دسته‌بندی نشده

سئو تکنیکال چیست؟

زعفران، این طلای سرخ، ادویه ای است که امروزه خیلی از افراد از آن برای تهیه نوشیدنی و طعم دار کردن غذاهای خود استفاده می کنند. برای این که سئوی داخلی شما به درستی اجرا شود باید لینک نوشته های خود را برای گوگل بهینه نمایید. این امکان را فراهم میکند که کاربران به خوبی در سایت هدایت شوند بدون نیاز به دکمه بازگشت ، و همچنین مسیر درستی را به موتورهای جستجو نمایش خواهد داد. علاوه بر عنوان خود، همچنین شامل تاریخ انتشار و تاریخ آخرین به روز رسانی است. امروزه سرعت بالای بارگذاری سایت به یکی از مسائل کلیدی تبدیل شده است؛ زیرا کمتر کاربری حاضر است که برای لود صفحه، بیشتر از چند ثانیه صبر کند. اگر به جای HTTP در اول آن HTTPS بود، آن سایت از SSL استفاده میکند.

آگاهی شما از روش کار، موانع احتمالی، هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت هر گونه ابهامی را کنار میزند و امید واقعی را به شما بازمیگرداند. تجربه نشون داده که هر کسب و کاری که بتونه در نتایج گوگل جایگاه خوبی کسب کنه، موفقیت خودش رو تضمین کرده و مهم تر اینکه افزایش بازدید سایت از طریق سئو خیلی بهتر از هر روش دیگه ای است و اینکه در دراز مدت هزینه ی سئو نسبت به روش های دیگه افزایش بازدید خیلی کمتر خواهد بود. بنابراین اگر شما بخواهید با وبسایتهای مطرحی که سالهاست در این زمینه فعالیت میکنند به رقابت بپردازید، نهتنها به این زودی به نتیجه نخواهید رسید، بلکه امکان دارد بعد از مدت کوتاهی آن را رها کرده و ناامید شوید. از این رو، با بهبود جنبههای فنی، به موتورهای جستجو کمک خواهید کرد تا سایت شما را به خوبی درک کرده و در آن بخزند. از شرکت هاست و دامنهی خود نیز میتوانید این را بخواهید که به صورت پیش فرض SSL را فعال کند. اسکیماها تعدادی کد برنامه نویسی هستند که در میان کدهای فعلی سایت شما قرار گرفته تا به ربات های گوگل و بقیه موتورهای جستجو، اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات سایت بدهند.

نتیجهی این کار چنین میباشد: زمانی که کاربران اینترنتی در موتور جستجوی گوگل به دنبال موضوعی باشند، سایت شما که در آن حوزه فعالیت میکند در صفحهی اول و حتی ممکن است در اولین سایت توسط گوگل به آن کاربر معرفی شود. امنیت از آخرین روندهای مهم در اینترنت است ، HTTPS یک روش رتبه بندی معروف و راه دیگری برای ایجاد اعتماد برای کاربران شما است. در صورتی که کسب و کار آنلاینی داشته باشید و یا قصد داشته باشید که کسب کار Local یا محلی خود را به یک بیزینس آنلاین تبدیل کنید باید بتوانید در کورس رقابت با رقبای خود در زمینه فعالیتتان قرار بگیرید.یکی از راه های افزایش ورود کاربر به سایت حضور در بزرگترین بازار تبلیغاتی رایگان جهان, یعنی گوگل است.در صورتی که بعد از ایندکس صفحات سایتتان توسط ربات های گوگل بتوانید خود را در میان 10 نتیجه اول گوگل در کلمه کلیدی مورد نظرتان قرار دهید, سنیور سئو خواهید دید که سیل کاربران هدفمند به سمت شما سرازیر خواهد شد. امیدواریم که از این مقاله رضایت کافی رو داشته باشین و اطلاعات مورد نیاز خودتون رو به دست آورده باشین. سپس شما باید از یک روش مهاجرت برای فعال سازی SSL در وب سایت خود بدون از دست دادن رتبه بندی خود پیروی کنید.

