دسته‌بندی نشده

طراحی داخلی آژانس تبلیغاتی و نکات مربوط به آن

با در نظر گرفتن این موارد هارمونی انتخابی ما برای شما هارمونی رنگ دیادیک (Diadic) از رنگ هایی با Hue (رنگدانه) سبز و زرد است. علاوه بر در نظر گرفتن اتاقهای کنفرانس با دیوارهای شیشهای، در طراحی داخلی فضای اداری برخی از آژانسهای تبلیغاتی اتاقهایی باز دارای رنگهای روشن و شاد دیده میشود که اغلب برای برگزاری جلسات غیر رسمی و جلسات طوفان ذهنی مورد استفاده قرار میگیرند. سالن دیگر دارای چهار صندلی با روکشهایی به رنگ زرد بر روی فرشی با نقوش هندسی سیاه و سفید، جلوی نمای شیشهای خمیده قرار گرفته است. مجموعهای از میزهای کوچک غذاخوری و صندلیهایی با چوب خمیده با پشتی عمیق و گرد، از حالت منحنی دیوار پیروی میکنند و محیطی کافهمانند در طراحی داخلی اداری به وجود آوردهاند. با این همه، روشهایی وجود دارد که با کمک آنها میتوان سبک کلاسیک و مدرن را، به شکلی اصولی و بدون اینکه تضادی اساسی به وجود بیاید، با هم تلفیق کرد. ما پس از سالها تلاش، تحقیق و مطالعه در این زمینه به نتایج بسیار خوبی در این بخش رسیدهایم که مهمترین آنها را این گونه برای شما بیان میکنیم و مطمئناً این دلائل شما را برای خرید مبلمان اداری شایسته ترغیب خواهد کرد.

در ادامه می خواهیم بخش های مهمی که باید در طراحی فضای اداری بدان توجه داشته باشید را شرح دهیم. شما می توانید اتاق خود را با هر وسیلهی زیبایی که فکر می کنید با سبک اتاق همخوانی دارد، چیدمان کنید. یک دیوار شیشهای شفاف بین دفتر مدیریت و فضای کاری اصلی نیز با هدف ادغام و نه جدا کردن و همچنین قابلیت دسترسی و دیدن مدیر در هر زمان ممکن، قرار گرفت. برخی علمای اسلامی بر این باورند که رنگ سفید نماد خدا (وجود مطلق) و رنگ سیاه رنگ کعبه (خانه خدا) است که این همان نماد اصلی تعادل متا فیزیکی نامیده می شود. احیا می شود و چهار گوشهای متروک در شب موسیقی و زندگی عمومی زنده می شوند. طبقهٔ همکف فضای عمومی دفتر کار محسوب میشود که به آن فضای زندگی گفته میشود. همانطور که میدانید محل کار و فضای اداری همانند منزل دوم برای کارکنان محسوب میشود به همین دلیل باید دارای فضایی آرام با رنگ آمیزی مناسب برای محیط کار باشد تا پتانسیل های لازم را برای رفع نیازهای فیزیکی و روحی افراد داشته باشد. به شکلی متفاوت و متناوب این شیشه پارتیشن اداری ترکیبی از ضخامت های شیشه ای سخت و لمینی، طیف گسترده ای از عملکردهای صوتی را تا 45db فراهم می کند.

می توان پلان بنا را با توجه به نحوه ی برآوردن نیاز کاربر و رعایت حریم هر فرد طراحی کرد. از لحاظ رعایت اصول ارگونومی طراحی، لازم است از سبکی مشخص پیروی کنیم که نوع آن بنا بر نظر کارفرمای پروژه، اقلیم و فرم پلان تعیین می شود. طراحی اداری برای یک شرکت یا دفتر کار به درستی می تواند در موفقیت کسب و کار شما تاثیر بگذارد. چه آنها کاندیدای مصاحبه باشند، چه خانواده ای که برای ملاقات با دندانپزشک در صف ایستاده اند، اتاق انتظار یا قسمت پذیرش شما اولین قسمتی از دفتر کار شما است که مراجعین می بینند، و به همین دلیل ضروری است که برداشت درستی را ایجاد کند.

در واقع نیازی هم نیست که همه مردم در این رابطه اطلاعات زیادی داشته باشند. کفپوش های اپوکسی با این وجود که در دسته کفپوش های ارزان قرار می یگرند اما در برابر ساییدگی و ضربه دارای مقاومت خوبی می باشند و برای فضاهایی که تردد زیادی دارند بسیار مناسب می باشد . این سبک یکی از زیر شاخه های معماری مدرن به حساب می آید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیوایدر که سبب محبوبیت این سازه شده است، اشغال نکردن فضا و همچنین طراحی زیبای آن است. شرکت معماری، تعمیرات اساسی و طراحی داخلی اداری 9 Jeffrey را با لایهبرداری ساختمان برای نمایاندن سازه اصلی آن آغاز کرد. وقتی بحث به رنگ رسید، استودیو دو رنگ اصلی دفتر کار خود یعنی سفید و خاکستری را حفظ کرد و گفت دلیل پشت انتخاب این رنگها و متریالها ساده است. از ویژگیهای اصلی این معماری می توان به درون گرایی، پرهیز از بیهودگی، مردم محوری و خود بسندگی بنا اشاره کرد.

