اخبار دوربین مداربسته

شماره 1 در تشخیص چهره


IDEMIA اعلام کرد که الگوریتم تشخیص چهره آن 1:N در میان 114 سیستم آزمایش شده در آخرین FRVT1 NIST برتر شد. نتایج آزمون FRVT به عنوان استاندارد طلایی صنعت امنیت جهانی شناخته شده است.

نتایج، سابقه بیش از 40 ساله شرکت را به عنوان پیشرو در صنعت بیومتریک مجدداً تأیید می کند و جایگاه آن را به عنوان رهبر در فناوری و نوآوری بیومتریک نشان می دهد.

نتایج آزمایش عملکرد فناوری تشخیص چهره را در سناریوهای یک به چند (1:N) گزارش کرد، و یک تصویر چهره را با پایگاه داده بزرگی از تصاویر چهره مقایسه کرد تا یک یا چند تصویر منطبق را برگرداند. IDEMIA بهترین امتیاز دقت 99.88% مطابقت صحیح را از 12 میلیون تصویر چهره به دست آورد.

یکی از جنبه‌های مهم تشخیص چهره خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، آموزش الگوریتم‌های مختلف آن است که نه تنها دقیق هستند، بلکه به همان اندازه مهم هستند که سریع و بهینه شده باشند. همه چیز در مورد ایجاد تعادل مناسب هنگام برخورد با حجم زیادی از تصاویر چهره است.

راه حل های تشخیص چهره IDEMIA با یا بدون ماسک و با بهترین مبادله بین سرعت و دقت، برابری جمعیتی کار می کنند و می توانند تصاویر نمایه چهره را پردازش کنند.

FRVT الگوریتم های اصلی IDEMIA را در زیربنای تمام سیستم های آن با استفاده از تشخیص چهره ارزیابی کرد که به کنترل دسترسی، امنیت عمومی و نیازهای کنترل مرز می پردازد و ثابت می کند که IDEMIA یکی از سیستم های شناسایی پیشرو در بازار را دارد.

ایدمیا واقعاً متعهد به بالاترین سطح فناوری برای ارائه راه حل های سریع، دقیق و منصفانه است. این نتایج FRVT به دنبال سایر معیارهای رده بالای NIST است که اخیراً به دست آمده است و رهبری فناوری IDEMIA را بیشتر نشان می دهد. جوایز زیر حاکی از نوآوری و بهترین راه حل های کلاس IDEMIA در امنیت و امنیت عمومی است:

  • FACE: شماره 1 در Fairness آخرین تست فروشنده تشخیص چهره NIST (FRVT) در سال 2022؛
  • کسب FACE: شماره 1 در رالی سالانه فناوری‌های بیومتریک وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در سال 2022.
  • اثر انگشت: شماره 1 در چالش mFIT در سال 2022.
  • FINGERPRINT: شماره 1 در اکثر مجموعه داده‌ها در آخرین معیار PFT III (الگوی اثرانگشت اختصاصی) برای الگوریتم‌های کلاس AFIS ما در سال 2022.
  • الگوریتم‌های IDEMIA دقیق‌ترین عملکرد را برای مجموعه داده‌های اثر انگشت و اثر کف دست، با دقت 7 تا 60 درصد بهتر از هر الگوریتم دیگری در آزمون ELFT NIST در سال 2022 به دست می‌آورند.

«این نتایج شواهد دیگری است مبنی بر اینکه IDEMIA به بالاترین سطح فناوری برای راه‌حل‌های هوش مصنوعی خود در راستای مأموریت خود برای ایمن‌تر کردن جهان از طریق توسعه فناوری‌های هویتی پیشرفته متعهد است. ما بسیار مفتخریم که مطابق با تعهد طولانی مدت و مستمر 40 ساله خود برای ارائه بهترین سیستم های موجود در بازار به آژانس های مجری قانون، عملکرد بهتری از بازار داریم. ژان کریستف فوندور، مدیر ارشد فناوری IDEMIA گفت.





منبع