دسته‌بندی نشده

طراحی و تجهیز هایپر مارکت کوچک گروه صنعتی برادران حامی دوست | elitarchgroup

لازم به ذکر است که درب‌های هایپر مارکت آندیا مارکت را گروه صنعتی آکام که متخصص در تولید انواع درب‌های اتوماتیک می‌باشد؛ طراحی کرده است. بعد از سال ها مطالعه و تحقیق در بازارهای بین المللی، هم زمان با ارائه خدماتی در زمینه طراحی و دکوراسیون سوپرمارکت و هایپرمارکت، آرکو دست به تولید تجهیزات فروشگاهی زد و در این زمینه موفقیت های بسیاری کسب کرده است. در کنار پروژه های طراحی هایپرمارکت و سوپرمارکت، تیم آرکو تجهیز پروژه را نیز بر عهده می گیرد. با تجربه ای که در این سال ها بدست آورده، بهترین تجهیزات را در بهترین مکان ها جانمایی می کند تا به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد.

درخواست مشاوره

نصب لامپ های فلورسنت T5 این امکان را ایجاد می کرد که یک سقف با لمینت OSB را در برخی نقاط با ارتفاع کم داشته باشیم. با توجه به تعدد در تنوع کالایی در هایپرمارکت ها، نیاز است تا هریک از بخش های فروشگاهی از تجهیزات ویژه کالاهای آن بخش استفاده شود. به عنوان مثال استفاده از انواع قفسه های فروشگاهی ویژه تنقلات در بخش میوه و تره بار ممکن است به ارائه و نمایش نامناسب محصول، هدم دسترسی مناسب و راحت و یا آسیب دیدن تجهیز فروشگاهی بر اثر بارگذاری بیش از تحمل وزنی شود. در طراحی هایپرمارکت ها باید فاکتورهای بسیاری از جمله برندینگ، تحلیل داده، موقعیت سنجی، نگهداری درست از محصولات تازه، تبلیغات و پشنهادات ویژه و .. رعایت شود و نیاز به تحلیل و آمار های تخصصی دارد تا صاحب کسب و کار به بهترین نتیجه برسد.

طراحی و تجهیز هایپر مارکت کوچک گروه صنعتی برادران حامی دوست | elitarchgroup

زیرا هایپرمارکت ها نیازگوی بسیاری از خریدهای روزمره ی مردم هستند و با گسترش و بزرگ شدن بیشتر سعی دارند که پاسخگوی تمام نیازهای یک خانواده باشند، باید به گونه ای طراحی شوند که دسترسی های راحتی داشته باشند. برای طراحی درست دسترسی ها و چیدمان محصولات به طوری که بیشترین فروش حاصل شود، تحلیل داده اهمیت بسیاری دارد که امری متغیر نیز است. اما بر اساس تحلیل داده های انجام شده اصول چینش طبقات و محصولات تا حدودی مشخص است.

  • نوع تجهیزات به کار رفته نیز تأثیر قابل توجهی در هزینه های تجهیز هایپرمارکت دارد.
  • آرلو در تمامی مراحل تجهیز و راه اندازی فروشگاه با فراهم آوردن راه حل های بهینه و منطقی در عرضه، نمایش محصولات و خدمات در کنارتان خواهد بود.
  • عموما قفسه‌ها نقش بسیار مهم و پررنگی در طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی دارند.
  • شرکت‌های مواد غذایی باید طراحی هایپرمارکت خود را با در نظر گرفتن نیاز مشتریان انجام دهند.

اما در حال طراحی فضای هایپر و سوپرمارکت هستید و به دنبال مشاهده و بررسی نمونه های انجام شده در نقاط مختلف دنیا برای ایده گرفتن، دعوت می کنیم دو بخش ایده های طراحی سوپر مارکت را از دست ندهید. در هر دو بخش ۵۰ نمونه ارائه خواهد شد که بر اساس سبک های مدرن و صنعتی طراحی شده اند. رابردومان شرکتی است که در حوزه ی طراحی، اجرا، راه اندازی و توسعه الگوی اولیه ی کسب و کارهای جدید، خدمات مشاوره ای و مدیریت پروژه ارائه سبک مدرن صنعتی میدهد. همانطور که مشاهده می کنید این هایپرمارکت توسط دو نمای متفاوت در دو خیابان اصلی احاطه شده است که یکی از نماها مربوط به یک ساختمان نئوکلاسیک قدیمی است. به همین علت ما یک استراتژی ثانویه را برای طراحی نما خیابان آندریونو در نظر گرفتیم. با توجه به اینکه ورودی اصلی فروشگاه در پشت مسیر اصلی قرار گرفته و پارکینگ در جلوی ورودی اصلی محدود است، فروشگاه تقریباً برای مراجعه کنندگان پیاده قابل مشاهده نیست.

فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی