اخبار دوربین مداربسته

محصول سال در تشخیص حریق


Aviotec برنده موفقی در جوایز Finest Skills & Talents (FIST) 2022 در بمبئی پایتخت هند بوده است، با فناوری Bosch خود که محصول سال را در رده تشخیص آتش نامیده و جایزه مشهور FIST – شماره یک هند را دریافت کرده است. نشان ایمنی و ایمنی آتش نشانی

Bosch Aviotec جدیدترین و سریعترین روش تشخیص حریق در مقایسه با هر سیستم تشخیص حریق سنتی است. Pankaj Dharkar که در هیئت داوران و عضو شورای مشورتی انجمن آتش نشانی و امنیت است، می گوید: الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی امکان تشخیص شعله و دود را در کوتاه ترین زمان ممکن می کنند و در نتیجه جان و دارایی ها نجات می یابد. هند (FSAI). این سازمان هر سال جوایز را همراه با شرکت حسابرسی و مشاوره PwC اهدا می کند.

جایزه FIST 2022 تعداد جوایز معتبری که Aviotec دریافت کرده است را به هفت جایزه می رساند. نکته برجسته تا به امروز از نظر افتخارات بین المللی، به تیم مسئول تقویت خاصی بخشیده است.

ترزا کرامر، توسعه دهنده کسب و کار جهانی Aviotec در بوش، می گوید: «جوایز فناوری ما نشان دهنده شناخت و قدردانی از بازارها است و بنابراین یک شاخص قابل اعتماد برای تصمیم گیرندگان است.

سرعت و دقت آن، Aviotec را به یک راه حل قابل اعتماد و نوآورانه برای تشخیص دود و شعله تبدیل می کند، حتی در شرایط دشوار مانند محیط های صنعتی با بار آتش بالا، ساختمان های وسیع با سقف های بلند و مناطق محافظت شده در فضای باز. این به لطف تجزیه و تحلیل ویدئویی کنترل شده توسط الگوریتم های هوش مصنوعی امکان پذیر است که به صورت بصری دود و شعله های آتش را مستقیماً در منبع آنها تشخیص می دهد. در نتیجه، Aviotec بسیار سریع‌تر از آشکارسازهای آتش‌سوزی معمولی که در سقف نصب می‌شوند، واکنش نشان می‌دهد، جایی که دود باید به اندازه کافی قبل از اینکه زنگ هشدار به صدا درآید. وقتی هر ثانیه مهم باشد، این سرعت یک مزیت حیاتی است. پرسنل ایمنی و امنیتی می توانند آلارم موجود در تصویر ویدئویی را بررسی کرده و محل دقیق آتش سوزی را مشخص کنند. CK Asher، نایب رئیس FSAI می‌گوید: Aviotec تشخیص آتش‌سوزی را در برنامه‌های مربوط به سقف‌های بلند و فضاهای باز متحول خواهد کرد.





منبع