دسته‌بندی نشده

قیمت دریچه کولر

ابعاد طولی و عرضی درب دریچه بازدید تاسیسات نسبت به ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات از هر طرف ۲ میلیمتر کمتر می باشد تا به راحتی در داخل ساختار نگهدارنده فریم دریچه بازدید تاسیسات جانمایی شود. یکی از پرکاربردترین انواع دریچه بازدید تاسیسات فن کویل دریچه بازدید تاسیسات فن کویل شیاردار می باشد. یکی از محصولات شرکت تهویه نو آستیاک، دریچه کولر آبی می باشد که انواع آنها می توان به دریچه کولر آبی مشبک، دریچه کولر هوشمند (کنترلی و ریموت دار)، دریچه کولر چوبی، دریچه کولر آبی آلومینیومی و دریچه کولر پلاستکی اشاره کرد. جهت آگاهی از قیمت دریچه کولر جدید می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش شرکت تهران دما آرکا تماس حاصل فرمایید. البته می توانید با تماس شبانه روزی با شرکت لوله بازکنی تهران این مشکل را توسط ابزار آلات پیشرفته و مقنی های باتجربه حل کنید. شرکت پرو تهویه متنوع ترین دریچه های کولر را با مواد اولیه متفاوت و با کیفیت و در اندازه متفاوت عرضه می کند. انتقال حجم بالایی ازهوا :کانال های کولر دارایفضای زیادی هستند و قادرند در سریع ترین زمان، حجم بالای هوای خنک را از منبع بهنقطه ای دیگر انتقال دهند.

تا در صورت انسداد اگو فاضلاب، از طریق دریچه ها به داخل منحول رفته و گرفتگی را رفع کنند. این پیچ ها هم می تواند روی نمای فریم تعبیه گردد و هم روی دیواره ی داخلی دریچه بازدید تاسیسات. پره های افقی دمپر این دریچه کولر آلومینیومی بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند. عرض شیارهای موازی ۹ سانتی یا ۱۸ سانتی طراحی میشود که بسته به بزرگی یا کوچکی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل می باشد. هنگام حفر اگو و منحول های فاضلاب از هر ۴۰ متر یک دریچه بازدید فاضلاب قرار می دهند. ممکن است نگرانی از نشتی فاضلاب در قسمت دریچه بازید برای شما نیز پیش بیاید. علاوه بر مصرف انرژی پایین و صدای کم، نصب و نگهداری این هواکش ها به راحتی انجام می گیرد و مواقعی که نیاز به سرویس هواکش است مشکلی پیش نمی آید. باید به این نکته توجه کرد که فاصله درب دریچه بازدید تاسیسات از دستگاه در حدی باشد که هنگام برداشتن یا باز کردن درب دریچه بازدید تاسیسات مشکلی پیش نیاید و به آن گیر نکند.

این مدل محصول در دو نوع خطی و قابل تنظیم دمپردار تولید می شوند. یکی از با کیفیت ترین مدل ها، بی شک دریچه کولر آلومینیومی می باشد. بهترین و مناسب ترین دریچه کولر آبی، دریچه تنظیم هوای قابل تنظیم دمپردار و همچنین دریچه خطی دمپردار می باشد. هواکش ها، کانال های کولر و دریچه های تهویه هوایی که در ساختمان ها نصب می شوند باعث خروج هوای درون ساختمان می شوند، سپس جای آن را هوایی که از بیرون می آید می گیرد. ابتدا دریچه ی هواکش را باز کرده و از آن محل مشکل را بازبینی و رفع می کنند.

