اخبار دوربین مداربسته

قرارهای ستاره سنستار در کانادا


Senstar از انتصاب آنتونی ولنوسی به عنوان مدیر فروش منطقه ای برای شرق کانادا و دریک جین به عنوان مدیر فروش منطقه ای برای کانادا وست خبر داده است.

Senstar راه حل های امنیتی چند لایه را به بازارهای عمودی مختلف در سطح جهانی ارائه می دهد. از آنجایی که محصولات ما در کانادا طراحی، آزمایش و تولید می شوند، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان کانادایی از راه حل های برنده جوایز ما بهره مند می شوند. آقای ولنوسی و آقای جین از رشد Senstar و افزایش تقاضا برای محصولات ما در بازار داخلی حمایت خواهند کرد.

آقای ولنوسی و آقای جین تجربه های امنیتی زیادی را برای Senstar به ارمغان می آورند. آنها بر تقویت ردپای شرکت در بازارهای عمودی کلیدی – خدمات آب و برق، تدارکات، اصلاحات و انرژی تمرکز خواهند کرد. صنعت امنیت همراه با فناوری های جدید در حال پیشرفت است. هدف من برقراری ارتباط با سهامداران در مورد محصولات نوآورانه Senstar و توسعه بیشتر منطقه شرق کانادا است.” او در مونترال، کبک مستقر است و کنترل دسترسی قوی و پس‌زمینه مدیریت ویدیو را برای Senstar به ارمغان می‌آورد. گفت تامپسون.

“سفارشی سازی و یافتن راه حل های عملی برای مشتریان ما کلید یک مشارکت موفق است. من در مورد چالش های امنیتی سازمان ها در غرب کانادا بیشتر می آموزم و راه حل های بازار را بر این اساس توسعه می دهم.» تامپسون اضافه کرد.

تیم کانادایی، شان تامپسون، مدیر ارشد فروش و متخصص برنامه‌های کاربردی محصول، اشلی بریجز است که بیش از 21 سال تجربه در Senstar دارد. فابین هابرت، مدیر عامل Senstar، گفت: «با این استخدام‌های اخیر و میراث قوی ما، تیم فروش کانادایی آمادگی خوبی برای ارائه خدمات به مشتریان از ساحل به ساحل دارد. ما تیم فوق‌العاده‌ای از حرفه‌ای‌ها داریم که می‌توانند بر موفقیت سنستار در حال حاضر و آینده بسازند.»





منبع