اخبار دوربین مداربسته

فناوری حسگر اثر انگشت برای درب های هوشمند


دو سیستم دسترسی هوشمند جدید ekey، ekey sLine و ekey xLine را برای منازل مسکونی و ساختمان ها راه اندازی کرده است.

هر دو سیستم از فناوری اثر انگشت استفاده می‌کنند و حسگر اثرانگشت FPC1020 را یکپارچه می‌کنند تا انعطاف‌پذیری، امنیت و راحتی را برای ساکنان فراهم کنند.

راه‌حل‌ها از طریق لمس ساده و بصری انگشت و مدیریت از طریق برنامه ekey bionyx در تلفن هوشمند یا تبلت، درها و دروازه‌ها را با قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌کنند.

اسکنر اثر انگشت ekey sLine برای ادغام در ایستگاه های درب مدولار مناسب است و اسکنر اثر انگشت ekey xLine را می توان به عنوان یک نوع هم سطح یا روی سطح نصب کرد.

رافائلا گالنر، مدیر عامل می گوید: «استفاده هوشمندانه از یک ساختمان از لحظه ورود فرد به خانه شروع می شود. مصرف‌کنندگان می‌خواهند در محیط اطراف خود احساس امنیت کنند و با اسکنر اثر انگشت کلیدی، هزار برابر امن‌تر از پین چهار رقمی مورد استفاده در کارت‌های ATM هستند.

با استفاده از فناوری حسگر اثرانگشت، دو پیشرفت اخیر ما عصر جدیدی را برای راه حل های کنترل دسترسی قفل درب نشان می دهد. و حداکثر سیستم های امنیتی و آینده ای بدون نگرانی و بدون کلید را برای کاربران فراهم کنید.

میشل روگ، رئیس بخش پرداخت و دسترسی در اثرانگشت، افزود: «ما شاهد این هستیم که فناوری‌های بیومتریک برای کنترل دسترسی به طور فزاینده‌ای در خانه‌های هوشمند و ساختمان‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها نه تنها ایمنی را فراهم می کنند، بلکه در دنیای پرشتاب امروزی، کاربران دیگر مجبور نیستند کدها یا جایی که کلیدهای خود را گذاشته اند را به خاطر بسپارند. ما خوشحالیم که بخشی از نسل محصولات ekey sLine و ekey xLine هستیم و حسگرهای اثرانگشت با عملکرد بالا را برای دسترسی هوشمند به درب ادغام می‌کنیم.





منبع