پس از رنگ آمیزی دریچه بازدید تاسیسات ، این محصول توسط مشمای حباب دار بسته بندی می گردد تا از هرگونه آسیب دیدگی در امان باشد . پس از عملیات رنگ آمیزی دریچه بازدید تاسیسات درون مشمای حباب دار بسته بندی میشود تا از هر گونه خراش، ضربه و آسیب دیدگی در امان بماند . پس از اتمام عملیات رنگ آمیزی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل، درون مشمای حبابدار بسته بندی شده تا از هرگونه خراش آسیب و ضربه ای در امان بماند. در همین مرحله باید جای پیچها روی فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل تعبیه شود، زیرا پس از عملیات رنگ آمیزی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل دچار صدمه و خراش نگردد. مرحله ی بعد زمان پاشیدن رنگ پودری الکتروستاتیک بر روی تمام سطوح دریچه بازدید تاسیسات می باشد . فقط در این مرحله باید جای قفل ها روی درب دریچه بازدید تاسیسات تعبیه گردد . در این مرحله جای پیچ ها روی فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل مشخص و سوراخ می شود . دریچه های بازدید دارای انواع و اقسام شکل ها و ابعاد متناسبی هستند. عدم استفاده از دریچه بازدید در سیستم فاضلاب، سیستم فاضلاب دچار مشکلاتی می کند. ولی اگر از اورینگ های استاندارد استفاده کنیم، حتی هنگام تست لوله فاضلاب با فشارهای بالاتر شاهد نشتی نخواهید بود.

احتمالا اگر چشمتان بیافتد، در اکثر خیابان ها و کوچه های تهران شاهد دریچه های چدنی و پلاستیکی زیادی خواهید شد. با این وجود اکثر آن ها در ایران از جنس فلز آلومینیوم هستند. این لبه ها برای ایجاد استحکام به ساختار درب دریچه بازدید تاسیسات تعبیه شده اند. ضخامت ورق مصرفی جهت ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات به طور معمول یک میل است اما با افزایش ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات، ضخامت ورق مصرفی نیز افزایش می یابد.برای استحکام درب دریجه لازدید و جلوگیری از تاب خوردگی، در اطراف حاشیه ی چهارگانه ی درب دریچه بازدید تاسیسات خم های نود درجه به سمت داخل ایجاد می شود.

از جمله کاربردهای کانال گرد اسپیرال در صنعت است که در مسیرهای طویل جهت مکش برادههای چوب، بهراحتی از کانال گرد دریچه بازدید اسپیرال استفاده میشود. از جمله عوامل موثر بر کانال سازی کولر کرج می تواند به مواردی مثل، طول کانالسازی در کرج، نوع ورق استفاده شده در کانالکشی کولر آبی کرج، ساخت فلنج و قاب برای دریچه کولر در کرج اشاره کرد، که همه از مواردی هستند که قیمت کانال کشی کولر آبی کرج و دستمزد کانال ساز کولر کرج را دستخوش تغییر قرار میدهند. جنس درب دریچه بازدید تاسیسات از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل است ، بدیهی است هرچه ابعاد درب دریچه بازدید تاسیسات بزرگتر شود ضخمات ورق مصرفی هم افزایش می یابد . یک نکته ی مهم : درب دریچه بازید را باید دقیق و محکم سفت و بست کنید. این دریچه بازدید تاسیسات از دو قسمت فریم و درب تشکیل شده است و از آنجایی که درب این دریچه بازدید تاسیسات وزنه ای می باشد در نتیجه برای باز و بسته کردن آن کاملاً از فریم جدا شده و کنار گذاشته می شود. پس از برش طول و عرض فریم دریچه بازدید تاسیسات اقدام به گوشه زنی اضلاع میکنیم گوشها باید ۴۵ درجه برش داده شود تا وقتی کنار یکدیگر قرار میگیرد زاویه ۹۰ درجه و گونیا را تشکیل دهد.