این روش جداسازی، باعث به وجود آمدن ترکیبی از فضاهای کاری نیمهخصوصی در طراحی داخلی اداری بدون هدر دادن فضاهایی برای راهروها میشود و به این طریق چیدمانی باز و آزاد را برقرار میکند. یکی از بهترین راه ها برای ایجاد فضایی روشن و دل باز، استفاده از پارتیشن های شیشه ای می باشد که به دلیل شفافیت بالا، به خوبی نور را از خود عبور داده و باعث روشنایی محیط می شوند. اگر این مقاله را در محل کار یا دفترکار خانگی خود می خوانید ، احتمالا به دنبال تغییر دکوراسیون و خرید صندلی اداری مناسب و یا در حال نشستن و کار کردن روی یک صندلی اداری با ویژگی های خاصی هستید. در زیر این چتر، او در حال توسعه طیف وسیعی از اقدامات برای پیوستن به فضاهای کاری خود است.

هنگامی که صحبت از نصب دیوار پارتیشن اداری می شود طیف گسترده ای از سبک ها و متریال با طراحی های مدرن در دسترس است. مرکز تجمع شرکت wix سالنی است که بالاتر درباره آن صحبت کردیم و شرکت برای کارکنانش فراهم کرده و وعده ی صبحانه و شام در آنجا سرو می شود.اتاق چند منظوره مجاور نیز اتاقی برای بازی،ریلکس کردن،شنا کردن،فیلم دیدن یا شرکت در کلاس یوگا است که برای کارکنان طراحی شده که بتوانند در آنجا اوقات استراحت خود را بگذرانند.جزئیات این طراحی شامل کف بتنی جلا داده شده و سقف کاذب باز است. می کنیم. همانند پست های پیشین چند طرح شاخص جهانی را بررسی می کنیم. در ادامه انواع بخشهای موجود در یک دفتر کار و لزوم اجرای سقف کاذب مناسب در آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. در ادامه به صورت جزئیتر ویژگیهای انواع پارتیشن اداری مدرن را بررسی کردهایم.

اکثریت ما تعریف مشخصی از این سبک از معماری داریم و می دانیم که شاخصه هایی همانند مناره، گنبد، طاق و الگو های زینتی (پترن های هندسی) از جزئیات مهم معماری اسلامی به شمار می روند. استفاده از متریال مختلف مانند فلز و چوب در وسایل و مبلمان با رنگ بندی مناسب بسیار مهم است. اصولا از آلومینیوم برای فریم بندی قاب پارتیشن ها استفاده می شود، ام دی اف نیز برای پر کردن قاب به کار می رود. آن ها روشی انعطاف پذیر و کم هزینه برای ایجاد دفاتر شخصی، تقسیم بندی محیط یا ایجاد اتاق های مجزا هستند چرا که قیمت پارتیشن اداری نسبت به سایر متریال ها به صرفه تر است و می توانند به زیباسازی و دکوراتیو بودن محیط شما نیز کمک کنند.

طبقات، عموماً با چیدمان آزاد رها شدهاند تا برای همکاری و معاشرت افراد مناسبتر باشند. طراحی داخلی دکوراسیون اداری (Office decoration)نسبت به طراحی داخلی ویلا و به طور کلی دکوراسیون داخلی مسکونی، به مهارت بیشتر و دید تخصصی تری احتیاج دارد چرا که دکوراسیون مسکونی بیشتر مطابق سلیقه افراد، ایده آلهای راحتی و کاربری منزل برای افراد طراحی میشود اما در طراحی داخلی اداری شما ضمن حفظ فرم رسمیو اداری سازمان، ملزم به رعایت برخی نکات مطابق با هنجارهای اداری، ارگونومیمربوطه مطابق با کاربری محل هستید تا علاوه بر راحتی کارکنان، در چشم مشتریان و ارباب رجوعان جذابیت و گیرایی داشته باشد و منافع و اهداف سازمان نیز در نظر گرفته شود. می شوند. با این سابقه درخشان به عنوان یک صنعت پیشرو و یک شرکت چند نسل از مشتریان را در بر می گیرد. یکی دیگر از کارهایی که می توانید در راستای بازسازی طراحی داخلی خانه انجام دهید، این است که هر محیط را متناسب با رنگ خاصی چیدمان کنید. در واقع باید از رنگ و پوستر هایی برای دیوار محیط اداری به کار برد که موجب بالا بردن راندمان کارمندان شود، به همین دلیل کاغذ دیواری و رنگ هایی مورد استفاده قرار می گیرند که با محیط ارتباط برقرار کنند همچنین هر قسمت از محیط اداره باید متناسب با نوع امور رنگ آمیزی شود.

