دسته‌بندی نشده

معرفی بازی زد ران ZED RUN: با شرکت در مسابقات اسب‌دوانی درآمد کسب کنید! میهن بلاکچین-رویال هورس

اسب ترکمن اصیل ترین و نجیب ترین اسب ایران و جهان است که از دیرباز مورد توجه همه گان بوده و در کشورهای مختلف خواهان داشته است. در بسیاری از جنگ های ایران باستان استفاده از این نژاد اسب در سرنوشت جنگ ها تاثیر گذاشته است و قبیله و شهری که از این اسب ها استفاده می کرده پیروز ماجرا بوده است. اسب ترکمن مسابقه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره در کورس مسابقات اسب دوانی نژاد اسب نفرات برتر همواره از نژاد اسب ترکمن بوده است. این اسب به خاطر ویژگی های فیزیکی ای که دارد همواره برتری خاصی نسبت به دیگر اقوام و نژاد های اسب ها داشته است. قیمت اسب در بازار از 40 میلیون تومان شروع می شوند و در بعضی موارد به بیش از 5 میلیارد تومان می رسند.

رژیم غذایی و تغذیه اسب تروبرد غذای معمولی اسب با یونجه مرغوب ، غلات، سبزیجات خشک و میوه هستند. اسب تروبردی که برای مسابقه آماده می شودمتابولیسم سریعی دارد بنابراین اغلب به غذای بیشتری نیاز دارد تا بتواند با مصرف انرژی زیاد خود سازگار باشد. اسب های تروبرو پوست های نازک تری دارند بنابراین لازم اسب هنگام قشو زدن آرام تر رفتار کنید. اسب تروبرد مسابقه به یک رژیم سختگیرانه شامل میوه نیاز دارد. اسب های اصیل به عنوان اسب های خون گرم در نظر گرفته می شوند که به چابکی ، سرعت و روحیه معروف هستند.

اسب باید بدون چموشی و بروز دادن علائم ترس از کنار کاپشن عبور کند. اینکه اسبی که شما انتخاب می کنید در سواری دادن با تجربه باشد و مسن باشد یا اینکه مبتدی و جوان باشد نیز به خود شما بستگی دارد. سن به تنهایی معیار مناسبی برای سنجش میزان تجربیات اسب نیست. اگر شما یک سوارکار تازه کار هستید و هدفتان تقویت مهارت سوارکاریتان است، از اسب های مبتدی و جوان پرهیز کنید. آیا تا به حال از تبدیل شدن به یک مسابقه سوارکار فکر, سپس پیوستن به جهان واقعی از اسب مسابقه بازی, فروش اسب بیمار سوار و قبول چالش در برابر دیگر مربیان اسب بالا جهان و سوارکار.

آموزش خرید بیت کوین در ایران؛ چطور در ایران بیت کوین بخریم؟

داشتن اسب جنسیس نسبت به اسب‌های غیرجنسیس به شما برتری می‌دهد. هرچند اگر استخر ژن ZED پتانسیلی در وجود اسب قرار می‌دهد، لزوما به معنای آن نیست که وجود آن پتانسیل در اسب تضمین شده است. خلاف این موضوع نیز رخ می‌دهد و اسب‌های غیرجنسیس نیز می‌توانند به برتری دست یابند. بر روی شماره دروازه موردنظر خود کلیک کنید تا پنجره‌ای باز شود و از شما درخواست کند تا انتخاب خود را تایید کنید. سپس پنجره متامسک باز می‌شود و از شما درخواست می‌کند تا مسابقه موردنظر را تایید کنید.

اسب و تجهیزات اسب سواری در تهران روی دیوار

اسب فریزین یکی از نژاد های قدیمی و اصیل اسب هاست که بارز ترین مشخصه ی آن، استخوان بندی درشت، قد بلند و رنگ سیاه و براق آن است. اسب فریزین قدرت بدنی زیاد و خلق و خوی آرام دارند و بومی کشور هلند است و طی شرایط خاصی به کشور های دیگر منتقل می شود و از آنجایی که اسب مسابقاتی نیز به حساب می آید، از قیمت زیادی برخوردار است. اصیل یا تلفیقی بودن، سن، جنسیت، قدرت بدنی، وضعیت سلامتی، رام یا وحشی بودن و ویژگی های ظاهری اسب بر قیمت اسب موثر هستند. به طور مثال اگر اسب بیماری داشته باشد یا ضعیف باشد، قیمت آن کاهش می یابد یا اگر از نظر سنی جوان و قوی باشد قیمت اسب افزایش پیدا می کند. در این مقاله به خرید انواع اسب و نکات مهم در رابطه با خرید اسب می پردازیم.

