دسته‌بندی نشده

نحوه محاسبه هزینه طراحی داخلی سال 99

معمولا خانمها، بسیار تلاش می کنند تا اعضای خانواده را سر میز ناهار خوری درون آشپزخانه سرویس طراحی داخلی ویلای مسکونی دهی نمایند. از آنجا که تمامی اشیاء پیرامون ما تولید فرکانس می نمایند لذا افراد حساس نمی توانند پارازیت های ارسال شده را تحمل نمایند به همین خاطر از فضای آشپزخانه فراری می شود. اتاق نشیمنی که به سبک سنتی دکور شده باشد زیبا خواهد بود، مخصوصا اگر با رنگهای گرم ترکیب شود، جذابیت دنیای قدیم را به دنیای فعلی ما منتقل میکند. یک جفت چراغ تزئینی بافته شده بر روی دیوار، آینه الماسی با قاب برنزی و مجسمه ای از لورنزو کوین Lorenzo Quin، این صحنه را به سه قسمت تقسیم می کند.

این روزها با اسـتفاده از پارتیشنها بـه راحتی میتوان فضا را بـه چند بخش تقسیم کرد. در دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی هر دیوار باید نشان دهنده یک روند فکری باشد یعنی باید به تک تک دیوارها فکر کرد و طراحی خاص و مناسبی را برای آن نظر گرفت به طوری که تمامی دیوارهای با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. طراحان تابلو نقاشی رنگ روغن این فضا را مانند همه تابلوهای نقاشی در کل این خانه، در بالای مبل در نظر گرفته اند که همه آنها سفارشی و به طور خاص برای هماهنگی با پالت رنگی فضا، مختص همین پروژه طراحی ساخته و نصب شده اند. مطلب پیشنهادی: طراحی داخلی هتل لوکس خاص با طراحی ۱۹ معمار زبده! دو کاناپه خاکستری، صندلی ها، مبلمان که همه در اطراف میز قهوه خوری بر روی فرشی ابریشمی چیدمان شده اند، همگی از برند معروف و لوکس فندی (Fendi) می باشند. ده صندلی ناهار خوری نیز به دور آن قرارگرفته است. مجسمههای برنجی چنانچه در قفسههای فلزی یا چوبی قرار بگیرند، شکوه خاصی به اتاق شما میبخشند. در اولین قدم، مصلحت کارفرما را مد نظر قرار دادیم و سعی کردیم تا جای ممکن از اجزاء اجرا شده به نحوی استفاده نماییم که کمترین تخریب و احداث را در بر داشته باشیم.

ما در اینجا نیاز به یک سری تغییرات در نقشه ساختمان داشتیم تا به دکوراسیون مطلوب خود برسیم. ۱۳-اگر با شما قرارداد ببندیم و پروژه را به شما واگذار کنیم، چه سود و مزایایی برای ما دارد؟ آشپزخانه در این پروژه بازسازی خانه قدیمی از اختلاف سطح نامطلوبی برخوردار بود و با توجه به اینکه فضای زیادی از ساختمان را به خود اختصاص داده بود عملا دو تکه شده بود. پله های اجرا شده در ساختمان فضای پذیرایی و آشپزخانه را چند تکه کرده بود. دکوراسیونی زیبا از رنگ ها و طرح هاي ایرانی بـه علاوه وسایل مدرن و امروزی کـه واقعا منزل شـما را زیبا و پر از آرامش می کند، این سبک برای کسانی کـه زندگی مشترک شان رابه تازگی شروع کرده اند بـه شدت توصیه می شود.

استودیو الیسیون (Elicyon) که پروژه های لوکس و گران قیمت شهر خود را طراحی می کند، این بار به سراغ ساختمان مجلل بزرگ می رود که ویویی ویژه به یکی از پارک های بزرگ و زیبای شهر دارد که آن را از یک اقامتگاه چهار خوابه به یک قصر استثنایی با بالاترین سطح از استانداردهای موجود در طراحی و دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. این عوامل را به طور خلاصه توضیح می دهیم: یکی از مهمترین عواملی که در قیمت طراحی داخلی منزل تاثیر زیادی می گذارد، میزان خدماتی است که به منظور اجرا کردن طرح مورد نظر از آنها استفاده می شود. در اولین مرحله اسکیس های اولیه، توسط تیم خانه معمار طراحی گردید و در نهایت نقشه ها و راهکارهای مطلوب طرح جهت بازسازی خانه قدیمی به تصویب کارفرما رسید .

