اخبار دوربین مداربسته

راه حل امنیتی Gallagher SMB پشتیبانی از طیف وسیع تری از درها را اضافه می کند


Gallagher اعلام کرده است که پشتیبانی از طیف گسترده‌تری از درها از جمله دروازه‌ها، درب‌های غلتکی و کابینت‌ها را اضافه کرده است.

لیزا توب، مدیر ارشد محصول Gallagher، می‌گوید: «این نسخه بر اساس انعطاف‌پذیری موجود سیستم است و به مشتریان گزینه‌های بیشتری را برای انواع درهایی که می‌توانند از گوشی هوشمند خود کنترل کنند، می‌دهد.»

ما دائماً به بازخورد بازار گوش می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که نیازهای تجاری مشتریان خود را برآورده می کنیم. ما آموخته‌ایم که کاربران سیستم SMB دارای پیکربندی‌های سایت متنوعی هستند که بیشتر از درهای دسترسی معمولی را شامل می‌شود.

با استفاده از قابلیت باز جدید، که در برگه Doors برنامه Gallagher SMB یافت می شود، مشتریان می توانند به صورت لحظه ای قفل دروازه، غلتک یا انواع دیگری از درها را از هر کجا و در هر زمان باز کنند. این زمانی مفید است که شخصی پس از ساعات کاری به یک سایت دسترسی پیدا کند، مانند راننده پیک که کالاها را تحویل می دهد، و در سفر به کسب و کار صرفه جویی می کند.

یکی دیگر از مزایای انتشار این ویژگی، انعطاف‌پذیری افزوده‌ای است که برای شرکای نصب SMB فراهم می‌کند، که اکنون می‌توانند درب را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای خاص مشتری – با یا بدون خواننده دسترسی، پیکربندی کنند.

“از طریق درک نیازهای مشتریانمان، ما متوجه شدیم که مواردی وجود دارد که امنیت اضافی ارائه شده توسط Access Control برای درهای خاص مورد نیاز نیست. به عنوان مثال، یک اتاق ذخیره‌سازی که اغلب به آن دسترسی پیدا نمی‌شود، اما هنوز باید ایمن باشد.» لیزا توضیح می‌دهد.





منبع