امروزه بیشتر جستجوهای اینترنت با موبایل و تبلت انجام می شود، چند ماه پیش خبری مبتنی بر تغییر وضعیت ایندکس ربات گوگل به پنل گوگل سرچ کنسول تمامی افراد ارسال شد که حاکی از تغییر قانون ایندکس گوگل بود. در صورت توقف این فعالیت ممکن است پس از گذشت چند ماه از سایر رقبای قدیمی جا بمانید و چه بسا رقبایی جدید و قدر وارد گود نبرد در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو شوند. گوگل از ماه مه 2021 از معیارهای Core Web Vitals در الگوریتمهای رتبه بندی خود استفاده کرده است، بنابراین با توجه به معیارهای Core Web Vitals صفحاتی که عملکرد بهتری دارند، رتبه بالاتری بدست می آورند، از طرف دیگر صفحاتی که عملکرد ضعیفی دارند ممکن است رتبه پایینتری را کسب کنند.

پیدا کردن عنوانها و توضیحات صفحههای تکراری (Duplicate) را هم به لیست بلند امکانات این ابزار سئو فنی اضافه کنید. شما میتوانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک سایت خود را در صفحات جستجوی گوگل نمایش دهید و به ازای هر بار کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت کنید. گوگل چطور صفحات جاوا اسکریپت را ایندکس میکند؟ SEO چطور کار می­ کند؟ در واقع شما تو این فیلم آموزشی سئو یاد می گیرین که چطور سایتتون رو یکتا کنین. در این حالت در مرحله اول گوگل از این موضوع باخبر شده و کاربران شما را از ورود به سایت تان منع میکند. منظور از لینک داخلی، لینکی است که شما در یک صفحه از سایتتان قرار میدهید و از آن به یک صفحه دیگر در وبسایت خود ارجاع میدهید. یک نمونه معمول این است که کاربران صفحات بایگانی خود را پنهان کنند و تمام محتویات را در یک دسته واحد قرار دهند.

همهی مقالههای پژوهشی نباید درباره آزمایشهای موفقیت آمیز صحبت کنند، بسیار جالب خواهد بود که شما درباره شکستها و راههایی که رفتید ولی نشد بنویسید. 9. میزان موفقیت محتواهایتان را بررسی و اندازه گیری کنید. ۵-یک قانون انگشت شستن برای نامگذاری تصاویر برای SEO، تجزیه و تحلیل وبسایت خود را بررسی کنیم تا کاربران چگونگی جستجوی محصولات یا خدمات در وبسایت ما را جستجو کنند. در واقع، بر اساس تجزیه و تحلیل و تحلیل Moz، تنها 35.9٪ از توضیحات متا اصلی “همان که هستند” در جستجوی گوگل نمایش داده می شوند. در چنین شرایطی که پای هر پله (نردبان) ماری قرار دارد ، نه می توان ساکت و ساکن نشست و نه می توان اجازه جولان دادن به رقبا را داد ، در نتیجه با تقویت همه جانبه ساختار خودی می توانیم از این کارزار نیز سربلند بیرون آمده و به طریقی خود را به موتورهای جستجوگر ثابت کنیم که فردی به این راحتی ها نتواند ما را از جایگاهمان دور کند .

نتایج مربوطه کاملا با متن صفحات سایت شما مرتبط هستند و این افزونه به عنوان یکی از ابزارهای سئو برای صرفه جویی در زمان شگفت انگیز است. باز هم بهترین راهکار، خارج کردن این صفحات از دسترس خزندههای موتورهای جستجو است. فقط یک پنجره مرورگر جدید را باز کنید و یک نشانی اینترنتی در وب سایت خود که نشانی از آن وجود ندارد تایپ کنید. با یه مثال خیلی ساده بهتون بگم فرض کنید موتورهای جستجو و گوگل یک کتابخانه ی خیلی بزرگ دیجیتال هستند که به جای ذخیره ی نسخه های کتاب، صفحات کتاب ها (وب) را ذخیره می کند و زمانی که شما یک کلمه یا سوال را تایپ می کنید، همه ی صفحات ذخیره شده در فهرست خودش رو بررسی می کند و مرتبط ترین نتایج رو به شما نشان می دهد. میتوانید به تگها به چشم فهرست در یک کتاب درسی نگاه کنید. یک منبع عالی برای درک فکر و سیاستها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیابهای گوگل» این که این کتاب چیست و چه فایدهای دارد را در صفحه توضیحاتش بخوانید. تنها اولویت در این باره این است که موتورهای جستجو را از تصمیم خود مطلع سازید. این به این معنی است که شما ممکن است در مسائل indexing دچار مشکل شوید .

