصفیه، فیلتر مینرال وجود دارد که برای اضاقفه کردن مواد مهم معدنی برای بدن و سلامتی آن نقش دارد تا آبی که مینوشیم نهایت پاکیزگی و بهداشتی بودن را داشته باشد. بعد از طی این مراحل تازه متوجه میشوید که آب طعم واقعی خود را چگونه بدست میاورد و اصلا چه طعمی دارد. تصفیه آب دستگاهی است که برای داشتن یک لیوان آب سالم و بدون مواد مضر، تلاش فرایندی را طی میکنند.

از این رو استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که هزینه قابل قبولی را در ازای تولید آب آشامیدنی عاری از املاح غیرمجاز و آلودگی در اختیار مردم قرار می‌داد، مناسب‌ترین و کارآمدترین گزینه به حساب می‌آید. فیلتر پست کربن معمولا به عنوان مرحله نهایی(مرحله 5 یا 6) در دستگاه تصفیه آب نصب می شود. فیلتر پست کربن آلاینده ها و ناخالصی های احتمالی باقی مانده در فرایند تصفیه آب را حذف می کند. همچنین در سیستم هایی که از مخزن برای ذخیره کردن آب استفاده می کنند، این فیلتر وظیفه حذف بو و طعم احتمالی آب مخزن را به عهده دارد. کربن پودری دارای سطح مقطع بسیار زیادی است که میزان جذب را قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK بالا می برد. در طی فرایند جذب، ناخالصی ها وارد منافذ بسیار ریز کربن شده و کربن اجازه خارج شدن آنها را نمی دهد.

  • هر چه مواد مصرفی برای تولید فیلترها از جنس مرغوب و همچنین مدت زمان فرآیند تولید آن ها بیشتر باشد گران تر هستند.
  • عرضه شده در این فروشگاه بعد از تست و تایید کیفیت قطعات توسط بخش فنی به فروش گذاشته می شود.
  • که بسته به تعداد فیلتر ها و روش فیلتراسیون با هم متفاوت هستند.
  • این دستگاه فیلتر اینفرارد یا اکسیژن ساز را نسبت به مدل ۹ مرحله ندارد.
  • بنابراین به موارد زیر دقت نمایید تا دستگاه اصلی را خریداری کنید زیرا اگر دستگاه تقلبی باشد یک ماه پس از خرید کاملا متوجه کیفیت و کارایی بد آن خواهید شد.
  • لامپ یو وی حتما باید در محفظه مخصوص خود قرار داشته باشد.
ارتفاع آن استاندارد بوده و می توان آن را در انواع دستگاه تصفیه آب نصب نمود. بر خلاف فیلترهای خطی که قیمت بیشتری دارند، فیلتر کربن هوزینگی بسیار ارزانتر می باشد. تفاوت فیلترهای کربنی در نوع و کیفیت کربن استفاده شده در آنهاست. هرچه کیفیت کربن بالاتر باشد، آلاینده های بیشتری نیز حذف خواهند شد.

شامل تمامی قطعات برقی از جمله پمپ ، ترانس یا آداپتور ، شیر برقی ، سنسورهای فشار پایین و بالا می باشد چناچه قطعات شامل گارانتی در مدت گارانتی خراب شوند قطعه تعویض می شود و در محل های فاقد نمایندگی قطعه مورد نظر برای مشتریان ارسال می گردد. ممبران 50 گالن فیلمتک 11 لایه می باشد فیلترهای پست کربن و مینرال این دستگاه نیز کیفیت قابل قبولی دارد. هم مدل سافت واتر و هم مدل سیسیکا ، بیشتر از 50 مدل دستگاه در بازار دارند که از قیمت بسیار پایین تا بالا می باشند .

از مشخصات یک فیلتر نامرغوب می توان به استفاده از مواد اولیه یا پلاستیک نامرغوب و استفاده از مواد داخلی یا کربن نامرغوب درون فیلتر اشاره کرد که می تواند از مشخصات یک فیلتر نامرغوب و بی کیفیت است. در ابتدا اتصالات مربوطه را جدا کنید و بعد درب محفظه ممبران را باز کنید و فیلتر ممبران را طبق جهت نشان داده شده در شکل در جای خود قرار دهید. همانطور که میدانید آب یکی از عناصر اصلی و مهم برای ادامه حیات است.

فیلتر دستگاه تصفیه آب سی سی کا C.C.K (مرحله پنجم) فیلتر پست کربن

یک سال گارانتی طلایی تعویض قطعات و همچنینخدمات و پشتیبانی دستگاه تصفیه آبکامل تیم فنی باعث می شود بتوانید با خیالی آسودهدستگاه اسمزمعکوس خانگی CCKرا انتخاب کنید. همچنین از طراحی زیبا و فوق العاده برخوردار است و فضای کمی را اشغال میکند، و به راحتی می توانید آن را در زیر سینک آشپزخانه خود قرار دهید. این دستگاه آب شیرین کن دارای یک مخزن 4 گالن تایوانی است. اینمخزن تصفیه آب، از مواد درجه یک ساخته شده و کیفیت آب ذخیره شده را برای مدت های طولانی حفظ می کند. در مرحله بعد، اصل روش اسمز معکوس با فیلتر ممبران 13 لایه ساخت آمریکا، انجام می گیرد، فیلتر پنجم این دستگاه طعم و مزه مناسبی به آب می دهد، در مراحل بعدی تصفیه نیز خاصیت قلیایی به آب اضافه شده و در نهایت فیلتر یووی آب را کاملاً ضد عفونی می کند. شرکت بازرگانی پاکاب گستر از سال 1388 واقع در تهران شروع به فعالیت کرده است و در تلاش است تا تجربه خود در زمینه عرضه تمامی محصولات دستگاه تصفیه آب را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.