اسکلت ساختمان مورد بررسی قرار گرفت و برداشت وضع موجود به اتمام رسید. اگر چراغهایی با قاب گره چینی شده در کنار تخت اتاق خواب قرار بگیرند، فضا را زیباتر و رویاییتر میکنند. اگر فضای باغ کوچک است اطمینان حاصل کنید که طراحی آن به شکلی است که می توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید. اگر از نظر مالی مشکلی نداشته باشید، پیانو نیز از جمله مواردی است که میتوانید به دکوراسیون اتاق نشیمن سنتی خود اضافه کنید. استفاده از آینه های لوکس و آنتیک در کنار کمد دکوری و لوستر های فانتزی طلایی سبب شده است رنگ طلایی به خوبی در محیط خود نمایی کنید.

اگر نگران این هستید که از کجا شروع کنید یا به چه وسایلی نیاز دارید، از مقاله «طراح دکوراسیون داخلی منزل خودت باش! راهرو یا به اصطلاح امروزی فیلت ها فضایی برای ارتباط یا اتصال یک فضا به سایر فضا ها می باشد. طراحی داخلی سنتی سبکی محبوب در دکوراسیونهای امروزی و رایج است. در دکوراسیون داخلی سنتی، فرش ایرانی یک آیتم سنتی محسوب میشود که بسیار محبوب است و راه رفتن بر روی آن لذتبخش خواهد بود. آشپزخانه دکوراتیوترین قسمت یک ساختمان محسوب می شود و معمولا پر عملکردترین بخش یک فضا است. همان طور که قبلا گفته شد، استفاده از سنگ مرمر از مشخصههای اصلی سبک طراحی سنتی محسوب میشود. به طور کلی سعی کنید فضای خانه را روشن و دلباز نگه دارید، حریم خصوصی را با وسایلی مثل پرده و پارتیشن ایجاد کنید و توجه خاصی نیز به نورپردازی داشته باشید.

سعی کنید طرح روی مبلمان با تمام رنگهای استفاده شده در فضای اتاق هماهنگ باشد. با این انتخاب و تغییر می توان از فضا و زیربنای ملک استفاده بهتری داشت و برای تمام افراد خانواده اتاق اختصاصی طراحی نمود و این یکی دیگر از دلایل بازسازی ساختمان به شمار می رود. عکس های خانوادگی را به جای چیدن در آلبوم ها، قاب کرده و به دیوار نصب کنید. برای مثال عرض میکنم، شما میتوانید میز جلو مبلی را کنار بگذارید و به جای آن از دو پاف استفاده کنید. آینه ها را به فضای داخلی خانه دوبلکس خود اضافه کنید تا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. در ادامه به تغییر دکوراسیون داخلی پرداختم تا فضاها با بهترین کیفیت برای کارفرما ایجاد شود.به شما پیشنهاد می کنم از مقاله بازسازی دکوراسیون داخلی به سبک حرفه ای و مدرن هم دیدن کنید تا با اصول آن بیشتر آشنا شوید. اگر شما هم طرفدار فضاهای لوکس و زیبا هستید و نمی توانید بیش از این صبر کنید؛ با فراترز همراه شوید تا این خانه فوق العاده زیبا را با هم ببینیم. برای چیدمان اصولی منزل و اصول دکوراسیون دستبهکار شوید!

همانطور که در قسمت بالا هم به آن اشاره کردیم، مهمترین نکته در چیدمان مبلمان تی وی روم، رعایت فاصله استاندارد از صفحه تلویزیون است. طبقه زیرین نیم طبقه را می توانید به اتاق هایی مثل آشپزخانه، نشیمن و اتاق خواب اختصاص دهید، خود نیم طبقه نیز فضایی عالی برای قرار گیری اتاق خواب دوم یا اتاق خواب مهمان است. به همین خاطر بخش عمده آشپزخانه که در زاویه دید مخاطب قرار می گیرد را می بایست به طریقی طراحی نموده که موجب آشفتگی بصری نشود. کابینت آشپزخانه نیز باید بسیار ظریف طراحی شود. به دلیل طراحی غیر معمول و وجود فضایی بزرگ، خلاقیت بسیار زیادی برای طراحی داخلی ساختمان دوبلکس وجود دارد. از طرفی سبک امروزی یا معاصر انعطافپذیری بالایی داشته و پایبندی چندانی به سبک خاصی ندارد. فضایی است برای پخت و پزهای سنگین و سبک و حتی شست و شو خارج از دید مهمان و اعضای خانواده که همیشه مورد توجه خانها قرار می گیرد و قدیمی ها به این فضا مدبخ نیز می گفتند که در این پروژه سعی داشتیم برای طراحی یک فضای سنتی ولی امروزی بین سنت و مدرنیته آشتی برقرار کنیم. همچنین استفاده از قفسه در اتاق خواب میتواند باعث ایجاد مکانی برای قرار دادن وسایل تزیینی و کتاب ها باشد.

