اخبار دوربین مداربسته

سفر تالس با غلاف بیومتریک چندوجهی جدید


تالس یک راه حل بیومتریک چندوجهی جدید ارائه کرده است. Pod ابداعی با یکپارچه‌سازی عنبیه چشم و تشخیص چهره، یک ابزار بیومتریک چندوجهی و میانگین احراز هویت را برای ثبت‌نام و تأیید شناسه مسافران ارائه می‌دهد.

غلاف بیومتریک چندوجهی جدید تالس یک راه حل کارآمد ثبت نام و شناسایی است که به مدیریت روان فرآیندهای مرزی و مهاجرت مسافران کمک می کند. در واقع ترکیبی از ظرفیت‌های تصویربرداری و شناسایی «عنبیه و چهره» ثبت نام سریع و ایمن افراد و تأیید هویت در مرز ها. غلاف دارای طراحی مدرنی است که کاملاً با نیازهای مقامات در محیط های با امنیت بالا مطابقت دارد.

به عنوان صنعت سفر، مقامات مرزی با آن روبرو هستند نیاز به پیروزی در بهره وری عملیاتی و راحتی کاربر. از سال ها قبل، بیومتریک توسط مقامات مورد استفاده قرار گرفته است تجارب مسافرین را ساده کنید در مرزها، تسریع ثبت نام افراد و بررسی هویت (مثلاً eGates یا سیستم های ورودی-خروجی). با غلاف بیومتریک چندوجهی تالس، مقامات مرزی می توانند به راحتی اتوماسیون را در فرآیندهای خود ادغام کنند، بدون اینکه امنیت مسافران و کارکنان و محرمانه بودن داده های مبادله شده را به خطر بیندازند زیرا این راه حل پارامترهای “امنیت و حریم خصوصی با طراحی” را ارائه می دهد.

با دارا بودن یک دوربین و یک صفحه نمایش LCD با وضوح بالا، غلاف بیومتریک قادر است عنبیه و صورت مسافران از قبل ثبت نام شده را تا فاصله 0.5 متری و تا رکورد 1.5 متری با دقت عالی تشخیص دهد. این راه حل با تقویت هوش مصنوعی، عنبیه و صورت دوگانه را در دو ثانیه ثبت می کند که منجر به عملیات سریع تر و صف انتظار به وضوح کوتاه تر می شود. غلاف‌های بیومتریک تالس را می‌توان در هر نقطه بازرسی مرزی (فرودگاه‌ها، بنادر دریایی، و غیره) تنظیم کرد و هم اولین ثبت‌نام مسافر را در زمان ورود و هم بررسی‌های بیومتریک سریع را در صورت نیاز (در هنگام خروج از قلمرو، پروازهای داخلی و غیره) مدیریت کرد.

“ترکیبی از الگوهای بیومتریک اعمال شده برای احراز هویت افراد بدون لمس، راه حلی است که برای بسیاری از ذینفعان برای رسیدگی به چالش های امنیتی، عملیاتی و راحتی مورد جستجو قرار می گیرد. تالس برای طراحی، توسعه و ارائه راه‌حل‌های بیومتریک مسئول سطح بالا برای برآورده کردن انتظارات کاربران و نیازهای مقامات، به بیومتریک داخلی، مرز و تخصص سفر هوشمند خود متکی است.





منبع