دسته‌بندی نشده

لیست 50 برند برتر دوربین مداربسته جهان در سال 2018 دوربین مداربسته رشت امن الکترونیک | tizbincctv

به همین دلیل نوآوری و تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است. دوربین‌های مداربسته سونی نیز از محبوب‌ترین و بهترین‌های بازار جهانی و بازار ایران هستند. اما باید بدانید که در حال حاضر سونی بیشتر تولیدکننده دوربین‌های تحت شبکه است و دوربین‌های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است.

نظارت شهری

البته که گاهی اوقات این برند ها محصولات با سخت افزار متوسطی را تولید می کنند. هدف این برند ها پر کردن بازار از محصولات خوش قیمت برای افرادی است که بودجه محدودی دارند. استفاده ازدوربین مداربسته ایرانی نسبت به دوربین های مشابه خارجی مزیت های بیشتری دارد. در ادامه مطلب انواع دوربین مداربسته تولید ایران را به شما معرفی و مرجع های معتبری را برای اطلاع از قیمت و خرید دوربین مداربسته ایرانی پیشنهاد خواهیم کرد. در حال حاضر اغلب دوربین های مداربسته به مکانیزم دید در شب مجهز هستند. محدوده مادون قرمز( دید درشب) را میتوان از شعاع 20 متر تا بیش از 200 متر تغییر داد.

http://atisflower.ir

این مجله خبری دوربین مداربسته به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند. شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد.

نقاط قوت دوربین مداربسته آویجیلون

به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد. از جمله برندهای معروف در چین و جهان برند تیاندی هست که در سال 2004 شروع به‌کار کرده است. مهم‌ترین محصولات این برند در بازار داخلی وجود دارد که تحت نمایندگی شرکت فراگستر است. این شرکت، در زمینه فناوری نظارت تصویری و همچنین طراحی و تولید خط کاملی از محصولات نظارت تصویری و دوربین مدار بسته نوآورانه، تخصص دارد. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.

برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند. اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای محل کار و محل سکونت خود را دارید ما برای شما اصلی ترین ترین فاکتور ها و همچنین برترین برندهای تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم.

  • خیلی ممنون از پستی که جهت معرفی دوربین مدار بسته ایرانی در سایتتون قرار دادین.
  • اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است .
  • برند آویجیلون دارای تنوع محصول بالایی بوده و دوربین های مداربسته این برند شامل انواع دوربین بولت و دام با رزولوشنی از 1 تا 30 مگاپیکسل هستند.
  • در صورتی که شما هم به دنبال تهیه محصولات های لوک هستید، هم اکنون می توانید با پرداخت هزینه ای معقولانه آنها را به کار گیرید.