دسته‌بندی نشده

فروشگاه جواهرات عقیق

همچنین معتقدند که افرادی که از جواهرات پریدات استفاده می کنند باعث افزایش قدرت الهام بخشی در آنها می شود. سنگ عقیق افسردگی را برطرف میکند و به متولدین ماه دی کمک میکند تا عشق واقعی را پیدا کنند. با استفاده از عقیق میتوان چهره واقعی افراد و صداقت آنها را تشخیص داد. زمرد واقعی هیچ نوع فلاش رنگی از خود بازتاب نخواهد داد. از اواسط سالهای ۱۸۰۰، تنها چهار سنگ خاص جزو سنگهای قیمتی بودهاند: الماس، یاقوت، زمرد و یاقوت کبود. آویزهای الماس را میتوانید بهعنوان جواهراتی تک و خاص که دربردارندهی قطعاتی ارزشمند و کمیاب از زیورآلات الماس هستند هدف قرار داده و منحصربهفردترین، موجزترین و درعینحال ارزشمندترین قطعات را به کلکسیون جواهرات شخصی خود اضافه کنید. یک گردنبند طلا و مروارید ساده با هر لباسی قابل پوشیدن است و تقریبا هیچوقت از مد نخواهد افتاد، همچنین انگشترهایی با نگین مروارید که میتوانند بهار امسال ظاهری خاص و متفاوت را به شما هدیه بدهند. میتوانید گوشواره، انگشتر، نیم ست یا سرویس مشابه با گردنبند یاقوت کبود انتخابیتان را نیز سفارش دهید تا برای شما آماده نماییم. از معروفترین انواع سنگ های قیمتی میتوان به الماس، یاقوت سرخ، یاقوت کبود و زمرد اشاره کرد.

البته باید توجه داشته باشید که سنگهای جواهر به دو دستهی قیمتی و نیمهقیمتی تقسیم میشوند. باید از سنگ زمرد بسیار خوب نگهداری شود. سنگهای الماس بسیار قوی هستند و فقط با یک الماس دیگر قابل برش یا صیقل داده شدن هستند. کیفیت برش چه تاثیری در ویژگیهای بصری آن دارد؟ نگین یاقوت سرخ بزرگ با کیفیت بالا و بدون ناخالصی بسیار نادر و گران قیمت است. فیروزه ی اصل با وجود لکه ها و ناخالصی هایش شناخته می شود. اگر در داخل سنگ یاقوت ناخالصی وجود داشته باشد و دانههای ریز سیاه در آن مشاهده شود، این نگین اصل است. زرد: moissanite زرد دارای هزار درخشش در داخل آن است و قیمت موزانایت زرد در مقایسه با نوع سفید آن پایینتر است.

از سالهای بسیار دور تا الآن از عقیق استفادههای زیادی میشد و بسیاری از مردم در سرزمینهای مختلف به خواص ماورایی و درمانی این سنگ اعتقاد داشتند. زیبایی و استحکام این سنگ باعث شده بعنوان طلسم در میان سلاطین بسیار محبوب باشد. یکی دیگر از خواص عقیق سبز یشمی این است که اگر آرزو های یک فرد کوچک باشد این رنگ به اون عقل سلیم و بینش فلسفی می دهد. اگر با مشکل کمخوابی مواجه هستید میتوانید یک تکه از سنگ عقیق را زیر بالش خود قرار دهید و خوابی آرام و پر از آرامش برای خود رقم بزنید. حتی میتوانید گوشواره یا انگشتر و یا نیم ست مشابه با آویز انتخابی خود را نیز سفارش دهید. شی نوک تیز روی انگشتر عقیق اثری ندارد. با توجه به اینکه انواع سنگ عقیق دارای بافت کوارتزی در خود هستند به اندازه سنگی مثل فیروزه آسیب پذیر نیست. در دوره ی ساسانیان علاوه بر زیورآلات، ظروفی هم از جنس فیروزه برای دربار تهیه می شد.

