اخبار دوربین مداربسته

راه حل تلفن هوشمند Gallagher و Wilson Security


Gallagher و Wilson Security با هم یک سرویس Guarding را در راه حل امنیتی مبتنی بر ابر گالاگر راه اندازی کرده اند.

راه حل مبتنی بر ابر به کاربران کنترل امنیت خود را از طریق تلفن هوشمند خود، از طریق یک برنامه ارائه می دهد. در صورت هشدار، کاربران اعلانی دریافت می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد بیشتر بررسی کنند، زنگ هشدار را خاموش کنند یا از یک نگهبان برای بررسی سایت درخواست کنند.

لیزا توب، مدیر ارشد محصول گالاگر، می‌گوید: «سطح ارتباط بین مشتری و نگهبان در بازار بی‌نظیر است. با وجود این ویژگی که قبلاً با موفقیت در نیوزلند کار می‌کرد، شاهد بودیم که مشتریان هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا دیگر با واسطه‌ها سروکار ندارند یا برای پیام‌های نادرست پول پرداخت نمی‌کنند. ما بسیار هیجان زده هستیم که با Wilson Security همکاری کنیم تا این خدمات را به مشتریان خود در سراسر استرالیا گسترش دهیم. افزودن گاردینگ به محصول به شبکه نصب کننده ما یک لایه امنیتی اضافی می دهد.

گالاگر و ویلسون سکیوریتی از زمان اعلام همکاری با کانال ملی در اوایل سال جاری با یکدیگر همکاری نزدیک داشته اند.

نیک فرانگولیس، مدیر عامل ویلسون سکیوریتی، می‌گوید: «همکاری با گالاگر ما را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های امنیتی یکپارچه پیشرو را به یک پایگاه مشتری بزرگ‌تر ارائه کنیم. بسته Wilson Protect Plus ما که راه‌حل مبتنی بر ابر گالاگر را در بر می‌گیرد، امنیت نسل بعدی است که با نحوه کار مردم در دنیای امروز همسو است.

با فعال بودن سرویس نگهبانی، کاربران می‌توانند مستقیماً از برنامه درخواست نگهبانی بدهند یا نگهبانی خودکار را فعال کنند که در آن سیستم به طور خودکار در یک حادثه هشدار درخواست نگهبان می‌دهد. کاربران اعلان‌های به‌روزرسانی منظمی را دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد نگهبان به سایت رسیده و خارج شده است، به‌دنبال آن به‌روزرسانی‌هایی در مورد اقدامات آنها در سایت و گزارش نهایی ارائه می‌شود.





منبع