معماری مدرن، در تلاش است که محیطی آرام با نورپردازی مناسب را برای کار فراهم کند. در مرکز ساختمان یک ووید بزرگ، دو طبقه را در طراحی داخلی فضای اداری به هم متصل میکند. تمام این امکانات، خود را مانند یک قطعه مبلمان بزرگ در طراحی داخلی اداری ارائه میدهند که در تمام طول هر دو طبقه دفتر گسترش پیدا میکنند. اما برخی از ویژگی ها در هر سبک شاخص تر از سایرین هستند. چوب های روکش دار بسیار ارزان تر از چوب و شیشه میباشند، اما در عین حال بسیار سبک تر نیز می باشد. جزئیات پیچیده ای را اضافه می کند.

دکوراسیون داخلی به طور کلی دارای اهمیت بسیاری می باشد و باعث می شود که کیفیت فضایی انواع ساختمان ها بالاتر برود . گیاهان همچنین انرژی های منفی و آلودگی هوا را از بین می برند و باعث بهبود کیفیت هوا در محیط می شوند. اگر نمای داخلی نیاز به شفافیت ندارد( دیده شدن از بیرون یا داخل)، و یا اینکه با توجه به فضای مورد نظر احتیاجی به آن نیست، پارتیشن چوبی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نور مصنوعی هرگز مستقیم نیست، نورافکنهای کوچک به سمت سقف چوبی قرار می گیرند و بازتابی یکنواخت روی میز ایستگاه های کاری ایجاد میکنند. مثلا طراحی داخلی اداری با چوب،طراحی داخلی اداری با شیشه و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به خاطر داشته باشیم در طی بخش های گذشته نمونه های مختلفی از این دفتر معمار را برای شما به اشتراک گذاشتیم. چیدمان فضاهای اداری امروزه مورد توجه مدیران سازمان ها و ادارات قرار دارد و آن ها متناسب با نیازهای کارکنان خود سعی بر ایجاد محیطی راحت و آرامش بخش دارند. در طراحی و ساخت مبلمان اداری کلاسیک فرم کلی بدنه، رنگ، نحوه پوشش و همچنین جنس بدنه از اهمیت زیادی بر خوردار است.

در واقع، هنوز هم به همان اندازه محبوب و یک طراحی داخلی مورد علاقه در بین صاحبان خانه و حرفه­ ای ها طراحی و دکوراسیون داخلی فضای اداری است. همچنین به مشتریان این تفکر القا خواهد شد که شما به دنبال روابط مستحکم و پایدار در حوزه کسبوکارتان هستید. دیزاین و دکوراسیون فروشگاه و یا مغازه شما تاثیر بسزایی در جلب مشتریان و افزایش درآمد شما خواهد داشت و نباید از آن غافل بود. شرکت طراحی KCC با متریال و رنگ محدودی، طراحی دکوراسیون داخلی اداری دفتر خود را انجام داد. همین منطق را اگر در محیط های اداری با سبک معماری ایرانی پیاده سازی کنیم، می شود دیوارهایی با گچ کاری و زمینه سفید و نقوش فراوان که دارای طاق های تزئینی و فرمت مرمت شده دارد. بسته به جایی که کار می کنید می توانید از ظروف خاص و تزیینی برای کاشت گیاهان استفاده کنید. اما باید هنگام انتخاب به موارد زیر توجه کنید.

طراحی داخلی اداری یکی از مهم ترین بخش های معماری داخلی در سیستم امروزی دنیاست چراکه بسیاری از افراد دنیا بیش از نیمی از عمر خود را در محل کار خود می گذرانند! یکی از نیازهای مهم اداره شبکه اینترنت یا تکنولوژی دیجیتال است که بخش جداناپذیر دفاتر کاری امروزی محسوب میشود به همین دلیل یکی از نکات مهم در طراحی داخلی اداره توجه به کابل کشی است که در طراحی دفترها سیم ها یا از طریق تراکت های پارتیشن یا از کف به میز کارها رسانده میشود که این موضوع امروزه بزرگترین نکته ای است که در بیشتر آفیس های ایرانی باعث موضوع آزار دهنده ای در طراحی داخلی یک اداره محسوب میشود که رعایت نکردن آن باعث بی سلیقی در کابل کشی میشود که طراحان تلاش خود را میکنند در صورت ممکن فضای داخلی اداره را تحت تاثیر قرار دهند که محیط شکلی شلوغ و بی روح نشود . همانطور که گفتیم ایجاد تغییرات اساسی در دفتر و طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری روحی تازه و نو به دفتر کار شما می بخشد و باعث بالاتر رفتن کارایی و بهره وری کارمندان می شود. کنترل دمای محیط هم از عوامل تاثیرگذار در محیط کاری است، می توان در قسمت های مختلف، فضاهایی با دماهای متفاوت فراهم کرد.