دارای یک رنگ سفید ملایم بوده و توانایی انعکاس، قابلیت صیقل کاری و جلای آن و نیز قابلیت گرمایی و الکتریکی آن از همه ی فلزات بیشتر است. همه سنگهای قیمتی شفاف هستند و با غنای رنگ ارزش داده میشوند؛ البته، به جز الماس که هر چه بیرنگتر باشد، ارزش بالاتری دارد. سنگهایی که به وفور یافت میشوند را «سنگهای نیمه قیمتی» مینامند و سنگهایی که نادر و کمیاب هستند به عنوان سنگهای جواهر قیمتی و گرانبها که ارزش بیشتری دارند طبقه بندی میکنند. البته تنوع محصولات فروشگاه جواهرات زمرد بهقدری است که بعید میدانیم طرح انتخابی شما در بین محصولات موجود در فروشگاه یافت نشود. اما توسط گوگرد موجود در هوا و تشکیل لایه ی سیاه، رنگ آن عوض می شود.

همانطور که می دانید خرید طلا و جواهرات یکی از مهمترین خریدها به حساب می آید که شما در صورت انتخاب نامناسب و یا اشتباه می توانید متحمل ضرر های شوید.همانطور که خرید طلا و جواهرات به توجه زیادی نیاز دارد و فروش آنها نیز همانطور می باشد. با خرید اینترنتی طلا و جواهر با سنگ از نوع کنزایت می توانید قطعه ای از این سنگ قیمتی را همواره همراه خود داشته باشید. این سنگ، دومین کانی سخت بعد از الماس شناخته میشود که از گونه آلومین است و رنگ زیبای خود را مدیون ناخالصیهای آهن و تیتانیوم است. این سنگ زیبای قرمز، سنگی نسبتاً سخت با درجه سختی ۶٫۵ تا ۷ است و میزان تیرگی و روشنی رنگ آن بسته به ترکیبات آن دارد. جالب است بدانید از این سنگها حتی به عنوان دارو هم استفاده میشده؛ یا مثلا بعضا تصور میشده که به همراه داشتن چنین سنگهای معدنی موجب افزایش قدرت افراد میشود.

به همین علت، سنگهای جواهر الماس، یاقوت سرخ، یاقوت کبود و زمرد در خانواده سنگهای قیمتی طبقهبندی شدهاند. انواع سنگهای قیمتی سبز شامل زمرد و یشم اعلی است که در زیر به معرفی هر کدام از آنها پرداختهایم. فیروزه دارای رنگ های آبی پررنگ تا کم رنگ و نیز سبز پررنگ تا کم رنگ است. رنگ فیروزه نیشابور ملایم تر از باقی فیروزه هاست. این سنگ ماه تولد بهمن بیش تر در مناطق سمت غرب هند، جنوب برزیل، اروگوئه، ماداگاسکار، آمریکا، روسیه، استرالیا، آفریقای جنوبی، منطقه غربی سریلانکا، آمریکای جنوبی و آفریقا استخراج می گردد. استفاده از سنگ ماه تولد بهمن برای این افراد با توجه به تمامی این ویژگی ها توصیه می شود. به همراه داشتن این سنگ ماه تولد بهمن به عنوان نگین انگشتر در جهان مدرن باعث می شود تا تمامی افرادی که در سفر هستند (مانند پرواز با هواپیما) از مسافران تا خدمه کابین و خلبانان، از هر گونه سانحه هوایی مصون بمانند. همچنین یونانیان هنگام سفرهای طولانی و جدا شدن از معشوق و همسرهایشان، این سنگ را به آنها میدادند تا تضمینی برای برگشت از سفر و دیدار مجدد معشوق باشد.

