دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | tizbincctv

دوربین های مداربسته باکس یا دوربین صنعتی دوربین هایی هستند معمولا به شکل مکعب مستطیل. دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. وجود رنگ در تصویر خود بخشی از جزئیات را صحنه را به نمایش می گذارد. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

مقایسهٔ دوربین‌های مداربستهٔ آنالوگ و دیجیتال

در مجله خبری دوربین مداربسته دید در شب های رنگی می توان به ColorVu، Starlight، Warmlight و Spotlight اشاره کرد. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند. اگر مکان نصب این دوربین هم سطح باشد، قابلیت ثبت تصاویر در زوایای مختلف را دارد. اگر به این نکته توجه نشود، ممکن است، زاویه مناسب برای ثبت تصاویر از دست برود.

پک اقتصادی دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس مدل P70

دوربین های IP DarkFighter و LightFighter کیفیت تصویر فوق العاده ای را در محیط های روشنایی چالش برانگیز ارائه می دهند. سبک های دوربین از گنبدهای داخلی و خارجی، گلوله ها، برجک ها، مدل های مخفی، مدل های چشم ماهی و گزینه های مختلف PTZ متفاوت است. ویژگی‌های کلیدی شامل وضوح بالا تا ۱۲ MR 180 مشاهده پانوراما، تجزیه و تحلیل هوشمند و فشرده‌سازی H.264+ است. با گزینه های بسیار زیاد، سری Smart Pro می تواند به راحتی نیازهای عملکرد و ذخیره سازی بالا پروژه های سازمانی را برآورده کند. امیدوارم این مقاله به شما در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، کمک کرده باشد. رایج‌ترین سبک تقسیم بندی دوربین‌های مخفی تقسیم بندی براساس شکل ظاهری است.

  • نوسانات برق شهری و همچنین نویزهای الکترومغناطیسی می توانند بر روی ایجاد نویز در این دوربین ها تاثیر بسیاری گذاشته و کیفیت تصویر را کاهش دهند.
  • حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد.
  • برخی از دوربین های کیوب دارای میکروفون داخلی و اسپیکر هستند و عموما برای نظارت اتاق ها و محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نوعی از دوربین‌های سقفی که کارایی بسیار بالایی دارد دوربین‌های دام یا گنبدی شکل است.
  • بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.
این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود. برخی از برندها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند.

دوربین مخفی و پین هول:

با توجه به موارد ذکر شده دوربین‌های مداربسته بالت برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر هستند. ضمن اینکه لزوما بالا بودن قیمت دوربین مداربسته به منزله مناسب ترین گزینه نیست و ممکن است بعد از خرید متوجه شوید که میزان کارایی که در نظر داشتید را ارائه نمی دهد. در ادامه به طور کامل با انواع دوربین مدار بسته و مزیت های هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.

http://atisflower.ir