اخبار دوربین مداربسته

سرعت بخشیدن به فرآیندهای تأیید هویت مسافر


به مناسبت پایانه مسافربری EXPO 2023 در آمستردام، IDEMIA دو پایانه بیومتریک جدید با هدف سرعت بخشیدن به فرآیندهای تأیید هویت مسافر راه اندازی کرده است.

OneLook یک راه حل تأیید هویت چند بیومتریک است. این تصویربرداری دقیق و از فاصله دور از صورت و عنبیه و تطابق بیومتریک را در یک دستگاه ارائه می دهد.

IDEMIA با تعهد به بهبود مستمر، نسل دوم دستگاه OneLook را توسعه داده است. سازمان‌ها اکنون می‌توانند حتی از ثبت سریع‌تر عکس‌برداری با کیفیت تصویر فوق‌العاده بهره ببرند که دقت تطبیق بیشتری را ارائه می‌دهد.

دارای طراحی جدید و یکپارچه، OneLook Gen2 طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، مانند کنترل مرز و سوار شدن هوشمند را برای تجربه مسافری ایمن‌تر و روان‌تر ارائه می‌کند.

مورفوموج فناوری یک راه حل اثر انگشت برای پردازش بدون اصطکاک در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی است.

مورفوموج TP امکان ثبت اثر ده انگشت بدون تماس و در حال حرکت، چهار انگشت به طور همزمان و یک انگشت شست را در هر جهتی ارائه می دهد.

راه حل بیومتریک بدون لمس در نوع خود، Morphoموج TP با تکان دادن ساده دست، تصاویر اثرانگشت با کیفیتی را در کمتر از یک ثانیه تولید می کند.

سازگار با پایگاه داده های تماس موجود و اسکنرهای تماس سنتی، برای طیف وسیعی از موارد استفاده مانند کنترل مرزی مناسب است.

این دو محصول جدید IDEMIA طراحی شده‌اند تا استاندارد بیومتریک بدون تماس را یک گام فراتر ببرند و نشان دهند که فناوری‌های بیومتریک چه چیزی می‌توانند به زندگی روزمره ما بیاورند.

امروزه مسافران تمایل بیشتری به اشتراک گذاری بیومتریک خود دارند تا از تجربه ای روان تر لذت ببرند. در واقع، بر اساس یافته های اخیر بررسی مسافری جهانی یاتا، 75 درصد از مسافران مشتاق انجام این کار هستند.

«این دو محصول جدید ضبط و تأیید هویت دقیق، در حال حرکت و بدون تماس را ارائه می‌کنند که رهبری ما را در بازار تأیید می‌کند. آنها پیشرفته ترین الگوریتم های بیومتریک ما را ترکیب می کنند و سنت دیرینه نوآوری و بهبود مستمر ما را به تصویر می کشند. مت کول، مدیر عامل/معاون اجرایی گروه، امنیت عمومی و هویت در ایدمیا گفت:





منبع