اخبار دوربین مداربسته

شرکت استرالیایی در ایالات متحده به جاده می زند


Acusensus در حال گسترش به ایالات متحده است زیرا این کشور سرمایه گذاری زیادی در بهبود بزرگراه انجام می دهد.

این شرکت در حال افتتاح دفتر مرکزی خود در ایالات متحده در لاس وگاس، نوادا است. در رابطه با این تصمیم، بنیانگذار و مدیر عامل آکوسنسوس، الکساندر جانینک، گفت که لاس وگاس یک مرکز متصل به خوبی برای نزدیک شدن به مشتریان برای اطمینان از دسترسی به مقامات جاده ای فراهم می کند که بر ایمنی جاده ها از طریق اجرای راه حل های فناوری تمرکز می کنند.

“آمریکای شمالی به فناوری های ایمنی جاده ما نیاز و اشتها دارد. به اداره بزرگراه فدرال در ایالات متحده 5 میلیارد دلار اعطا شد و 15.6 میلیارد دلار اضافی به برنامه بهبود ایمنی بزرگراه ایالات متحده اختصاص یافت. ما زمانی را در ایالات متحده صرف کرده ایم تا راه حل های خود را برای برآوردن نیازهای منحصر به فرد بازار در ایالات متحده طراحی کنیم، با تاکید بر پلیس بر اتوماسیون. این پایگاه بیشتر تضمین می کند که ما تجهیزات خود را برای آمریکا و در آمریکا خواهیم ساخت.»

طبق گزارش اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های ایالات متحده، سالانه حدود 3000 نفر به دلیل حواس پرتی رانندگان کشته می شوند – بسیاری از این مرگ و میرها ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.

Acusensus از فناوری ثبت اختراع دوربین هوش مصنوعی استفاده می کند که می تواند رانندگان را با استفاده از تلفن همراه، رعایت کمربند ایمنی، سرعت غیرمجاز، خودروهایی که در خطوط بسته آزادراه رانندگی می کنند، وسایل نقلیه ثبت نشده و وسایل نقلیه مورد علاقه را شناسایی کند.

جنینک توضیح داد: «مأموریت ما جلوگیری از همه تلفات جاده‌ای است و تأثیرگذاری بر عوارض جاده‌ای ایالات متحده مستلزم همکاری بسیار نزدیک Acusensus با مقامات محلی است.

Acusensus قبلاً پروژه هایی را در 20 ایالت انجام داده است.

دفتر مرکزی آمریکای شمالی توسط آنتونی (تونی) پارینو رهبری خواهد شد. تونی یک کهنه سرباز نیروی هوایی ایالات متحده با 20 سال خدمت است که بیش از 30 سال تجربه در ارائه فناوری های پیشرفته داشته است که بیش از 18 نفر از آن ها در طراحی، اجرا و عملیات محصولات و خدمات ایمنی جاده هستند. در اواخر سال 2022، تونی پس از ریاست معاونت عملیات از سال 2019، به عنوان مدیر کل Acusensus آمریکای شمالی وارد این سمت شد. فروش، عملیات، و ساخت فناوری ایالات متحده Acusensus به صورت ملی از دفتر مرکزی در لاس وگاس اجرا خواهد شد.

Acusensus، یک شرکت فهرست شده در ASX، همچنین دفاتری در نیو ساوت ولز، کوئینزلند، ویکتوریا و بریتانیا دارد. این شرکت برنامه های تشخیص دوربین را در نیو ساوت ولز، کوئینزلند، ACT و استرالیای غربی و همچنین در حوزه های قضایی بین المللی اجرا می کند.





منبع