دسته‌بندی نشده

صابون تریاک اصل فروشگاه الماس طب

همانطور که در موراد بالا ذکر کردیم روی جعبه صابون تریاک درج شده تولید تایلند اما روی همان جعبه هم اسم شرکت نگین بلوچستان درج شده که این هم جزء ترفندهای وارد کنندگان shopkalayab بلوچ است . پس زیاد به نوشته های روی جعبه ها توجه نکنید و مهم شکل و طرح جعبه است که اصل بودن محصول را تایید و تضمین می کنند . همانطور که گفته شد تمامی این صابون ها خاصیت اصلی شان ضد لک و ضد جوش است اما تولید کنندگان توانسته اند با افزدون موادهای ارگانیک دیگر خواص این صابون ها را بیشتر کنند . همانطور که اشاره شد، صابون تریاک قیمت مشخصی دارد که مبالغ بالاتر یا پایین‌تر از آن می‌تواند عاملی برای تشخیص نوع تقلبی این صابون باشد. به طور کلی قیمت صابون تریاک بسته به نوع و برند آن در بازار ایران چیزی در حدود 70 تا one hundred twenty تومان است. توجه داشته باشید که ممکن است برخی از فروشگاه‌ها این کالا را با قیمت کمتری به دست مصرف کننده برسانند و بهتر است علاوه بر فاکتور قیمت، موارد دیگری که برای تشخیص تقلبی بودن صابون تریاک معرفی کردیم را نیز بررسی کنید.

  • در در خصوص محصولات تقلبی به دلیل حساسیت بالای پوست ممکن است عوارضی برای شما به وجود بیاید که از جمله آنها می‌توان به خشکی و التهاب پوست پس از استفاده از محصولات متفرقه و فاقد بسته بندی شرکتی و فله ای اشاره کرد.
  • لایه برداری صورت یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن جوش ها و لک های صورت است که با صابون ها و کرم های گیاهی صورت میگیرد .
  • صابون تریاک دکتر اسکین هنوز نمونه تقلبی ندارد اما اگر توسط سایت سلام یار مشاهده گردید حتما در همین مطلب به آن پرداخته خواهد شد .
  • این در حالی است که در صابون‌های غیر اصل، جداسازی درستی نمی‌بینیم و در هم ریختگی در آن‌ها کاملا مشخص است.

صابون تریاک اصل فروشگاه الماس طب قیمت صابون تریاک اصل رنج مشخصی دارد و در صورتی که قیمت یک صابون بسیار کمتر یا بسیار بیشتر از حد نرمال باشد بهتر است سراغ خرید آن نروید. این سفید کننده در بین سایر محصولات آرایشی و بهداشتی بی سابقه است. جالب است بدانید که این صابون قادر است لکه های ناشی از اپیدرم یا تیره شدن پوست را از بین ببرد.

تفاوت صابون تریاک تقلبی و اصل :

اما توجه داشته باشید که صابون را مستقیما بر روی پوست خود نکشید ، زمان استفاده دستان خود را خیس کنید و صابون را بین دو دست بمالید و بعد دستان خود را روی صورت به مدت three الی 5 دقیقه ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید . 30 الی 45 دقیقه بعد هم بهتر است که از کرم آبرسان با کیفیت استفاده نمایید . ۴- بهتر است که ۱ ساعت بعد از استفاده هم از کرم آبرسان با کیفیت استفاده کنید تا پوست شما در حالت طبیعی زیبا و روشن دیده شود. برای دیدن تاثیر صابون تریاک باید حداقل روزی یک بار از آن استفاده کنید. این محصول زیر نظر سازمان بهداشت ایتالیا TBI تولید می شود و از سلامت خوبی برخوردار است.

اسکراب لایه بردار پوست بدن و صورت هلو بیوآکوا – ۳۷۶

صابون تریاک اصل نگین بلوچستان با خواص ممتاز و شایسته ای معرفی می شود. این صابون قدیمی برای از بین بردن لکه های صورت و جوش ها کاربرد بسیاری دارد. بسیاری از خانم ها برای از بین بردن جوش و محل جوش به دنبال صابون های مناسب هستند.

شما میتوانید کالای اصلی با لوگوی حک شده را با اطمینان کامل از فروشگاه‌ ما تهیه نمایید. تمامی مصرف کنندگان این محصول در فروشگاه آبان و به مشاورین ما اعلام کرده اند که ، تاثیرات ایجاد شده توسط صابون کاملا طبیعی بوده است و همگی رضایت کامل را داشته اند . صابون های تریاک مانند شامپو تریاک از خواص بسیار عجیب و موثری برخوردار میباشد .