دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | tizbincctv

در زمان مجله خبری دوربین مداربسته دوربین باید به اندازه لنز و درجه زاویه دید برند دوربین مداربسته دقت کنید. به‌طور مثال، برای یک زاویه 70 درجه، لنز 4 میلی‌متری می‌تواند تا فاصله 4 تا 5 متری را پوشش دهد، اما در زمینه پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو است. برای آشنایی با سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های نظارت تصویری به مقالات آینده همین وب سایت مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته شانی دارای انواع دوربین تحت شبکه SHANY ، دوربین آنالوگ شانی می باشند.

معایب دوربین های برند هایک ویژن

در ادامه و با معرفی 7 مارک برتر دوربین مداربسته، به پاسخ سوال بهترین برند دوربین مداربسته ایران کدام است خواهیم رسید. بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد. این برند دوربین مدار بسته دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار زیادی است و به همین خاطر توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در میان طرفداران خود پیدا کند. شرکت داهوا برای هر کاربردی یک محصول مشخصی تولید کرده است، به این صورت که محصولات آن از فناوری های ساده‌تر گرفته تا فناوری های پیشرفته تر با قیمت های رقابتی به بازار تولید عرضه شده است. با توجه به مطالب فوق، شما با بهترین مارک های دوربین مداربسته در جهان آشنا شدید. در بخش پایانی معرفی دو برند که به زودی یکی از اولین های برند برتر دوربین مداربسته در پروژه های متوسط و کوچک خواهند شد خالی از لطف نیست.

http://atisflower.irبرند پلکو توانسته با 25 سال سابقه کار در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی خود را به خوبی نشان دهد. دوربین های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است. در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند. در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد.

  • به همین دلیل نوآوری و تولید محصولاتی با ویژگی های جدید و کارآمد همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است.
  • شما می‌توانید با ارزیابی و درک نیازهای امنیتی خاص خود شروع کنید؛ سپس با استفاده از لیست معرفی شده از بهترین دوربین‌های مداربسته، انتخاب‌های خود را محدود کنید.
  • این دوربین‌ها دارای لنز‌های بسیار قوی و بدون افت کیفیت و رنگ می‌باشند.
  • این شرکت نیز جزو پرفروش ترین و بهترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی است.
اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. دامنه محصولات برند تی وی تی، دوربین‌های مداربسته AHD و تحت شبکه هست. این موضوع باعث شده تا خدمت و سرویس دهی دوربین‌های مداربسته این برند در تمام ایران قابل‌دسترسی راحت باشد. محصولات تولیدی این برند معمولا پشتیبانی خوبی دریافت کرده و طول عمر بالایی دارند. جدا از همه این موارد، کاربران با خیال راحت می توانند محصولات تولید شده توسط شرکت بوش را برای بالا بردن امنیت ساختمانشان مورد استفاده قرار دهند. چرا که محصولات تولیدی این برند ارزش خرید بالایی داشته و سنسور های قوی را در خود جای داده اند.

نقاط ضعف دوربین مداربسته برند پاناسونیک

سرکار خانوم باقری نظر شما درسته و ما در مجموعه دیجیرانو در تلاش هستیم تا با معرفی محصولات ایرانی مثل دوربین های مداربسته اکسوم و یا دزدگیر های اماکن بیواز رسالت خودمون در این زمینه رو انجام بدیم. همینطور که گفتی دوربین های مداربسته اکسوم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی هستند اما دوربین های مداربسته Uniarch ایرانی نیستند هر چند که از کیفیت خوبی برخوردارند. در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید.

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی