اخبار دوربین مداربسته

مراقبت مجازی برای کمک به کمبود کارکنان تجویز شده است


از آنجایی که بیمارستان ها با کمبود کارکنان دست و پنجه نرم می کنند، Milestone Systems یک فناوری جدید نظارت از راه دور بیمار را راه اندازی کرده است که هدف آن کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی و بهبود مراقبت کلی از بیمار است.

تخمین زده می شود که تا سال 2030، 15 میلیون متخصص مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان کمبود داشته باشند. فناوری ویدئویی مبتنی بر داده Milestone می‌تواند به بیمارستان‌ها کمک کند تا به این بحران پاسخ دهند و در عین حال به ارائه مراقبت‌های با کیفیت بالا ادامه دهند.

XProtect® Hospital Assist که امروز راه‌اندازی شد، یک راه‌حل ویدیویی است که به کارکنان پزشکی اجازه می‌دهد چندین بیمار را از راه دور به طور همزمان مشاهده کنند و به سرعت به حوادث واکنش نشان دهند و بار برخی از کارهای معمول را کاهش دهند.

راهول یاداو، مدیر ارشد فناوری در مایل استون سیستمز، گفت: «شکی نیست که تماس انسانی غیرقابل جایگزین متخصصان مراقبت های بهداشتی ضروری است، و با ادغام فناوری ویدئویی مبتنی بر داده در روال روزانه آنها، اکنون می توانند حتی بیشتر از این توانمند شوند.

“با استفاده از XProtect Hospital Assist، بیمارستان ها می توانند مراقبت از بیمار را با ارائه یک لایه پشتیبانی اضافی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی بهبود بخشند. راه حل ما با مجموعه ای اضافی از چشم ها و گوش ها در اتاق های بیمار، واکنش سریع به حوادث را امکان پذیر می کند و بالاترین کیفیت مراقبت از بیمار را تضمین می کند. XProtect Hospital Assist با پرداختن به کمبودهای حیاتی پرسنل و کارآمد کردن کارایی، راه را برای محیط بیمارستانی بهتر، ایمن‌تر و مرتبط‌تر در سراسر جهان هموار می‌کند.

ما مفتخریم که این راه حل نوآورانه را پرده برداری می کنیم که برای ارتقای مراقبت عملی از بیمار و تقویت نقش حیاتی متخصصان مراقبت های بهداشتی طراحی شده است.

مراقبت شبانه روزی

ساخته شده بر پایه XProtect – نرم افزار مدیریت ویدیوی پلتفرم باز Milestone – XProtect Hospital Assist برای واحدهای پزشکی طراحی شده است که بیمارانی را که نیاز به نظارت شبانه روزی یا موقعیتی دارند، مانند افرادی که در بخش های مراقبت های ویژه و توانبخشی هستند، درمان می کنند.

کارکنان پزشکی می توانند از XProtect Hospital Assist برای مشاهده همزمان چندین بیمار بدحال و برقراری ارتباط با آنها استفاده کنند. این امر بازدیدهای غیر ضروری اتاق را کاهش می دهد و استفاده بهتری از منابع کارکنان ارائه می دهد. برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی بیمار، این فناوری با عملکرد تار کردن ویدیوی زنده مجهز شده است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به تشخیص خودکار سقوط اشاره کرد. این به پرسنل پزشکی در صورت سقوط بیمار هشدار می دهد و در ثانیه های ارزشمند در زمان پاسخگویی آنها صرفه جویی می کند. تنها در ایالات متحده، سالانه بیش از یک میلیون بیمار در بیمارستان ها سقوط می کنند که منجر به حدود 250000 جراحت و تا 11000 مرگ می شود*.

* آمار از مجله کلینیک در طب سالمندان: پیوند





منبع