در آموزش سئو باید به چه نکاتی توجه کرد؟ وقتی یک کاربری همانند محتوای شما را قبلاً در جایی دیگر خوانده باشد، دیگر هیچ اعتمادی به مطالبتان نخواهد کرد و به دنبال منبع اطلاعاتی دیگری خواهد رفت. سئوی off page یا همان لینک سازی ، برای گرفتن لینک از وب سایت های دیگر برای افزایش اعتبار در طول رتبه بندی است . در واقع سئو عملیاتی است که ما روی یک صفحه از سایتمان انجام میدهیم تا در موتورهای جستجو در دسته نتایج برتر قرار بگیریم. اصلاً چنین سایتهایی مگر چند صفحه نیاز دارند؟ از آنجا که سرعت این صفحات چند برابر میشود و به سرعت بالا میآیند، نسخههای AMP صفحات به احتمال زیادی توسط کاربران خوانده و به اشتراک گذاشته میشوند که باعث افزایش زمان ماندن در سایت و تعداد لینکهایی میشود که به محتوای شما اشاره میکنند. هنگامی که وبلاگ را منتشر کردید، می توانید از اینفلوئنسر بخواهید که آن را با شبکه خود به اشتراک بگذارد. اینکه چه زمانی در کدام سایت مخاطبین جمع شده اند ، اینکه چه حجمی از مطلب در سایت قرار می گیرد ، اینکه چگونه با عدم وقت شناسی نوشته ای را نسوزانیم و صدها داده دیگری که باید به اطلاعات تبدیل شوند مهم می باشند !

در این کار به ترکیبی متعادل از جزئیات تکنیکی احتیاج است و باید درکی جامع از روانشناسی هدف و عملکرد کاربران داشته باشیم. خیلی از افراد فکر می کنند که با یادگیری سئو میتوانیم الگوریتم های گوگل را دور بزنیم و در هر عبارتی که دلمان بخواهد در نتایج اول گوگل باشیم ولی باید بگویم که این فکر را از سرتان بیرون کنید چراکه الگوریتم های گوگل به حدی قوی شده اند که مطمئنا دور زدن این الگوریتم ها سخت ویا غیر ممکن است و اگرهم توانستید دور بزنید مطمئناً در آپدیت بعدی گوگل به نتیجه اصلی خود باز می گردید. فرض کنید میخواهید یک مغازه باز کنید. هدف اصلی سئو تکنیکال در واقع بهینه سازی زیرساختهای یک سایت برای موتورهای جستوجو است.

✅ در مرحله بعد تگها را داریم که باز هم کار را سادهتر میکنند. حتی اگر گوگل نیز اهمیتی به سرعت سایت نمی داد، استفاده از سایتی که سرعت بالاتری دارد برای کاربران نیز راحت تر است و احتمال این که صفحات بیشتری را باز کنند بالا می رود. گام بعدی این است که فایل robots.txt خود را بررسی و بهینه سازی کنید. Robots.txt یک فایل متنی است که در دایرکتوری ریشه ای از وب سایت شما قرار دارد. مثلا در کلمه “سئو چیست” محتوای متنی انتخاب خوبی است اما در کلمه آموزش فتوشاپ، احتمالا محتوای ویدیویی بهتر مورد توجه کاربر قرار میگیرد. در این بخش از مطلب چند مورد را معرفی میکنیم که در بهینهسازی سایت باید به آنها توجه شود.

با استفاده از سئوی تکنیکال می توان درک گوگل را در فهم سایت افزایش داد و بدین ترتیب رتبه بهتری را در موتورهای جستجوگر مختلف دریافت کرد. که ربات های موتورهای جستجو را گیج می کند و اثر را کم می کند. اگر با سئو تکنیکال، بهبود سایت را به خوبی انجام دهید، ممکن است رتبههای بالاتری کسب کنید و همچنین شانس این که وارد نتایج غنی گوگل (Rich Results) شوید نیز بسیار بیشتر خواهد شد. همچنین اگر سایت شما دارای سرعت خوبی باشد نیز امتیاز مثبت خواهید گرفت. اگر در قسمتی افزونه از کار شما ایراد گرفت ولی شما مطمئن هستید که ایرادی در کارتان نیست پس نیازی نیست که به اخطارهای افزونه توجه کنید. یکی از اصلیترین اهدافی که باید هنگام داشتن یک فروشگاه آنلاین در نظر گرفت اینکه، در رتبه اول گوگل ظاهر بشید. ارائه دلیل کافی به الگوریتم موتور جستجو برای اینکه به وب سایت شما اعتماد کند و رتبه بالاتری نسبت به وب سایتهای دیگر بدهد.

