دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است. برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد .

  • هایولک نیز یکی از برندهای برتر دوربین مداربسته است که به لطف قیمت‌‌گذاری مناسب و به‌کارگیری مولفه‌های سخت‌افزاری با کیفیت در ساخت دوربین و دستگاه nvr و dvr هایلوک توانسته است نظر مساعد شرکت‌ها را به خود جلب کند.
  • خدمات و محصولات تولید شده توسط پاناسونیک، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی دارند.
  • قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد .
  • لذا اگر نیاز به مشاوره و بازدید رایگان داشتید میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.
دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است.

یکی دیگر از برندهایی ایرانی معتبر موجود در بازار که میتوان در اینجا به آن اشاره کرد دوربین مداربسته ایرانی شرکت ناظر است. بهترین برند های تولید دوربین مداربسته، به برند های خاصی گفته می شوند که خدماتشان را به صورت تضمینی و همراه با بالا ترین سطوح کیفیتی در اختیار مشتریان قرار خواهند داد. به خاطر داشته باشید که امروزه تیم های بسیار زیادی در سراسر ایران به این صورت فعالیت می نمایند. به همین علت، اگر شما هم به دنبال برند های برتر دوربین مداربسته هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید.

http://atisflower.ir

بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد. همانطور که می دانید بوش تولید کشور آلمان و یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه تولید وسایل برقی است. این برند در زمینه تولید دوربین های مداربسته از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات بوش از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما در عین حال نصب و راه اندازی این برند به سادگی سایر برندها نیست.

به سراغ شرکت‌های معتبر بروید

این شرکت از طریق ارائه راهکارها و تجهیزات تحت شبکه به روز و حرفه ای در میان کاربران محبوبیت خود به دست آورده است و به همین دلیل جزء پیش رو ترین شرکت های تولید کننده این محصولات به شمار می آید. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد. اما یکی از ایرادات این مدل دوربین مداربسته؛ تولیدات کم و البته قیمت بالاست. این برند از دوربین مدار بسته ساخت کشور سوئد می‌باشد و با کیفیت بالا و قابلیت رمزگذاری ویدیو‌های ضبط شده محبوبیت ویژه‌ای برای بانک‌ها و مکان‌های حائز اهمیت دارد. از معایب این دوربین مدار بسته عدم ضبط صدا در بسیاری از مدل‌های آن می‌توان اشاره کرد.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند فلیر