دسته‌بندی نشده

صرافی کوینکس چیست ؟ -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس coinEx در سال 2017 و در کشور هنگ کنگ کشور چین تأسیس صرافی coinex برای ایرانیان شده است. ۱.مجدد به صفحه رسمی صرافی CoinEX وارد شوید و بر گزینه “Log in” و یا همان ورود کلیک کنید. ۱.در ابتدا وارد وبسایت رسمی کوینکس “CoinEX” شوید. مراحل ثبت نام آن را با ما همراه شوید تا به راحتی به ترید ارزهای دیجیتال خود بپردازید. اولویت با افرادی است که زودتر ترید خود را تکمیل نمایند. چگونه در کوینکس خرید و فروش یا (ترید) کنیم؟

ویژگیهای زیادی در این پلتفرم وجود دارد که آن را به گزینه مناسبی برای مبادلات کریپتویی تبدیل کرده است. صرافی کوینکس مزایای بسیار زیادی برای کاربران خود دارد که در اینجا به آن اشاره میکنم. پشتوانه صرافی کوینکس، استخر ماینینگ ویا بی تی سی ViaBTC Pool یک استخر استخراج ارز دیجیتال است که در سال 2016 در کشور چین شروع به کار کرده است. پس از مطالعه قوانین و شرایط صرافی، کادر را کلیک کنید تا به صورت تیک تغییر کند.

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن Coinex معاملات مارجین انجام داد؟ تا به اینجا با امکانات و نحوه استفاده از صرافی کوینکس آشنا شده ایم. این پکیج ها کمک شایانی به افراد چه در زمینه کم کردن کارمزد معاملات و چه در زمینه سودرسانی و چه در زمینه گرفتن ارزهای رایگان با شرکت در ایردراپ ها خواهند داشت؛ بدین صورت که اگر فردی مثلا هزار عدد از توکن خود صرافی کوینکس به نام ارز CET را خریداری کند و فقط یک ترید، چه در قسمت Spot Trading و چه قسمت Margin Trading و چه قسمت Perpetual انجام دهد می تواند در Airdrop این صرافی در مدت زمان اعلام شده شرکت کرده و ارزهای رایگان زیادی به دست آورد، به انضمام اینکه نگه داشتن و خرید ارز CET یک سرمایه گذاری مطمئن می باشد چرا که تجربه نشان داده، توکن های صرافی ها طی گذشت زمان، قیمت زیادی پیدا کرده اند و این ارز هم مسلما رشد شایانی خواهد داشت.

در آخر گزینه ثبت نام و یا همان “Sign Up” را کلیک کنید. معاملات Short یا فروش که با ارزهای دیگر مانند BTC، ETH، و یا CET انجام پذیر است. یکی دیگر از موارد اصلی مورد آموزش نحوه خرید و فروش در صرافی کوینکس است. به همین دلیل شما میتوانید بهراحتی تبادلات خود را در این صرافی انجام دهید. اگر قصد معامله ارز خاصی را دارید میتوانید از طریق گزینه جستجو در قسمت بالا و سمت چپ صفحه آنرا پیدا کنید. صفحه پشتیبانی صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشید، راهنماهای دقیقی دارد و اگر در آنجا پاسخ رضایتبخشی پیدا نکردید، میتوانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. پس از ثبت نام و ایجاد حساب که در بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با شما به اشتراک گذاشتیم، وقت ورود به حساب است. با انجام مراحل فوق به راحتی میتوان واریز به حساب کاربری را انجام داد.

سفارش Spot limit:در این سفارش کاربر برای آنکه از وارد شدن به ضرر در معاملهای که انجام داده است جلوگیری کند علاوه بر حجم و قیمت، باید یک حد ضرر را نیز تعیین کند که اگر قیمت ارز دیجیتال خریداری شده به هر دلیلی از سطح مورد نظر کاهش پیدا کرد، سیستم به طور خودکار برای جلوگیری از ضرر بیشتر سفارش فروش را برای کاربر ثبت کند. برای جلوگیری از متضرر شدن بهتر است از گزینه Spot برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید. مجددا وارد صفحه تایید برداشت شده و در صورت مورد قبول واقع شدن صفحه مذکور روی گزینه تایید کلیک میشود تا فرایند ارسال وجه انجام گیرد.