  • در مطلب زیر تنها نکاتی ذکر شده که شما باید در انتخاب اسب در نظر داشته باشید و این مطلب به تنهایی کامل نیست و با در نظر گرفتن هدف شما و جمع آوری اطلاعاتی پیرامون هدفتان کامل میشود.
  • به طور کلی می توان گفت که از بین اسب و سوارکار، حداکثر یکی از آن ها مجاز است مبتدی باشد.
  • از آنجا که اسب‌های کوتاهتر از 142 سانتی‌متر در کلاس پونی‌ها قرار می‌گیرند در ابتدا به آن کاسپین پونی اطلاق گردید.
  • کره اسب ها نسبت به اسب های بالغ قیمت کم تری دارند چون قدرت کمتر و بدن ضعیف تری دارند و نیاز به مراقبت بیشتر دارند تا در مسیر درست رشد کنند و به بلوغ برسند .

خیلی وقت ها بسیاری از علاقه مندان بدون در نظر گرفتن هدف از خرید اسب،‌ فقط به دلیل فیزیک و یا رنگ اسب، جذب آن می شوند و اقدام به خرید می نمایند . اولین گام در خرید اسب توجه ویژه به کاربرد و مورد استفاده آن می باشد. دقت کنید که هیچ گاه در هنگام خرید اسبخود را درگیر ظاهر اسب و مواردی چون رنگ، قد و … نکنید و آگاهانه انتخاب نمایید. خرید اسب و انتخاب آن برای سوارکاران یکی از دغدغه های اصلی بوده است.

اسب آموزش دیده ای که جوان نباشد و خلق و خوی آرامی دارد خریداری نماید تا ضمن جلوگیری از پرداخت هزینه های آموزش اسب و … از سواری خود لذت ببرد. اگر خریدار اسب در نظر دارد به منظور سواری خود و یا فرزندان خود اسب خریداری نماید پیشنهاد می گردد. یعنی ،اسب نر بالغ دارای که نژاد و شرایط عالی است که جهت باردار نمودن مادیان ها از آن استفاده می گردد.

نکات مهم در رابطه با قیمت اسب

معرفی بازی زد ران ZED RUN: با شرکت در مسابقات اسب‌دوانی درآمد کسب کنید! میهن بلاکچین-رویال هورس

در قسمت سوم از راهنمای کامل خرید اسب، به مواردی می پردازیم که باید در ملاقات اسب های فروشی مختلف برای پیدا کردن اسب مناسب توجه کرد. علاوه بر این شما را از برخی از حقه هایی که ممکن است فروشندگان اسب به کار ببرند آگاه می کنیم. تا به امروز در دنیا بیش از ۳۰۰ نژاد اسب شناسایی شده است. بعضی از نژاد ها مانند عرب و تروبرد شهرت جهانی دارند، در حالی که بعضی دیگر از نژادها تنها در مناطق خاصی شناخته شده اند. در قسمت زیر به عنوان نمونه بعضی از نژادهایی که در بعضی از رشته های مسابقات سوارکاری بیشتر مورد توجه قرار دارند نام برده شده اند.

20 فوریه 2014 …

قيمت اسب هاي پرشي خوب بالا بوده و نژاد هاي اروپايي جزو بهترين نژاد ها براي پرش ميباشند. … به همين دليل مسابقات پرش جزو مهيج ترين مسابقات سواركاري ميباشند. 20 فوریه 2014 … همچنین تعداد بُردهای یک اسب در مسابقات پرش روی قیمت آن تاثیر …. تصمیم های مربوط به گونه های مختلف از طریق آزمایش دی ان ای صورت می گیرد.

نکنید و آگاهانه انتخاب نمایید.