اخبار دوربین مداربسته

راه اندازی i-PRO در ANZ – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


i-PRO APAC یک رویداد راه اندازی رسمی در بریزبن برگزار کرده است. این رویداد با هدف راه اندازی برند پس از افتتاح i-PRO APAC به عنوان یک نهاد در ماه آوریل، مهمانانی از جمله نوریو هیتسویشی-سان، معاون رئیس، رئیس امنیت جهانی و ماسامی اگوچی-سان، مدیر اجرایی، معاون رئیس جمهور در i-PRO Co., Ltd.

این رویداد همچنین با حضور مدیران پاناسونیک نیوزلند برگزار شد که همچنان به عنوان شریک توزیع i-PRO در نیوزیلند باقی مانده است.

علاوه بر تعریف نقشه راه برای موفقیت i-PRO در منطقه، محدوده دوربین های جدید و یک خط تولید جامع فاش شد. اینها عبارتند از i-PRO Mini، کوچکترین دوربین فرم فاکتور جهان با هوش مصنوعی داخلی، و همچنین طیف گسترده ای از دوربین های PTZ، Domes و Fisheye.

ماریوس ون در مروی درباره این رویداد گفت: «با توجه به راه اندازی رسمی این شرکت در منطقه و پشتیبانی از طیف قابل توجهی از دوربین های جدید، حضور در این نقطه خوشحال کننده است. هدف ما این است که در دهه آینده در خط مقدم فناوری‌هایی باشیم که امنیت را هدایت می‌کنند، و طیف وسیعی از دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی ما گواهی بر این تلاش است. ساختار جدید i-PRO همچنین به این معنی است که همه چیز در حال حاضر بسیار سریع‌تر اتفاق می‌افتد – ما می‌توانیم به تقاضاهای بازار و تغییرات در نیازهای مشتریان خود پاسخ بهتری بدهیم.

i-PRO همچنین در حال گسترش حضور محلی خود است و استخدام های جدیدی را اعلام می کند که طی هفته های آینده اعلام می شود.

“سازمان منابع بیشتری را در اینجا قرار می دهد و به ما این امکان را می دهد که به طور کامل به منطقه متعهد شویم. بین اتحادهای مهم شرکای خود و افزایش حضور، ما اکنون در موقعیت بسیار خوبی هستیم تا از فناوری های جدید وارد شده به این سواحل سرمایه گذاری کنیم و واقعاً راه را برای مشتریان خود پیش ببریم.”

رابرت میخم، مدیر کل اجرایی BGW Technologies، درباره این رویداد گفت: «ما مفتخریم که بخشی از افتتاح رسمی دفتر APAC در بریزبن باشیم. همکاری طولانی مدت ما با پاناسونیک و اکنون i-Pro به دلیل ارزش های مشترک و کیفیت بالای محصولات، همچنان در موفقیت ما نقش اساسی دارد. آنچه قبلاً در i-Pro جدید مشهود است، افزایش سرعت برای ارائه محصولات و ویژگی های جدید به بازار و زمان تولید سریعتر است، اما همچنان بالاترین کیفیت را حفظ می کند. آینده روشن است همانطور که با استفاده قابل توجه از فناوری های جدید i-Pro Ai مشهود است و وقتی این را با افراد اضافی و رهبری Marius Van Der Mere همراه کنیم، می دانیم که موفقیت ادامه خواهد داشت.

پرتاب با یک مراسم سنتی ژاپنی، “شکستن بشکه ساکه” که به معنای رفاه و سلامتی است، پایان یافت. دفتر مرکزی منطقه ای I-PRO برای بازار ANZ در بریزبن مستقر خواهد بود و نمایندگانی در سراسر استرالیا و نیوزلند فعالیت می کنند.





منبع