اشتباه بزرگ بسیاری از وبسایت ها این است که در تلاش برای بهینه سازی وب سایت ، آنها ساختار سایت را فراموش کرده و به SEO های خود آسیب می رسانند. شاید این صفحه حذف شده باشد ،و یا URL تغییر کرده باشد. این قسمت در همه سایت ها مشاهده نمیشود و برخی از قالب ها آن را درون صفحات حذف کرده اند. سئو داخلی (On-Page): سئو داخلی کاملا به محتوایی مربوط میشود که روی سایت خود منتشر کرده و در راستای بهینهسازی آن تلاش میکنید. ساختار وب سایت: ساختار وب سایت که شامل آیتم های بسیاریست بایستی در راستای نیاز کاربران باشد. اهمیت این موضوع از آن جهت است که هدف اصلی گوگل و سایر موتورهای جستجو، نمایش باکیفیتترین نتایج به کاربران است.

سئو تکنیکال یا سئو فنی به فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای مرحله خزیدن و ایندکس اشاره دارد. اطمینان حاصل کنید که هنگامی که یک صفحه جدید منتشر می شود یا هنگامی که یک صفحه به روز شود، نقشه سایت شما به طور خودکار به روز می شود. ” وب سایت سئوف رو تو صفحه اول و بالاتر از بقیه لینکها به کاربر نشون بده. در صورتی که در سایت خود چندین صفحه با محتوای تکراری یا بسیار مشابه دارید، باید از تگ کنونیکال برای اعلام صفحه اصلی به موتورهای جستجو استفاده کنید. رندر جاوا اسکریپت زمانی کار می کند که DOM یک صفحه به اندازه کافی بارگیری شده باشد. از جمله مزایای کدهای استراکچر دیتا میتوان به نمایش ستاره، قیمت و … اگر تا به حال از این ابزار استفاده نکردهاید، پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر آن را امتحان کنید. توصیف آنها در این مقاله نمیگنجد! این روشی است برای توصیف داده های خود برای موتورهای جستجو. در حقیقت کلاه خاکستری نه مانند کلاه سیاه از روش های غیر قانونی استفاده شده و ریسکی است و نه مانند کلاه سفید تنها از قوانین گوگل پیروی شده است. در نتیجه از کدهای استراکچر دیتا استفاده میشود تا گوگل بتواند محتوای اصلی را نیز تشخیص دهد.

مهم این است که بررسی های لازم انجام شود و اطمینان حاصل شود که هیچ گونه غلط و نادرستی وجود ندارد. شما به راحتی و از روی آدرس یک وب سایت می توانید متوجه شوید که آیا آن سایت از SSL استفاده می کند یا خیر: وب سایت هایی که دارای تکنولوژی اس اس ال هستند در ابتدا آدرس آن ها عبارت httpS مشاهده می شود حرف S در انتهای پروتکل اتصال یک وب سایت یعنی SSL در آن وب سایت به کار رفته است. امروزه با پیشرفت چشم گیر تکنولوژی و با روی کار اومدن موبایل ها و تبلت های هوشمند تقریبا هر شخصی برای خود یک کامپیوتر شخصی دارد ، همین موضوع باعث شده تا افراد برای برطرف کردن کوچک ترین نیاز های خود به سرچ در موتورهای جستجو روی بیاورند.

محنحصر به فرد بودن متا دیسکریپشن یعنی یکتا بودن آن و کپی نبودن با سایر توضیحات صفحات دیگر . یکی از اصلی ترین آپدیت های گوگل که در سال 2011 عرضه شد، جهت کاهش رتبه صفحاتی با محتوای تکراری، کم ارزش و کپی بوده است. هدف اصلی سئو فنی بهینه سازی زیرساخت وب سایت است. البته اگر بخواهید هرگونه مزیت را داشته باشید، دسته صفحات شما باید بهینه سازی شوند. مزیت استفاده از داده های ساختاری چیست؟ از یک ارائه دهنده سریع DNS (“سیستم نام دامنه”) استفاده کنید. AMP یا شتاب دهنده صفحات موبایل پروژهای است که توسط Google پشتیبانی میشود و هدف آن سرعت بخشیدن ارسال محتوا به دستگاههای تلفن همراه از طریق استفاده از کد ویژه معروف به AMP HTML است.

