دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | tizbincctv

جنس بدنه مجله خبری دوربین مداربسته دام اغلب پلاستیک و در مواردی نیز از فلز ساخته شده است. دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. این دوربین‌ها به گروه‌های مختلفی مانند دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های دیجیتال و دوربین‌های تحت شبکه تقسیم می‌شوند. طبق آمارهای به عمل آمده وجود انواع دوربین مداربسته باعث می شود تا حس سرقت در سارقین تا حدود بسیار زیادی کاهش یابد.

سگ ها چه میوه هایی می توانند بخورند؟ فهرستی از میوه های خوب و بد برای سگ ها

از آنجا که این سیستم بطور خاص برای ذخیره و کنترل دوربین های مداربسته طراحی شده است استفاده از آن در مقابل نوع کارت کامپیوتر دی وی آر ترجیح داده شده و توصیه میگردد. یکی از ویژگی‌هایی که دوربین تحت شبکه را متمایز می‌کند، استفاده از قابلیت PoE است. قابلیت PoE این امکان را فراهم می‌کند که دوربین تحت شبکه، از طریق کابل اترنت نیز تغذیه شده و برق خود را تامین کند. یعنی اینکه در صورت قطع شدن برق محلی، همچنان می‎توان از دوربین مدار بسته استفاده کرد.

  • از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند.
  • معمولا تعدادی led در اطراف لنز این دوربین ها نصب شده و بوسیله یک سنسور نور در تاریکی روشن می شوند.
  • در صورت مفقودی کالا یا دزدی از قفسه اجناس ها، می توان با بررسی دوربین های مداربسته نصب شده و بازبینی تصاویر ویدئویی آنها به مشکلاتی از این دست رسیدگی نمود.
  • با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود.
  • دوربین های پین هول که به آن دوربین سوزنی نیز گفته می شود دارای ابعادی به اندازه قوطی کبریت بوده و می توان از آن به عنوان دوربین مخفی در موارد امنیتی استفاده نمود.

یکی از مهمترین تغییراتی که در دوربین‌های تحت شبکه مشاهده می‌شود، استفاده از دستگاه NVR به جای DVR است. دستگاه NVR همان ضبط‌کننده تصاویر است که داده‌ها را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند.

دوربین مدار بسته دام مدل E007

ولی از طریق فناوری BLC یا کاهش دهنده نور پس‌زمینه که در دوربین IP وجود دارد این مشکل، کاملا برطرف می‌شود. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد دارد. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. این دوربین ها هم همراه قاب هم بدون قاب در داخل یا خارج از ساختمان مورداستفاده هستند.

http://atisflower.irچراکه دقیقا طبق همان آمار ذکرشده، سارقین، مراکز و مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که امنیت زیادی ندارد و هیچ گونه تجهیزات ردیابی در آن ها استفاده نشده است. سیستم‌های دوربین مداربسته در دنیای امروز تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توانید انواع آنالوگ و دیجیتال آن‌ها را برای مکان‌های مختلف استفاده کنید. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند. بسته به هزینه ای که می خواهید بکنید، این دوربین ها رزولوشن p720 تا K4 را ارائه می دهند.

معرفی انواع دوربین مداربسته