دسته‌بندی نشده

فهرست اخبار دارویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان داروخانه شهید رجایی-دراگمد

افراد با سنین بالاتر و بیماری­های زمینه­ای در مقابل این ویروس حساس­تر هستند. بنابراین نیاز است که این افراد مراقبت­های بهداشتی را با دقت بیشتری انجام دهند. کرونا، یک بیماری تنفسی بوده و توسط قطرات بزاق موجود در سطوح و محیط پخش می­شود؛ تاکنون مدارکی مبنی بر انتقال این ویروس توسط نیش زدن حشرات گزارش نشده است . انستیتوی ملی بهداشت NIH مجوز انجام دو آزمایش کارآزمایی بالینی فاز 3 را برای ارزیابی ایمنی و اثربخشی انواع رقیق کننده های خون برای درمان بزرگسالان مبتلا به کووید 19 را صادر نموده است. تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

محققان موفق به تولید یک آنتی‌بادی شده‌اند که به 99 درصد از بخش‌های اصلی ویروس اچ آی وی حمله می‌کند. به دلیل قابلیت جهش و تغییر شکل ویروس، درمان آن با مشکلات زیادی مواجه است. سرویس ایران- «ایدز» یک بیماری که به دلیل نگاه نادرست به آن در کشور ایران سیر صعودی دارد و هنوز به راه فرهنگ سازی نرسیده و به همین دلیل آمار دقیقی از مبتلایان به این ویروس در دست نیست. آنتی­ بیوتیک­ ها برای عفونت­ های باکتریایی مناسب بوده و جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مؤثر نیستند.

پرداخت نصف و نیمه بودجه دارویار به تامین …

محققان بیمارستان کودکان بوستون به روش جدیدی برای درمان اگزما دست یافتند، در این روش به جای داروی های استروئیدی، از یک روش طبیعی برای مقابله با حمله آلرژیک استفاده می‌شود. داروی افلیبرسپت با نام تجاری آیلیا به صورت ویال تزریقی چشمی 4mg/0.1ml می باشد که باید در دمای 8-2 درجه سانتیگراد نگهداری شود . کليه حقوق اين پایگاه اطلاع‌رسانی متعلق به «خبرگزاری کردپرس» بوده و هرگونه استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. سرویس ایلام – اخیرا برخی گمانه زنی های رسانه‌ای در استان ایلام از عدم انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب به استان ایلام خبر داده‌اند که طی یادداشتی به بررسی برخی ابعاد آن می‌پردازیم. سرویس جهان- در حالی که روسیه پیشنهاداتی برای رفع تنش کنونی میان ترکیه و کردهای سوریه ارائه کرده است، آمریکا به عنوان متحد کردها، پرسنل غیر نظامی خود را از منطقه تحت کنترل کردهای سوریه به اربیل منتقل کرده است.

متخصصان شرکت داروسازی امین در آخرین کنگره متخصصین داخلی ایران شرکت نموده و آخرین دستاوردهای خویش در حوزه تولید دارو را تشریح نمودند. یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید ماده موثره داروی درمان نوعی از ام اس شد که پیش از این تنها یک شرکت آمریکایی آن را تولید می کرد. سرویس آذربايجان غربى- ظرفیت های مطلوب بخش سیلوانای ارومیه در حوزه گردشگری، توریسم سلامت، تولید گیاهان دارویی و داشتن مرز مشترک با کشور همسایه تا کنون نادیده مانده است.

  • استامینوفن داروی مسکنی است که در طول بارداری مصرف می‌شود اما مطالعات جدید حاکی از ارتباط مصرف این دارو با افزایش خطر ابتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی در کودک است.
  • محققان دانشگاه ایلینویز با فریب دادن ژن های خاموش بیان نشده در باکتری های Streptomyces توانستند خوشه های بزرگ ژنی را فعال کنند که امکان تولید محصولات طبیعی جدید را در اختیار می گذا…
  • این آزمایش که توسط محققان آمریکایی ساخته شده است، با استفاده …
  • در ادامه موفقیت‌های عملکردی و آماری داروسازی ابوریحان، این شرکت توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند.

بهرام دارایی وعده‌ داده‌ بود که افزایش قیمت را همراه با اصلاح پوشش بیمه انجام دهند تا مردم مجبور نشوند هزینه اضافه‌ای برای دارو پرداخت کنند. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است. جلسه مشترک مدیرعامل تیپیکو با ريیس انستیتو پاستور ایران … ‌‌‌‌‌‌‌دانشکده علوم و فناوری پزشکی واحد علوم و تحقیقات به مناسبت هفته پژوهش، اولین دوره مسابقه ایده‌یابی فناوری پزشکی را برگزار کرد و پس از داوری، برنده این دوره از مسابقه معرفی و …

گزینه‌های روی میز رییس جمهور/ وعده ساخت چهار میلیون مسکن را چه کسی عملی خواهد کرد؟  (۱۰۹ نظر)

البته باید توجه کرد که آنچه در شدت بروز و شیوع پدیده قاچاق دارو به کشور نقش مهمی ایفا می‌کند، بحث کمبودهای رسانه ی فوق تخصصی دارو، پزشک و تشخیص دارویی است. بنابراین هر موج کمبود دارویی به نحوی فرصتی طلایی برای قاچاقچیان دارو محسوب می‌شود؛ چراکه می‌توانند با سوءاستفاده از نیاز بیماران، داروهای قاچاق‌شان را که ممکن است بعضا تقلبی هم باشند و در کارگاه‌های زیرزمینی حتی برخی کشورهای همجوار تولید شده باشند، با قیمت‌های هنگفت به بیماران بفروشند. سازمان جهانی بهداشت با هشدار نسبت به تهیه تعداد بسیار محدودی از آنتی بیوتیک‌ها برای مقابله با بحران مقاومت دارویی اعلام کرد این در حالی است که مقاومت دارویی علت افزایش عفونت‌های در… دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر نرجس اله‌دادی؛ مدیر داروخانه‌های مؤسسه خدمات دارویی رضوی را به عنوان «داروساز برگزیده سال 1400» معرفی و با اهدی لوح از وی تقدیر کرد.

جزییات جدید از دستگیری تعدادی از افراد دخیل در شبکه فساد دارویی در الب … شعبه استان فارس پخش لیوار با حضور تعدادی از مدیران و پرسنل شرکت پخش افتتاح شد. تمام حقوق این وب سایت برای خبرگزاری وبدا یاسوج محفوظ است. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

فهرست اخبار دارویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان داروخانه شهید رجایی-دراگمد

سرپرست اداره فرآورده‌های طبیعی سازمان غذا و دارو، از صدور حدود ۱۰۰۰ مجوز تولید مکمل‌ها از ابتدای شهریور ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش فانا، سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد که استفاده از اصطلاح جدید “mpox” را به جای آبله میمون آغاز می‌کند. حال مکمل های غذایی و دارویی خوب نیست/ چالش های صنعت مکمل به گزارش خبرنگار مهر، این روزها، مکمل‌های …

به این ترتیب اسرائیل نخستین کشوری است که برای مقابله با بیماری کووید دوز چهارم را تزریق می‌کنند.