اخبار دوربین مداربسته

قفل برقی تراش موبایل – راهنمای خریداران دوربین مداربسته و اخبار


Abloy Oy و ASSA ABLOY Global Solutions به طور مشترک توسعه یافته و جدید ABLOY Keyless Access Controller خود را اعلام کردند.

با استفاده از این کنترلر، کسب و کارها می توانند درهای خود را بدون کلید ارتقا دهند: ساخت اکثر قفل های برقی و سایر دستگاه های قفل الکترونیکی درب، به جای استفاده از اعتبار فیزیکی، با یک کلید دیجیتال در برنامه تلفن همراه کار کنند.

«با توسعه و به کارگیری فناوری‌های جدید، می‌توانیم دنیایی روان‌تر، امن‌تر و متصل‌تر را ایجاد کنیم. ما آینده ای را می بینیم که در آن می توان هر در یا دریچه را از هر جایی و در زمان واقعی باز کرد، قفل کرد و نظارت کرد. جوسی آهوالو، معاون Abloy International گفت: کنترل کننده دسترسی بدون کلید ما یک جهش بزرگ است.

“مدیریت دسترسی بدون کلید نه تنها از خرابی جلوگیری می‌کند و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد، بلکه سفرهای مصرف‌کننده انرژی را نیز به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود فرآیندهای روزانه به خوبی کار کنند. Simo Pikkarainen، مدیر محصول و نرم‌افزار، زیرساخت حیاتی ABLOY، ASSA ABLOY Global Solutions، گفت: ما می‌خواهیم به سازمان‌ها کمک کنیم به سمت آینده‌ای بدون کلید حرکت کنند و گام‌های ایمن و کنترل‌شده به جلو بردارند.

کنترلر با برنامه موبایل ABLOY بر روی تلفن همراه کاربر از طریق اتصال بلوتوث کم انرژی کار می کند. این دستگاه با انواع قفل های الکتریکی مانند قفل های الکترومکانیکی، برقی، مغناطیسی، موتوری و کابینت سازگار است، اما همچنین با سیستم های هشدار، ضربه های درب، چفت ها، محرک ها و همچنین گاراژ اتوماتیک یا دستی، درب های کشویی و رول آپ، گیت ها سازگار است. و بالابرها کنترلر فشرده با تکیه بر منبع تغذیه مداوم، برای نصب در داخل کابینت یا پشت در طراحی شده است.

این کنترلر جدیدترین افزونه مجموعه راه حل های دسترسی بدون کلید ABLOY برای استفاده حرفه ای است. در ترکیب با سایر محصولات قفل موجود، گزینه های مدیریت دسترسی بیشتری را به محیط های عملیاتی مختلف به ارمغان می آورد.

کنترلر دامنه راه حل های دو خانواده محصول را گسترش می دهد، که از یک سو برای نیازهای مختلف زیرساخت های حیاتی و از سوی دیگر برای مشاغل معمولی تر طراحی شده است:

  • کنترلر ABLOY BEAT برای حفاظت از زیرساخت های حیاتی در بخش هایی مانند آب، انرژی، مخابرات، حمل و نقل و تدارکات ایده آل است.
  • کنترلر ABLOY CUMULUS برای املاک تجاری و فضاهای عمومی طراحی شده است. به عنوان مثال، این موارد شامل تحویل بسته، نقدی در حمل و نقل، فضاهای اداری و ساخت و ساز است.

کنترلر را می توان با مدیریت CIPE ASSA ABLOY Global Solutions، ABLOY OS INCEDO یا با یکپارچه سازی با یک سیستم شخص ثالث مدیریت کرد. این راه حل رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) و کیت های توسعه نرم افزار موبایل (SDK) را برای ادغام آسان و راه حل های شریک ارائه می دهد. کنترلر استفاده را ردیابی می کند و رویدادهای باز و قفل را به طور خودکار ثبت می کند. سوابق را می توان در سیستم مدیریتی مورد استفاده سازمان در دسترس قرار داد.

هر دو نسخه کنترل‌کننده به ترتیب توسط زیرساخت‌های حیاتی منطقه‌ای ABLOY و واحدهای فروش ABLOY به صورت مرحله‌ای در بازارهای منتخب جهانی در دسترس خواهند بود.

مشخصات محصول:

  • جنس بدنه: پلاستیک اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) مقاوم در برابر حرارت بالا
  • اندازه: 50 × 50 × 32 میلی متر
  • دمای کارکرد: -30 تا 60 درجه سانتی گراد
  • قابلیت اتصال: Bluetooth® Low Energy; برد تا 50 متر
  • سیم کشی: یک دستگاه برای هر کنترلر. برق 12-24 ولت





منبع