دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | tizbincctv

همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند. دوربین های اسپیددام جز خاص ترین انواع دوربین مداربسته هستند، دوربین های اسپییدام یا PTZ قابلیت چرخش در جهات مختلف و همچنین امکان زوم بر روی سوژه های مختف را تا چند صد متر دارند. عموما از دوربین مداربسته اسپیددام برای پروژه های بزرگ و فضاهایی همچون کارخانه، خط تولید و…استفاده می کنند. دوربین PTZ توانایی این را دارد که از طریق یک اپراتور مدیریت شود و یا از طریق قابلیت PRESET طبق یک برنامه از پیش تعیین شده تصاویر را ثبت کند. گاهی اوقات ممکن است زاویه دوربین طوری تنظیم شده باشد که تابش مستقیم نورخورشید مانع از دید فیلم های موجود در آن شود، ولی نوع ثبت و ضبط اتوماتیک صحنه ها در این دوربین باتوجه به تشخیص نوع فیلمبرداری بسیار واضح و شفاف است. امنیت بالای دوربین های بولت بسیار بالاست و کارایی مفید آن در حفظ حریم خضوضی و شخصی موردتوجه است.

دوربین مدار بسته لنز وریفوکال

مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته باکس یا دوربین صنعتی دوربین هایی هستند معمولا به شکل مکعب مستطیل. دید در شب رنگی قابلیتی که با آن تصاویر در محیط های کم نور و شب هنگام مانند روز به صورت رنگی ثبت می شود. وجود رنگ در تصویر خود بخشی از جزئیات را صحنه را به نمایش می گذارد. بنابراین در کاربری های حساس که نیاز به جزئیات بالایی از تصاویر ثبت شده است این قابلیت بسیار مفید خواهد بود.

  • در بسیاری از موارد افراد تمایل ندارند که دوربین نصب شده در ساختمان توسط سایر افراد قابل مشاهده باشد.
  • در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد.
  • برای یک سیستم 4K به یک DVR/NVR 4K، دوربین های 4K و یک تلویزیون 4K نیاز دارید.
  • برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.
دوربین های اتاق کودک یا همان بیبی کم، دوربین هایی هستند که برای نظارت و ارتباط بیشتر با کودک یا سالمند شما در زمان هایی که خارج از منزل هستید، طراحی و ساخته شده اند. این دوربین ها دارای قابلیت مکالمه دو طرفه، دید در شب و دریافت تصاویر بر روی موبایل هستند. برخی از مدل ها قابلیتی دارند که هنگام گریه کردن یا تکان خوردن نوزادتان به شما هشدار می دهد. دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .

http://atisflower.ir

تحقیق در مورد برند پیشنهادی برای آگاهی از سطح کیفیت محصولات آن و… شدیدا توصیه می شود. هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد. ویژگی‌های کلیدی این راه‌حل‌ها شامل هشدارهای بی‌درنگ و هشدارهای شنیداری و بصری در دوربین های مدار بسته برای جلوگیری از متجاوزان قبل از ورود به ساختمان‌ها یا پا گذاشتن به مکان هاست. با ویژگی های هوش مصنوعی برای تشخیص افراد و وسایل نقلیه از سایر اجسام متحرک مانند حیوانات یا سقوط برگ، تیم امنیتی می تواند تلاش خود را بر روی تهدیدات امنیتی واقعی متمرکز کند و به حوادث بسیار سریعتر پاسخ دهد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRP

در ضمن ضد آب بودن دوربین بولت به معنای امکان غوطه ور کردن آن در آب نخواهد بود. حداکثر می‌تواند حداکثر 18 متر از دوربین‌ها فاصله داشته باشد و این اغلب ایده‌آل نیست. کابل‌های از پیش ساخته شده یک نقطه ضعف دارند زیرا باید سوراخ بزرگ‌تری در دیوار ایجاد کنید، زیرا کابل‌ها از قبل اتصالاتی روی خود دارند.