سنگ عقیق یکی از سنگهای خانواده کوارتز است که از تهنشین شدن سیلیس موجود در آبهای زیرزمینی در حفرههای سنگهای آذرین آتشفشانی تشکیل میشود و هر چه حفره بزرگتر باشد، سنگ تشکیلشده نیز ابعاد بزرگتری دارد. سنگهای جواهر قیمتی و سنگهای جواهر نیمه قیمتی اصطلاحاتی هستند که در اواسط دهه ۱۸۰۰ برای توصیف انواع سنگهای جواهر ایجاد شد و صرفاً سنگها را بر اساس نادر بودن آنها طبقه بندی میکند. اما یاقوت میتواند به دیگر سنگها و طلاها آسیب برساند و روی سطح آنها خراش ایجاد کند. بسیار ترد و شکننده است و حرارت در آن شوک وارد می کند. همچنین برای درمان بیماریهای قلبی، تنظیم جریان خون و تقویت کلیهها بسیار مفید است. گفته شده است که کهربا برای حفظ جنین زنان حامله اثر مثبتی دارد و همچینن برای درمان بیماری یرقان موثر است. یاقوت به خاطر ویژگی ساختاری و مغناطیسی خود جریان خون را تقویت میکند و بر اندامهایی مثل قلب موثر است و باعث تقویت غدد میشود. طبع آن سرد و خشک بوده و گفته شده است که در داشتن قوت دل و خواب راحت موثر است. به طور معمول گارنت ها در تماس با توده های نفوذی با سنگ های میزبان آهکی و یا در قسمتی از شیست ها، شیل ها در تکه های آذرین درونی در زمان سرد شدن و نمونه های رسوبی همانند گرانیت ها پیگماتیت ها و گرانودیوریت ها تشکیل و یافت میگردند.

این فلز گران بها به خاطر قیمت بالا، بهبود سختی، استحکام و خواص مصرفی عموما به شکل آلیاژ مورد استفاده قرار می گیرد. درگذشته در بسیاری از فرهنگها، اپال را سنگ خوشبختی میدانستند و حتی برای طلسم خوشبختی از این سنگ کمک میگرفتند. در گذشته سنگهای قیمتی بیشتر از ارزش مادی، جنبهی سحر و جادو داشتند و به عنوان طلسم توسط صاحبانشان استفاده میشدهاند. مثلا اگر از سنگها روی انگشت خود استفاده میکنید، توجه کنید که سنگ طوری روی انگشتر تعبیه شده باشد که پوست شما را مستقیما لمس کند. استفاده از انگشتر طلا میتواند به آنها کمک زیادی کند. برخی از افراد به سنگهایی با رنگهای ویژه علاقه خاصی دارند، یاقوت قرمز رنگ است، آکوامارین آبی، هلیودور زرد، بریل قرمز، گوشنیت بی رنگ، زمرد سبز و مورگانیت صورتی، که افراد میتوانند با توجه سلیقه خود آنها را برای تکمیل کردن جواهرات خود استفاده کنند.

برای تعیین جنس دستبند باید به سبک زندگی و تیپ و لباسهای خود توجه کنید. از جمله باید به الماس قرمز اشاره کرد که بسیار نایاب است و فقط در آفریقای جنوبی و غرب استرالیا یافت میشود. طیف رنگی بسیار منحصر به فردی دارد و در دنیای سنگ های قیمتی به تنهایی با این واقعیت ایستادگی می کند. سنگ سیترین انرژی بسیار بالایی دارد و بهسرعت میتواند انرژی شمارا افزایش دهد و خستگیهای جسمی و روحی را برطرف کند بدون اینکه نیاز به شارژ و پاکسازی داشته باشد. برای نگهداری از سنگ روبی باید بدانید که بسیار مستحکم و سفت است و کمتر سنگی توان خراش دادن آن را دارد.

طلا را می توان به خوبی پرداخت کرده و در نتیجه به یک سطح خارجی بسیار براق فروشگاه جواهرات سنگی – آن مرد – دست پیدا کرد. می توان گفت این سنگ نوعی گوهر سبز رنگ، شبیه به زمرد چرب شده است که به رنگ های سبز مایل به زرد، سبز مایل به آبی و سبز زمردی دیده شده است. گفتیم که الماس صورتی بسیار کمیاب است اما در این میان الماس صورتی از همه نایابتر است. همانطور که میدانید همه خانم ها عاشق و شیفته طلا و جواهرات هستند. البته در ایران اکثر الماس ها با شناسنامه جی آی ا خرید و فروش می شوند.هنگام خرید الماس های شناسنامه دار از فروشنده بخواهید که الماس های شما دارای لیزر پرینت باشند.لیزر پرینت همان مشخصات الماس است که روی لبه فارسی الماس حک شده است.البته شما برای لیزر پرینت بودن الماس خود میبایست مبلغ بیشتری پرداخت کنید. مهمترین عامل زمرد در خرید و فروش، گرید آن است.