اخبار دوربین مداربسته

دوربین حرارتی چند طیفی پیشرفته NYX 200


Meprolight می گوید که یک نسخه پیشرفته از دوربین حرارتی چند طیفی NYX 200 – Mepro NYX-200 (T/D-X2.7) را معرفی کرده است.

این سیستم جدید دارای یک هسته حرارتی 12 میکرونی با کیفیت بالا، همراه با اپتیک های حرارتی و کانال روز بهبودیافته است که برد موثر دید را تا بیش از 30 درصد افزایش می دهد بدون اینکه بر وزن یا مصرف انرژی آن تأثیر بگذارد.

این مدل از عملیات شبانه روزی در محدوده های مشخص کننده ماموریت های تیرانداز، تحت شرایط محیطی سخت و در هر سناریو تاکتیکی پشتیبانی می کند.

تطبیق پذیری Mepro NYX-200 (T/D-X2.7) به طور قابل توجهی انعطاف پذیری تاکتیکی را بهبود می بخشد. هسته حرارتی باکیفیت آن، همراه با یک دوربین دیجیتال با وضوح بالا در روز یا کم نور، امکان شناسایی اهداف در تاریکی مطلق و همچنین عملیات کارآمد در نور روز را فراهم می کند. در شب، اهدافی که با استفاده از کانال حرارتی NYX-200 به دست می‌آیند را می‌توان به راحتی با استفاده از نشانگر مادون قرمز داخلی برای نیروهای دوستانه مجهز به سیستم دید در شب با تشدید تصویر تعیین کرد. این دید در هر سناریوی جنگی، آگاهی از موقعیت، قابلیت بقا و مرگ‌بار را افزایش می‌دهد.

NYX 200 بر اساس سخت‌ترین استانداردهای نظامی طراحی و تولید شده‌اند که سال‌ها عملیات قابل اعتماد را تحت همه شرایط محیطی و جنگی تضمین می‌کند، در حالی که DVR یکپارچه کارایی آموزش را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های تجزیه و تحلیل ماموریت را ارائه می‌دهد.

ویژگی ها و مزایای اضافی عبارتند از:

  • سوئیچینگ بدون درز بین کانال ها
  • نشانگر لیزر مادون قرمز یکپارچه برای تعیین هدف (برای کاربران مجهز به NV)
  • ضبط ویدیوی داخلی (DVR) و عکسبرداری با خروجی ویدیو
  • با 4 باتری تجاری “AA” تغذیه می شود
  • طراحی همه کاره برای استفاده در دست یا روی سلاح
  • > محدوده تشخیص 600 متر برای اجسام به اندازه انسان (مدل x2.7)
  • کنترل آسان و رابط کاربری گرافیکی (GUI)
  • نبرد اثبات شده و MIL-STD آزمایش شده است

دیوید شنهاو می‌گوید: «طراحی نوآورانه NYX-200 چند طیفی مزایای فناوری حرارتی خنک‌نشده را به کاربرانش می‌دهد، و عملیات در تاریکی مطلق را قادر می‌سازد و در عین حال توانایی مشاهده از طریق پنجره‌های شیشه‌ای و انجام شناسایی چهره با استفاده از کانال دیجیتالی اضافی را حفظ می‌کند. SVP Sales & Marketing – Defense، در Meprolight. “این ترکیب منحصر به فرد انعطاف پذیری تاکتیکی بی نظیری را ارائه می دهد. ما مفتخریم اعلام کنیم که منظره جدید قبلاً برای مشتریان بخش دفاعی در اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی عرضه شده است. ما انتظار داریم که این جدیدترین پیشرفت محصول پتانسیل بازار را افزایش دهد و فروش محصول را بیشتر کند.”





منبع