اخبار دوربین مداربسته

فوم جدید غیر فلورینه برای مخازن ذخیره مایعات قابل اشتعال


جانسون کنترلز از راه‌اندازی فوم 3%x3% فوم بدون فلوئور THANDERSTORM WNF33A خبر داده است، جدیدترین محصول افزوده شده به مجموعه فوم‌های آتش نشانی مشهور WILLIAMS FIRE & Hazard CONTROL.

حفاظت قدرتمند

آتش سوزی عمیق سوخت و خطرات سقف غرق شده می تواند در تاسیسات ذخیره مایعات قابل اشتعال، مزارع مخازن نفت و گاز، پالایشگاه ها و عملیات فرآوری پتروشیمی رخ دهد. از لحاظ تاریخی، فوم‌های غیر فلوئوردار برای ارائه عملکرد یک فوم تشکیل‌دهنده لایه آبی سنتی مقاوم به الکل (AR-AFFF) برای اطفاء حریق کلاس B در این نوع خطرات به چالش کشیده شده‌اند. کنسانتره فوم جدید THUNDERSTORM WNF33A برای سوخت‌های هیدروکربنی مانند بنزین و گازوئیل و همچنین سوخت‌های حلال قطبی مانند الکل‌ها و کتون‌ها، آتش و بخار را خاموش می‌کند.

دیوید اش، مدیر محصول محصولات فوم آتش نشانی، جانسون کنترلز، گفت: «ما کنسانتره فوم THUNDERSTORM WNF33A را به شدت آزمایش کرده‌ایم و کنترل و خاموش کردن عالی را برای آتش‌سوزی‌های بزرگ مخازن هیدروکربنی شبیه به محصولات قدیمی فوم THUNDERSTORM نشان می‌دهد. همچنین هنگامی که برای مبارزه با نشت مایعات قابل اشتعال استفاده می شود بسیار موثر است.

عملکرد ثابت شده

در طی آزمایشات اخیر آتش تانک 42 فوتی در مرکز آموزشی سیستم های آموزشی نجات صنعتی در بومونت، تگزاس، THUNDERSTORM WNF33A با نرخ کاربرد 0.08 gpm/ft2 ارزیابی شد که نصف سرعت طراحی توصیه شده توسط استانداردهای صنعتی UL 162 و NFPA 11 است. برای آتش سوزی های عمیق سوخت هیدروکربنی. کنترل آتش تانک در حدود دو دقیقه ایجاد شد، که قابل مقایسه با فوم قدیمی THUNDERSTORM در آزمایش‌های مشابه تانک 42 فوتی است. پتوی فوم طولانی مدت آن نیز مقاومت سوختگی قوی و سرکوب پس از آتش سوزی را نشان داد.

کنسانتره فوم THUNDERSTORM WNF33A ویسکوزیته ای مشابه AR-AFFF قبلی خود دارد و می تواند با اکثر دستگاه های تناسب پاسخ و تخلیه معمولی استفاده شود. این کنسانتره فوم یک پوشش فوم مقاوم با نسبت انبساط کم 3:1 تولید می کند، بنابراین می توان آن را با نازل های غیر تنفسی اعمال کرد و فاصله پرتاب قابل توجهی را ارائه داد. همچنین می توان آن را همراه با عوامل شیمیایی خشک برای کاربرد دوگانه آتش نشانی استفاده کرد.

با حمایت رهبر صنعت

با ادامه میراث 70 ساله فوم های رعد و برق معروف از مجموعه محصولات WILLIAMS FIRE & Hazard CONTROL و همچنین سایر محصولات و راه حل های حفاظت آتش جانسون کنترل، کنسانتره فوم THUNDERSTORM WNF33A عملکرد اطفاء حریق مورد نیاز برای پاسخگویی با اعتماد به نفس به روغن های امروزی را ارائه می دهد. آتش سوزی گاز، شیمیایی و صنعتی.

THANDERSTORM WNF33A فوم کنسانتره است GreenScreen CertifiedTM فرمول نقره. به عنوان یک کنسانتره فوم غیر فلورینه، هیچ ماده شیمیایی PFAS اضافه شده عمدی ندارد، در تجهیزاتی تولید می‌شود که شیمی PFAS را کنترل نکرده‌اند و ذاتاً با دستورالعمل‌های (EU) 2017/1000 در مورد PFOA و 2019/1021 (دستورالعمل اتحادیه اروپا POPs) مطابقت دارد. ).





منبع