اخبار دوربین مداربسته

سیمبیو در تایوان موج می زند


سیمبیو امروز نقطه عطف بعدی در استراتژی توسعه آسیا و اقیانوسیه خود را رقم زد و اعلام کرد که در سال 2023 در تایوان در دسترس خواهد بود.

با توجه به اینکه انتظار می رود بازار مرکز داده تایوان تا سال 2026 شاهد سرمایه گذاری 4.47 میلیارد دلاری باشد، بازار جذابی برای شرکت های بزرگی است که به دنبال کشف مناطق جدید هستند. با این حال، چالش‌های زیرساخت قدیمی از لحاظ تاریخی، ورود و گسترش خدمات ارتباطی در بازار را برای شرکت‌ها دشوار کرده است.

ورود سیمبیو به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا جای پای خود را در تایوان گسترش دهند و فرصت‌هایی را برای سرویس‌دهی به بازارهای APAC با نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه، با ساده‌سازی دسترسی و آسان‌تر کردن مشتریان برای ارائه خدمات ارتباطات ابری با کیفیت در سراسر منطقه، باز کنند.

این اعلامیه به دنبال ورود این شرکت به سنگاپور در سال 2021 است و از برنامه های توسعه شرکت برای ورود به پنج کشور جدید APAC تا سال 2025، از جمله مالزی، کره جنوبی، ژاپن و ویتنام حمایت می کند.

جورجیو میهایلا، مدیر اجرایی بخش پلتفرم ارتباطی سیمبیو (CPaaS)، به اشتراک گذاشت: «این نقطه عطف نشان دهنده گامی رو به جلو در دستیابی به چشم انداز سال 2030 ما برای پشتیبانی از 100 میلیون شماره در شبکه است و استراتژی توسعه APAC ما را پیشرفت می دهد. تایوان یکی از بخش‌های اصلی خدمات آسیایی است که با استراتژی ما برای تسریع پوشش شرکت‌ها در سراسر APAC همسو است. منطقه خدمات جدید به مشاغل با هر اندازه ای با صدای گسترده، پیام رسانی، شماره تلفن و پایان تماس با نرخ های پایین تر ارائه می دهد.

او گفت: «ورود به تایوان، مشتریان را قادر می‌سازد تا به بازار دسترسی داشته باشند – موانع ورود به منطقه APAC را به طور گسترده از بین می‌برد و فرصت رشد قدرتمندی را برای مشتریان باز می‌کند.

سیمبیو می‌گوید که دو دهه نوآوری و تجربه را به همراه دارد، ورود شرکت‌ها به این بازارها را با پر کردن شکاف بین ارتباطات و نرم‌افزار ابری ساده‌تر می‌کند.

او گفت: «این نقطه عطف اخیر، پیشرفت ما را به سمت باز کردن پتانسیل موجود در APAC برای ارائه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت بالا در مقیاس برای هر مشتری نرم افزاری به عنوان یک سرویس، تقویت می کند.





منبع