اخبار دوربین مداربسته

مرکز فرماندهی انتشارات امنیتی گالاگر


Gallagher Security می گوید نسخه 8.90 نرم افزار مدیریت سایت امنیتی خود، Command Center را در 31 می منتشر خواهد کرد.

مردیث پالمر، مدیر ارشد محصول در Gallagher Security توضیح می‌دهد که پیشرفت‌هایی در Command Center که شامل بیومتریک چهره و دارنده کارت همگام‌سازی شده است.
مدیریت، به عنوان “ادغام مردم اول، طراحی شده برای ساده سازی تجربیات کاربر و بهبود کارایی کسب و کار” رویکرد شده است.

“مردم در قلب توسعه ویژگی های ما هستند. در هسته هر بهبود محصول، داستانی است که مشتری در مورد یک مشکل تجاری به ما گفته است که نیاز به حل دارد.
مردیت می گوید.

برای کاربرانی که به دنبال گزینه های کنترل دسترسی بدون تماس هستند، ادغام IDEMIA VisionPass امکان دسترسی بدون دردسر از طریق تشخیص چهره را فراهم می کند.

ادغام ثبت‌نام الگوی چهره در مرکز فرماندهی و دسترسی به تشخیص چهره بدون تماس از طریق درها با استفاده از خواننده Morpho VisionPass را امکان‌پذیر می‌سازد.

مجموعه کامل بیومتریک مرکز فرماندهی دارای انعطاف پذیری تشخیص چهره، اثر انگشت یا موج است.

یکی دیگر از مشکلاتی که نسخه 8.90 Command Center به آن پرداخته است، کار سخت ایجاد و به روز رسانی جزئیات دارنده کارت مانند نام، عضویت در گروه دسترسی است.
و مدارک موبایل

Gallagher می گوید که همگام سازی Okta راه حلی را با یک REST API برای ارائه جزئیات دارنده کارت از پلت فرم هویت مرکزی Okta به مرکز فرماندهی ارائه می دهد. Meredith می گوید: «ما از اینکه به همگام سازی یکپارچه دارنده کارت با حفاظت از داده های شخصی برای مشتریان خود دست یافته ایم، خوشحالیم.

نسخه 8.90 شامل ویژگی‌های دیگری مانند پروتکل باز نظارت شده دستگاه (OSDP) برای Controller 7000 Single Door، جدیدترین پیشنهاد کنترلر Gallagher است.

این اطمینان محلی از تصمیم دسترسی به درب را با توانایی مقیاس بندی در اعداد برای پشتیبانی از بزرگترین سیستم های سازمانی ترکیب می کند.

این شرکت می‌گوید OSDP همچنین قابلیت همکاری بین محصولات امنیتی را بهبود می‌بخشد و اطمینان می‌دهد که سایت‌ها می‌توانند خواننده‌های شخص ثالث را در سیستم کنترل دسترسی Gallagher خود نصب کنند.





منبع