پیش از استخدام متخصص سئو (سئو کار) ابتدا باید درباره مزایای بالقوه داشتن یک متخصص سئو (سئو کار) و همچنین آسیبهایی که ممکن است به واسطه استخدام یک کارشناس غیر حرفهای سئو متحمل شوید تحقیقات لازم را به عمل آورید. همچنین اگر سئو تکنیکال خود را به خوبی انجام ندهید، نتایج برعکسی خواهید گرفت، چون عمل خزش و ایندکس توسط رباتها شاید به خوبی انجام نشوند و رتبه بندی سایت دچار مشکل شود. برای حل این مشکل، شما باید دامنه مورد نظر خود را تنظیم کنید و به موتورهای جستجو در مورد انتخاب خود اطلاع دهید. به عنوان مثال، در مورد breadcrumb، شما نیاز دارید یکبار داده های ساخت یافته خود را پیکربندی کنید تا اقدامات اضافی لازم نباشد.

ابزار فوق به شما توصیه هایی در مورد آنچه برای بهبود سرعت نیاز دارید خواهد داشت، اما همانطور که در بالا ذکر شد. توجه کنید که لینک بالا اعدادی ناسازگار با محتوا دارد و کاربر نمیتواند با یک نگاه به لینک حدس بزند که چه چیزی را در صفحه مورد نظر خواهد یافت. برخی از عوامل بر اساس تجربه کاربر است، مانند سرعت بارگیری یک صفحه و محتوای خوب، اما برخی عوامل دیگر به رباتهای موتور جستوجو کمک میکنند تا در مورد صفحات شما اطلاعاتی کسب کنند. چون سیگنالهای نامعلومی را برای گوگل و دیگر موتورها جستوجو از جمله دستکاری در رتبه بندی و گول زدن رباتها، میفرستد. گوگل گفته است که استفاده از این نوع پنجره های بازشو می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، همانگونه که توسط Google بیان شده است ، یک ساختار طرح ریزی شده خوب به وب مستر ها کمک میکند تا محتوای خود را به خوبی گوگل معرفی کنند. محتوای خوب براساس کلمات کلیدی بدست آمده از مرحله قبل، یکی از الزامات سئو برای سایت می باشد که گوگل و سایر موتورهای جستجو علاقه زیادی به آن دارند.

پس با ارتقای جنبه های فنی سایت خود میتوانید به موتورهای جستجو کمک کنید تا سایت شما را crawl کرده و درک کنند. معمولا یک بار تعریف داده ساخت یافته را اضافه می کنید و پس از آن نیاز نیست کاری را در مورد آن انجام دهید. بسته به نیازهای بصری وب سایت شما، ممکن است مجبور شوید که نسخه ها و ابعدا متفاوتی را از یک تصویر یکسان ذخیره کنید که بصورت پویا بتوانید بهترین و بهینه ترین مورد را بسته به صفحه نمایش کاربر عرضه کنید(برای موبایل، تبلت، یا تغییر اندازه در پنجره های دسکتاپ). یک آدرس صفحه استاندارد دارای حروف کوچک و کلمه کلیدی و فاقد حروف و نشانه های اضافی است. بازگشت به صفحه قبلی، صفحه اصلی یا سایر صفحات مهم خود را آسان کنید. با توجه به تفاوت ابعاد صفحه نمایش گوشی هوشمند، تبلت و دسکتاپ، طبیعی است که محتویات سایت به شکل متفاوتی نمایش داده شود. SSL یا Secure Sockets Layer یک فناوری امنیتی است که لینکی رمزگذاری شده بین سرور و مرورگر ایجاد میکند. علاوه بر این ، با تغییر رفتارهای مصرف کننده و کاربر وب ، با ظهور فناوری های جدید و همچنین تغییر موتورهای جستجو در الگوریتم های خود ، این بهترین شیوه ها همیشه در حال پیشرفت هستند.

