دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | tizbincctv

یعنی در حالت کلی این دوربین ها همانقدر که نیاز به دوربین های چندگانه را مرتفع می کنند به همانقدر نیز، باعث می شوند که تصاویر و نتیجه متناسب حاصل نشود. پس توجه به فراهم کردن موقعیت و شرایط مطلوب برای این دوربین نیاز است تا بتواند انتظارات فرد را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. فروشگاه ها، ادارات و پارکینگ بهترین مکان برای استفاده از این نوع دوربین هاست.

  • این دوربین ها برای تشخیص رفتار نادرست عالی هستند و به کاربر اجازه می دهند تا برای وضوح بیشتر، در صورت نیاز از فیلم در دادگاه، بزرگنمایی کند.
  • ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است.
  • از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند.
آموزشگاه فن آموزان برگزار کننده دوره های آموزشی از جملهآموزش نصب دوربین مدار بستهمی باشد . تولید کنندگان دوربین های مداربسته در جهت رفع معایب و بالا بردن کیفیت دوربین های آنالوگ اقدام به تولید دوربین های تحت شبکه یا IP نموده اند. به جای امواج آنالوگ در این دوربین ها از امواج دیجیتال جهت تحلیل و بررسی داده ها استفاده می گردد. در واقع از ابتدای دریافت تصاویر، دوربین های IP آنها را به صورت دیجیتال در آورده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهند.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A

نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند. تصاویر از همان ابتدای کار که ضبط می‌شوند، به صورت دیجیتالی ذخیره شده و به همان شکل نیز ارسال و دریافت می‌شوند.

http://atisflower.ir

طبیعی است با تغییر نوع مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته هزینه نصب نیز تغییر کند چرا که نوع تجهیزات مورد نیاز آن نیز متفاوت است. آیا ارزان بودن سیستم مداربسته بر کیفیت آن تاثیر گذار است؟ پاسخ این سوال مطلقا مثبت نیست در مواقعی می تواند منفی باشد. به عبارت دیگر در نظر گرفتن نوع کاربری در انتخاب نوع سیستم مداربسته می تواند شما را از هزینه های اضافی رها کند. گذشته از این موضوع تعدیل کردن تعداد دوربین های مورد نیاز، استفاده از برندهای قیمت مناسب تاثیر زیادی بر قیمت سیستم مداربسته دارد.

دوربین مداربسته آنالوگ

این دوربین ها با استفاده از نور مادون قرمز می توانند در نقاطی که حتی ذره ای نور وجود ندارد تمامی حرکت را ثبت نموده و امکان مشاهده آنها را فراهم نمایند. در صورتی که قصد دارید از این امکان استفاده نمایید در هنگام خرید ، دوربین هایی را انتخاب کنید که قابلیت دید در شب یا نور مادون قرمز را داشته باشند. به جای استفاده از دستگاه ضبط dvr نیاز به استفاده از دستگاه NVR بوده و این دستگاه قادر به ایجاد ارتباط شبکه ای بوده و به صورت دیجیتال داده های موجود را ضبط می نماید.