دسته‌بندی نشده

قفل الکترونیکی درب ،آشنایی با انواع مدل های قفل الکترونیکی درب-خانه هوشمند آکو

قفل الکترونیکی بر روی انواع درب ها از جمله درب های فلزی، آهنی، چوبی و ضد سرقت هم نصب می شود. برای اطلاعات بیشتر در انواع و نحوه عملکرد این قفل ها می توانید به مقاله همه چیز درباره قفل الکترونیکی مراجعه نمایید. در قفل های قدیمی وجود یک زبانه همراه با کلید مخصوص، باعث باز و بسته شدن درب منزل یا حیاط می شد که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی قفل های الکترونیکی نیازی به کلید ندارند و باز و بسته شدن درب توسط روشی مدرن انجام می پذیرد.

– دسترسی به قفل الکترونیکی درب توسط اثر انگشت (بیومتریک)

در صورتی که ولتاژ بیش از حد به سیستم وارد شود به شما هشدار خواهد قفل هوشمند داد. از جمله مزیت های قفل دیجیتال گیتمن مناسب بودن آن برای استفاده سالمندان است. سلام بستگی به میزان رطوبت دارد ولی قفل الکترونیکی ۳۱۶۸ برای محیط های شرجی مناسب است.

  • همچنین در صورتی که یکی از قطعات قفل به مشکل خورد می توانید با شرکت بارمان تماس گرفته تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن قطعه مربوطه را تعویض و یا تعمیر کنند.
  • ما در جهت جلب رضایت مشتریان عزیزمان علاوه بر تهیه ، توزیع و فروش قفل های دیجیتال ، به ارائه خدمات پس از فروش نیز می پردازیم.
  • بنابراین در هر جایی که نیاز به تامین امنیت داشته باشد؛ می‌توان از نوعی قفل دیجیتال یا هوشمند استفاده کرد.
  • شرکت کارت کلید ایلیا به عنوان تنها نمایندگی قفل الکترونیکی سامسونگ در ایران دارای خدمات پس از فروش بوده و با برخورداری از کارشناسان زبده و توانا خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود امری ثابت و قابل اتکا می کند .
  • این مدل از دستگیره هوشمند با تکنولوژی وایرلس به اینترنت وای فای محیط متصل شده و قابلیت باز و بسته شدن آنلاین را از هر کجای دنیا بر روی موبایل برای مصرف کنندگان خانگی و یا اداری فراهم می کنند.
  • استفاده از اثر انگشت قابلیت نفوذ افراد دیگر را کاملا از بین خواهد برد .
توسعه‌دهندگان محصولات ایمنی در حال حاضر برای برخی از خودرو‌ها نیز قفل دیجیتال تولید می‌کنند. در تمام انواع این قفل‌ها یک زبانه وجود دارد که مانع باز شدن درب می‌شود و هنگام بستن کامل درب این زبانه ثابت می‌ماند. بارمان دارای یک سال گارانتی (ضمانت نامه تعویض) و 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشند. متخصصان فنی این شرکت با اگاهی از اطلاعات روز دنیا در زمینه دستگیره هوشمند امنیتی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکلات مربوط به قفل را تشخیص و در صدد تعمیر یا تعویض قطعه مورد نظر بر می‌آیند.

قفل الکترونیکی درب ،آشنایی با انواع مدل های قفل الکترونیکی درب-خانه هوشمند آکو

مثلا ممکن است از فاصله ای دور و در میان صدها نفر بتوانیم از روی شکل راه رفتن از پشت سر یکی از دوستانمان را از بقیه افراد تشخیص دهیم . در سیستم های امنیتی مانند قفل اثر انگشتی هم تشخیص هویت افراد بر اساس همین مقایسه خصوصیات منحصر به فرد افراد اما با سیستم های کامپیوتری و سنسورهای پیشرفته انجام میشود. بنابراین در هر جایی که نیاز به تامین امنیت داشته باشد؛ می‌توان از نوعی قفل دیجیتال یا هوشمند استفاده کرد. با این تعریف می‌توان گفت که این مدل از قفل‌ها، با بهره‌گیری از فناوری وای فای یا بلوتوث این امکان را به کاربران می‌دهند که بدون استفاده از کلید و فقط با لمس اسکنر یا صدور یک فرمان صوتی ساده، درب را بازا و بسته کنند. برخی از قفل‌های هوشمند حتی امکان دسترسی از راه دور را نیز برای کاربران فراهم می‌کنند. بنابراین با نصب این قفل‌ها روی درب ورودی ساختمان خود می‌توانید قفل درب را قبل از رسیدن به آن، از راه دور باز کنید.

دستگیره هوشمند نسل جدید حتی قبل از رسیدن جلوی درب و حتی از مناطق دورتر نیز قابل باز شدن و کنترل هستند. این سبک محصولات علاوه بر ایمن تر بودن نسبت به قفل های مکانیکی؛ کارایی، راحتی و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. در برخی از مدل ها نیز همانند قفل اثر انگشتی شما تنها در نتیجه تماس و لمس انگشت خود با قفل می توانید درب را باز نمائید.

به این نوع قفل‌ها، قفل الکترونیکی و دستگیره در هوشمند هم گفته می‌شود. به طور کلی باید گفت محصولات قفل هوشمند htn prime با به کارگیری دانش روز جهانی، امکانات فوق العاده ای برای مصرف کنندگان فراهم آورده است. محصولاتی با طراحی زیبا، هم تراز با تکنولوژی روز جهانی و بالاترین امکانات در مقایسه با دیگر برندهای مطرح جهانی و گارانتی های دراز مدت بدون قید و شرط را از HTN Prime بخواهید. نوع دوم موتوری برای حرکت زبانه ها موجود نیست و فقط هنگام بسته یا باز نمودن درب اهرم دستگیره با قفل درگیر می شود و با چرخش اهرم دستگیره درب htn باز می شود پس مجددا اهرم آزاد و خلاص می شود تا مجدد رمز یا کارت وارد شود. در این مدل دستگیره نیروی مورد نیاز برای باز یا بسته کردن درب توسط خود کاربر فراهم میشود و مصرف بسیار کمی از برق یا باتری دارد و البته خرابی و مشکل در این نوع دستگیره ها خیلی کمتر است. جدیدترین قفل‌های هوشمند ویژگی‌هایی مانند کنترل‌های صوتی، geofencing و ویژگی های قفل خودکار را ارائه می دهند.

۲ thoughts on “قفل الکترونیکی چیست؟”

در دستگیره دیجیتال اهرمی احتمال خرابی دستگیره هم کمی بالاتر از مدل پول و پوش می باشد. چشمی یکی از مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در درب های ورودی ضد سرقت می باشد. نوع دیگر قفل‌های الکترونیکی، قفل‌های رمزدار هستند که توسط یک رمز عبور یا پین کد فعال می‌شوند. این قفل‌ها معمولا یک صفحه کلیدی فیزیکی یا لمسی دارند که به وسیله آن می‌توان اعداد یا حروف را به عنوان کد رمز یرای قفل تعریف کرد. در صورتی که برای باز کردن قفل، کد به صورت صحیح باز شود سیگنالی به قفل ارسال می‌شود که اجازه باز شدن درب را صادر می‌کند. برای درک بهتر آن تصور کنید قصد دارید به همراه یک مشتری به دفتر کار خود وارد شوید ، طبیعتا نمی خواهید او رمز درب دفتر شما را بداند.