این سرویسها همچنین به شما امکان مدیریت عملکرد کلی سایت در موتور جستوجو را میدهد. البته فرایند سئو شامل سه روش سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال میشود که در این مطلب، روی مورد آخر تمرکز خواهیم کرد. اما تگ اصلی H1 که عنوان اصلی مقاله شما است، حتما باید تنها یکبار در صفحه مورد استفاده قرار بگیرد. امکان بررسی کردن Structured data صفحه مورد نظر وجود دارد. اگر تصویر خود را براساس معیارهایی که تا الان در مورد آن ها صحبت کرده ایم؛ انتخاب کرده اید احتمالا هم اکنون تصاویری را در اختیار دارید که می خواهید آن ها را در متن خود استفاده کنید. اگر از CMS های اختصاصی استفاده می کنید، باید برنامه نویس شما این قسمت را به صفحه اضافه کرده باشد و شما هم بتوانید برای هر صفحه یک متا دسکریپشن یونیک بنویسید. اگر از WordPress به عنوان CMS استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که هنگام ایجاد یک پست جدید، WordPress عنوان پست شما را می گیرد و URL را ایجاد می کند. بعد، شما باید همان را در CMS خود انجام دهید. پیام متنی را انتخاب کنید. نقشه سایت یا sitemap.XML همانند robot.txt نوعی فایل متنی است که کدهای XML در آن مشخص شده و در ریشه هاست سایت قرار میگیرد.

در کادر اول باید نام برچسب مورد نظر را بنویسید. همچنین این فایل شامل اطلاعات مفیدی در مورد هر صفحه در سایت، از جمله آخرین تغییرات صفحات، اولویت آن در سایت و به روز شدن سایت میشود. همچنین با افزایش سرعت لود سایت، علاوه بر بهبود رتبه نتایج جستجو، تجربه کاربری سایت به شدت ارتقا پیدا میکند. این می تواند به شما در نمایش در لیست هایتان در SERPS یا featured snippet، ورودی های گراف دانش و غیره و همچنین افزایش CTR به شما کمک کند. On Page Seo شامل موارد فنی، تولید محتوا، بهبود تجربه کاربری و خیلی موارد دیگه میشه و در حال حاضر برای گوگل این بخش اهمیت بیشتری نسبت به بخش های دیگه داره. داده های ساخت یافته در چند سال گذشته اهمیت بیشتری و بیشتر به دست آورده اند. رفع مشکل سرعت وب سایت یک مسئله فنی است و نیاز به تغییر در وب سایت و زیرساخت شما برای به دست آوردن نتایج خوب است. سایتتان یک کاندید خوب برای نمونه های جستجوشده بر اساس محتوا خواهد بود. همان ساختار و منوهای هدایت کننده ای را که در سایتتان دارید اینجا هم داشته باشید.

منظور از موتور جستجو که در لاتین به آن search engine نیز می گویند، ابزاری است که اطلاعات مورد نیاز کاربر را از داده ها و یا سایت های مختلف مطابق با الگوریتم هایی که در اخیتار دارد، استخراج می نماید و سپس آنها را نمایش می دهد. الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی و سئو در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. بهینه سازی اندازه تصاویر خود. در این مقاله به تفصیل درباره سئو تصاویر صحبت کردم و نکات مهم برای بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو را توضیح دادم. راههای سئو افزایش رتبه پیج اینستاگرام را در هفت مرحله برای شما توضیح داده ایم. اگر یک شرکت سئو نتواند اصول اولیه این که یک کمپین سئو برای کسب و کار شما چگونه کار می کند را توضیح دهد، احتمالاً گزینه مناسبی برای همکاری نیست. یک سیگنال واسه گوگل ارسال می­شه که آقا وبسایت جذب مارکتینگ گزینه خوبی بود که توی این کلمه کلیدی به کاربران نشون می­ده ولی اگر ده نفر وارد وبسایت من بشن و از این ده نفر 9 نفر بیان بیرون و باز همون کلمه کلیدی رو سرچ کنند، یعنی وارد وبساتم شن دکمه بستن رو بزنن و دوباره سرچ کنند “آموزش دیجیتال مارکتینگ” و تو این نتایج جدید دیگه من رو انتخاب نکنند این اتفاقه واسه گوگل یک سیگناله که آقا این نتیجه­ای که داری نشون می­دی یک افتضاحه و باید هرچی سریعتر وبسایت جز مارکتینگ رو از این نتایج گوگل خارج کنید.

Vue.js یک فریم ورک برای ساخت و طراحی رابط کاربری است. تقریبا در هر ساعت از وبگردی یک اعلان به ما داده میشود که «این وب سایت از کوکیها برای بهبود تجربه شما استفاده میکند. ابزارهایی نظیر گوگل آنالیتیکس به شما در این مسیر کمک خواهند کرد. پر کردن این خصوصیت ضروری است. در صورتی که کاربر سایت شما ایرانی است بهتر است آیکون شبکههای اجتماعیای را نمایش دهید که ایرانیان فعالیت بیشتری در آنجا دارند، مانند اینستاگرام. برخی از این معیارها مربوط به بهینهسازی تجربه کاربری مانند افزایش سرعت سایت میباشند و سایر معیارها به خزندهها کمک میکنند که بهتر محتوا و هدف صفحات شما را درک کنند مثل استراکچر دیتای صفحات سایت.

