اخبار دوربین مداربسته

سری دوربین های IP Pelco از Qognify


Qognify افزودن به مجموعه دستگاه های پشتیبانی شده در نرم افزار مدیریت ویدیوی خود Qognify VMS را اعلام کرده است. جدیدترین سری دوربین های IP شرکت Pelco را می توان با راه حل پیشرفته ویدیویی Qognify برای پروژه های شرکتی و سازمانی استفاده کرد. این تعداد کلی مدل های دوربین و دستگاه های شخص ثالث پشتیبانی شده در Qognify VMS را به بیش از 6500 افزایش می دهد.

این امر با رویکرد درایور هوشمند Qognify امکان پذیر شده است، که شامل یک درایور برای پروفایل ONVIF S/G/T نیز می باشد. این معماری استفاده از مدل های جدید دوربین را بدون نیاز به دانلود و نصب بسته های درایور اضافی امکان پذیر می کند. در نتیجه، کاربران انعطاف پذیری استفاده از جدیدترین مدل‌ها و قابلیت‌های دوربین را بدون صرف زمان و هزینه در انتظار تولید کننده VMS برای ارائه درایورهای به‌روز دوربین به دست می‌آورند.

فیلیپ کرافت، مدیر محصول دوربین‌ها و دستگاه‌ها در Qognify، می‌گوید: «به‌عنوان یک فروشنده نرم‌افزار مستقل از سازنده، می‌خواهیم به مشتریان و شرکای خود این آزادی را بدهیم که مجموعه‌ای از دوربین ایده‌آل را برای برآورده کردن الزامات خاص پروژه‌های امنیتی ویدیویی خود تعریف کنند. دوربین‌های Pelco مورد اعتماد مشتریان در سراسر جهان هستند و ما هیجان‌زده هستیم که این دوربین‌ها را به مجموعه دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در Qognify VMS اضافه کنیم. از آنجایی که Pelco برای ادغام های شخص ثالث به استاندارد ONVIF متکی است. علاوه بر قابلیت‌های اصلی ویدیو مانند انتقال جریان‌های ویدیویی در H.264 و H.265، بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته مانند I/Os، تشخیص حرکت مبتنی بر دوربین و تجزیه و تحلیل ویدیو، یا ضبط مبتنی بر لبه نیز پشتیبانی می‌شوند. در Qognify VMS، مشتریان را قادر می سازد تا از پتانسیل کامل سرمایه گذاری های سخت افزاری خود استفاده کنند.

این ادغام شامل Sarix Value، Sarix Pro 4 و Esprit Enhanced سری Pelco است و دوربین‌های بیشتری را طی چند ماه آینده دنبال می‌کند.

Hamish Dobson، معاون شرکت، امنیت فیزیکی سازمانی، Motorola Solutions، از این همکاری هیجان‌زده است: «از طریق این ابتکار مشترک، مشتریان Qognify VMS اکنون انعطاف‌پذیری برای برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های خود با بهترین دوربین‌های Pelco در کلاس ما با تعبیه شده دارند. تجزیه و تحلیل هوشمند دوربین‌های Sarix و Esprit طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای رفع نیازهای کاربران از جمله کیفیت تصویربرداری بهبود یافته و طراحی‌های ناهموار ساخته‌شده برای سخت‌ترین محیط‌ها ارائه می‌کنند.





منبع