اخبار دوربین مداربسته

روتر VPN یکپارچه جدید D-Link


D-Link روتر VPN سرویس یکپارچه DSR-250V2 خود را برای مشاغل کوچک و متوسط ​​راه اندازی کرده است.

DSR-250V2 دارای ویژگی هایی مانند خطای WAN، تعادل بار و فایروال یکپارچه است، DSR-250V2 یک راه مطمئن، ایمن و انعطاف پذیر برای مدیریت هر شبکه است. با VPN با ویژگی‌های کامل خود که روش‌های رمزگذاری مختلف را ارائه می‌کند، ارتباطات امن بین کارمندان تلفن همراه یا از راه دور و همچنین شعب به شعبه‌ها را می‌توان به راحتی پیکربندی کرد.

یکی از ویژگی های کلیدی که توسط بسیاری از SMB ها درخواست شده است، DSR-250V2 دارای یک پورتال داخلی است که به کارمندان یا کاربران مهمان اجازه می دهد تا با دسترسی به صفحات فرود سفارشی شده، مانند زمانی که مهمانان به هتل می آیند، یا زمانی که کاربران می خواهند، به راحتی احراز هویت شوند و مجوز بگیرند. برای دسترسی به اینترنت در حالی که در کافی شاپ محلی خود هستید.

علاوه بر این، DSR-250V2 گزینه ای را برای بازگرداندن خودکار به یک لینک دوم یا پشتیبان اینترنت در صورت وجود فراهم می کند، و در صورت عدم موفقیت پیوند اصلی اتصال به اینترنت، ذهنیت را در اختیار شما قرار می دهد.

DSR-250V2 که جدیدترین عضو روترهای خدمات یکپارچه سری D-Link DSR است، همچنین ویژگی‌های ارزشمند فیلتر محتوای وب را ارائه می‌کند که به صاحبان یا مدیران مشاغل اجازه می‌دهد تا بر استفاده از وب و برنامه کاربران نظارت، مدیریت و کنترل کنند.

فیلتر محتوای وب استاتیک به حذف اشیاء مخرب مانند اپلت های جاوا، اکتیو ایکس و کوکی ها یا مسدود کردن URL ها تا سطح کلمه کلیدی کمک می کند. فیلتر پویا محتوای وب، که به اشتراک مجوز اختیاری نیاز دارد، به مدیران اجازه می‌دهد تا محتوا را از فهرستی از دسته‌ها و چندین سرور فهرست جهانی فیلتر کنند، با میلیون‌ها URL و داده‌های وب‌سایت بلادرنگ، کنترل دقیق‌تری بر محتوا و برنامه‌های کاربردی مجاز فراهم می‌کند. شبکه کسب و کار

روتر VPN DSR-250V2 همچنین دارای یک فایروال با کارایی بالا تا 950 مگابیت بر ثانیه و عملکرد VPN (3DES) تا 200 مگابیت در ثانیه است، در حالی که تا 75 تونل VPN همزمان را پشتیبانی می کند و امکان اتصال دستگاه های بیشتر و سریعتر را فراهم می کند.

تصویر: روتر VPN خدمات یکپارچه D-Link DSR-250V2 برای مشاغل کوچک تا متوسط.





منبع