برای دانستن این که سایتی SSL دارد کافیست به اول آدرس URL آن نگاه کنید. سئو کاران کلاه سیاه با انجام تکنیکهایی که بلد هستند میتوانند افزایش و رشد ناگهانی در نتایج جستجو را به همراه آورند ولی مدیر یک سایت باید خطر پنالتی یا حذف کامل از ایندکس نتایج جستجو را نیز به جان بخرد. این فرآیند به این صورت است که به ازای هر کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغاتی شما، گوگل مبلغی را دریافت می کند و پس از پایان اعتبار شما این تبلیغات نیز از صفحات حذف می شوند. این فایل به موتورهای جستجو کمک میکند که بهتر آدرس هر یک از صفحات شما را شناسایی کنند و کاربرد اصلی آن، بالا بردن شانس ایندکس شدن تمام صفحات است. کیوردهای long-tail، برای کمپین شما بهتر از کلمات کلیدی short-tail یا به اصطلاح کوتاه-دم هستند. Breadcrumb به عنوان یک عنصر جستجوگر به شدت توسط گوگل توصیه می شود. وقت زیادی را برای بهینه سازی صفحه 404 خود صرف نکنید، فقط مطمئن شوید که وقتی یک صفحه پیدا نشد، یک صفحه سفارشی 404 نمایش داده می شود. چنانچه در بهبود وضعیت فنی سایت موفق عمل کنید، بهبود رتبه خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل تضمین کردهاید. از کنسول جستجوی گوگل و ابزار Bing Webmaster استفاده کنید، نقشه سایت خود را به Google و Bing ارسال کنید و وضعیت را بررسی کنید.

یکی از مهمترین اقداماتی که در جهت بهبود امنیت سایت میتوان انجام داد، استفاده از گواهینامه SSL یا پروتکل HTTPS است. این گزارش بخشهای مختلفی مانند عملکرد (Performance)، موبایل، سئو و امنیت را شامل میشود. اگر شما SSL نصب نداشته باشید اولین کاری که باید انجام دهید این است که با ارائه دهنده سرویس دهنده خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید SSL را در حساب خود فعال کنید . سئوی اینستاگرام قواعد و تکنیک های ظریفی دارد که با رعایت آنها می توانید نتایج خوبی بگیرید. حالا شما میتوانید در یک تکنیک سئو خاکستری، وب سایتتان را طراحی دوباره کنید! با انجام این کار نام دامنه خود را به موتورهای جستجو برای استفاده در طول عمر وب سایتتان آموزش میدهید.

در این حالت برای گوگل، در تشخیص صفحه اصلی ابهام ایجاد میشود. یکی از بهترین آنها توانایی تشخیص خطاهای 404 است. تفاوت سئو سایت فروشگاهی با سایر وبسایتها عمدتا در این است که در سایتهای فروشگاهی هدف شما بهینه سازی سایت با تعداد زیادی محصول است که بسیاری از این محصولات ویژگیهای مشابهی دارند. امروزه رقابت موجود در بین فروشگاههای آنلاین برای کسب رتبههای برتر در گوگل بسیار شدید است و سرمایه گذاری روی سئو سایت فروشگاهی امری اجتنابناپذیر است. همچنین سایت هایی با محتوای تکراری با مسائلی همچون کاهش ترافیک، که سبب عدم نمایش صفحات تکراری وب سایت شما در serp را به دنبال دارد.همچنین محتوای تکراری سبب پنالتی شدن سایت شده و یا باعث خروج آن از حالت ایندکس index خواهد شد و ایندکس کمتر صفحات سایت سبب آسیب رسیدن به سایت های مربوط به آنلاین شاپ ها و سایت های فروشگاهی خواهد شد. همین مساله موجب افزایش نرخ خروج کاربران شده و از محبوبیت شما نزد گوگل کاسته خواهد شد. افزایش روابط شما در فضای آنلاین میتواند موجب بهبود سئو به واسطه افزایش ترافیک سایت و بک لینک ها گردد.