ضخامت ورق تاثیر چشم گیری بر روی قیمت نهایی دریچه های کولر دارد. این دریچه بازدید تاسیسات برای دستگاه هایی استفاده می شود که نیاز به مکش هوا از دریچه هوا ندارد و در نتیجه روی درب آن هیچ شیاری وجود ندارد. به طورکلی کانال هوا به منظور هدایت هوای انواع دستگاه های تهویه مطبوع مانند هواساز، ایرواشرها، زنت ها، فن کویل های کانالی، اسپیلت های کانالی، کولر آبی و هواکش های سانتریفیوژ مورد استفاده قرار می گیرد. هواکش خانگی دریچه دار مدل EF20-R2 خزر فن دارای یک دمپر یک پارچه است و مخصوصا برای نصب در وسط شیشه طراحی شده است. بنابراین باید این قسمت را هر چند وقت یک بار، تمیز کنید. برای خشک کردن رطوبت موکت یا کف پوش خیس داخل خودرویتان میتوانید از سشوار استفاده کنید یا کف پوش و موکت خیس داخل خودرو را برای خشک شدن در هوای آزاد قرار دهید. و برای دور کردن هوای مرده، دود و بخاری که موجب رویش قارچ می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. پس از این کار دریچه بازدید تاسیسات درون کوره با دمای بالا قرار گرفته و در اصطلاح پخته می شود .

محل تعبیه این شیار ها روی دریچه بازدید تاسیسات فن کویل بسیار مهم بوده و متناسب با نقطه مکنده دستگاه طراحی میشود، البته از آنجایی که محل مکش دستگاه فن کویل بیشتر در پشت دستگاه تعبیه شده است، به طور معمول راستای این شیار ها در کناره یک سوم طول درب و نزدیک لولا می باشد. دریچه کولر اسلوت خطی در حاشیه ی خود از یک قاب با جنس پروفیل آلومینیوم ساخته میشود. در مرحله نخست باید فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ساخته شود.فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل از پروفیل آلومینیوم تولید میشود.پس از برش طول و عرض پروفیل آلومینیوم اقدام به گوش زنی اضلاع میکنیم تا اضلاع به صورت قائمه در بیاید.

ساختار درب این دریچه بازدید تاسیسات به گونه ای است که یک دریچه ورودی هوا برای سیستم برگشت هوای فن کویل روی آن تعبیه می شود. از آنجایی که درب این دریچه بازدید تاسیسات فن کویل وزنهای می باشد ساختار پروفیل فریم طوری است که پس از ایجاد فریم از قسمت داخلی فریم یک نشیمنگاه برای درب ایجاد می نماییم که این موضوع باعث می شود درب دریچه بازدید تاسیسات خطی در ساختار دریچه بازدید تاسیسات نگهداری گردد. پس از به وجود آمدن ساختار فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل خطی جای پیچ ها را نیز روی آن تعبیه می نماییم تا پس از رنگآمیزی هیچ ضربه و خدشه ای به آن وارد نشود. برای ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ابتدا ابعاد داخل فریم دریچه بازدید تاسیسات را اندازه گیری می کنیم و از هر طرف ۱ تا ۲ میلیمتر جهت باز و بسته شدن درب دریچه لحاظ می نماییم. این دریچه بازدید تاسیسات از دو جزء فریم و درب دریچه بازدید تاسیسات تشکیل شده است .

این دریچه بازدید تاسیسات فن کویل مناسب دستگاههایی است که نیاز به مکش هوای برگشت از طریق درب دریچه بازدید تاسیسات فن کویل را دارند. حال نوبت به ساخت درب دریچه بازدید تاسیسات میشود ساختار در بین درجه بازدید در قسمتهای محیطی دارای لبه دو سانتی و در قسمت داخلی دارای شیارهای موازی به عرض ۹ و ۱۸ سانت است که در قسمت وسط یا کناری درب دریچه بازدید تاسیسات طراحی میشود. اما اگر در محیطی که در آن آلاینده های اسیدی و خوردنده وجود دارد ، بخواهیم از دریچه بازدید استیل استفاده کنیم بهتر است جنس آن از ورق استیل نگیر با عیار ۳۱۶ باشد . با توجه به ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید تاسیسات فن کویل ورق آلومینیوم جهت ساخت درب این محصول برش داده می شود.