دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | tizbincctv

آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس دوربین مداربسته است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند. عبارت PTZ مخفف Pan (چرخش افقی)، Tilt (چرخش عمودی) و Zoom (بزرگنمایی) می‌باشد. در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد.

علامت اخطار مربوط به دوربین مداربسته

اندازه این دوربین ها بسیار کوچک بوده و می توان آنها را در مکان های مخفی نصب نمود. به علت اندازه کوچکی که این دوربین ها دارند قابلیت جاسازی آنها در مکان های مختلف وجود خواهد داشت. دوربین های مینیاتوری نمونه ای از دوربین های مخفی می باشند که در بسیاری از مورد جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند. به علت شکل ظاهری که این دوربین ها دارند به آنها دوربین های dome به معنای گنبدی گفته می شود. کیفیتی که برای دوربین های دام در نظر گرفته می شود متفاوت بوده و از 2 تا 12 مگاپیکسل متنوع می باشد. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند.

  • بنابراین تنها راه ضبط تصاویر آنالوگ به صورت دیجیتال به این طریق انجام می شود.
  • اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد.
  • این اطلاعات شامل تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز، نوع سیستم مداربسته انتخابی، برند مورد نظر و حدودی از کیفیت آن است.
  • به صورت کلی دوربین های مداربسته از نظر نوع تکنولوژی در سه دسته آنالوگ، آنالوگ HD و تحت شبکه یا IP جای می گیرند که در ادامه به صورت جامع در این رابطه توضیح خواهیم داد.

مجله خبری دوربین مداربسته های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. دوربین مداربسته پلاک خوان یا سیستم های ANPR قادرند تا با تشخیص پلاک خودرو ها به راحتی شخص خاطی را شناسایی کنند. هدف از نصب این دوربین ها کنترل تردد، کنترل ترافیک و جرایمی مانند سرعت بالا یا پارک ممنوع است. این دوربین با زاویه 180 و 360 درجه از تمام زوایا تصویر برداری می کند، بنابراین برای پوشش محیط به تعداد دوربین مداربسته کمتری نیاز دارید.

برد دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل AHD مدل F3835

دوربین‌ها از لحاظ تکنولوژی در دو دسته آنالوگ و دیجیتال قرار می‌گیرند. نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است. این دوربین‌ها در تکنولوژی‌های مختلف آنالوگ و دیجیتال در بازار وجود دارند. نوع طراحی دوربین های دام به شکلی است که بالقوه برای محیط های مسقف محدود استفاده می شوند. این دوربین ها معمولا در محیط های غیر صنعتی و اداری یا خانه ها استفاده می شوند.

http://atisflower.ir

در مواقعی که نیاز است تصاویر دوربین های مدار بسته به صورت همزمان دریافت و مشاهده گردد استفاده از دوربین مدار بسته اسپید دام کاربرد دارد. بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند. برای محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد. این اطلاعات شامل تعداد حدودی دوربین های مورد نیاز، نوع سیستم مداربسته انتخابی، برند مورد نظر و حدودی از کیفیت آن است. تعداد دقیق دوربین ها پس از نظر کارشناسی و بازدید از محل نصب مشخص خواهد شد اما در مرحله اول شما می توانید برآورد حدودی از تعداد دوربین های مورد نیاز خود به دست آوردید. در این محاسبه نوع مکان مورد نظر از جهت مسکونی، اداری یا تجاری بودن ، فضای تحت پوشش مورد درخواست و… نیز موثر هستند.