برای اینکه بتوانید فضایی دنج و آرامشبخش را در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، میتوانید از مبلمان چرمی نیز استفاده کنید. شاید احساس کنید سبک دکوراسیون داخلی سنتی دلگیر است اما باید بدانید سخت در اشتباه هستید، این سبک قابلیتهای منحصربهفردی دارد که باعث شده است این روزها طراحان درصدد اجرای دکوراسیون داخلی سنتی برای خانهها و طراحی رستورانها باشند و برای متعادلسازی آن کمی از طراحی مدرن در کنار سبک سنتی استفاده کنند. بهترین نمونههای دکوراسیون داخلی سنتی به راحتی در دسترس هستند و شما با مشورت با چند فرد متخصص میتوانید بهترین ایدههای طراحی در این زمینه را به دست آورید. برای عمق بخشیدن به فضا انتخاب بافت مناسب از اهمیت قابلتوجهی برخوردار میباشد. میباشد. 6 تا از جدیدترین و بهترین ایدههای مدل کوسن مبل راحتی را در “استاده” بخوانید. استفاده از مبل چستر نیز میتواند یک ایده جذاب در این سبک از دکوراسیون باشد. استفاده از رنگ زرد در اتاق ناهار خوری سنتی یک ایده بسیار جذاب است. قفسهبندی دیوارها علاوهبر تقارن، فضای ذخیرهسازی بسیار مناسبی را ایجاد خواهند کرد. پلهها را میتوان در تمامی مکانها ساخت، علاوه بر بحث زیبایی و لوکس شدن فضای خانه در فضاهای کوچک و بزرگ وجود راه پلهها مزایای زیادی را به همراه دارد میتوان یک محیط یا اتاق اضافه یا یک مکانی برای ذخیره سازی در زیر پلهها ایجاد کرد.

دکوراسیون داخلی سنتی اگرچه بسیار شیک است اما شما را غرق در دنیای قدیم خواهد کرد. کل فضای خانه دارای حال و هوای معمارانه می باشد و همچنین فضای داخلی نیز بسیار مدرن و پر زرق و برق طراحی شده است. همچنین لوستر کریستالی درخشان در بالای آنها نصب شده است. دیوار بزرگ همچنین می تواند به عنوان یک بوم برای نمایش نقاشی ها، عکس ها و یک اثر هنری چشمگیر که توجه را به خود جلب می کند، عمل کند. در هر دو سمت متریال هایی از جنس برنز و برنج سفارشی به نمایش گذاشته شده است. رعایت قانون تقارن در مکان های بزرگ به طرز شگفتانگیزی ظرافت و زیبایی را به نمایش می گذارد . این خانه برای زوجی طراحی شده که سفرهای تجاری فراوانی در طول سال دارند و به همین خاطر خانه برای آنها حکم یک مأمن آرامش بخش دارد. در میان مشاغلی که در دسته خدمات جای می گیرند، فعالیت های خوراکی سود بالایی دارند. این شغل در مقایسه با نمونه قبلی نیازمند سرمایه بیشتری است اما میزان سود آن به نوع و تعداد معامله ها بستگی دارد. به دلایل شرایط اقلیمی ایران در میان حیاط هر خانه ای آن روزها حوض زیبای وجود داشت.

برای اینکه فضای آزاد رستوران یا حیاط سازی سنتی منزلتان برای بازی کودکان شادتر طراحی شود، میتوانید از ترکیب رنگهای مختلف و سرزنده در طراحی نمای دیوار حیاط سنتی استفاده نمایید. جزئیات معماری، مبلمان الهام گرفته از دنیای قدیم و استفاده از متریال با کیفیت از ویژگیهای اصلی طراحی آشپزخانههای سنتی است. بهتر است طراحی این فضا با متریال چوبی همراه باشد تا حس سنتی ویژهای را به افراد القا کند. در طراحی های بسیار زیادی مشاهده می شود که از متریال گران قیمت و با هزینه بالا استفاده شده است اما هیچ حس زیبایی نسبت به آن متریال نخواهید داشت! قیمت طراحی شامل هزینه طراحی پلان جانمایی پارکینگ و طراحی پلان طبقات می گردد.

درصد قیمت طراحی داخلی غالبا 20% می باشد. در ابتدا پلان و نقشه های پروژه مورد بررسی قرار گرفت و پس از تجزیه و تحلیل فضاها، پروسه طراحی ساختمان و به سازی پروژه کلید خورد. خانم خانه در طول روز برای تهیه غذا مجبور است تا از اشیاء فراوانی استفاده نماید و به دلیل ذیق وقت، امکان قرار دادن اشیاء در جای خود را ندارد. دکوراسیون خانه های 60 متری نیز یکی از آن ها به حساب میآید که میتوانید با مراجعه به مقاله آن بهتر و بیشتر درباره آن بدانید. یکی از زیباترین خانه های تاریخی ایرانی مربوط به خانه منطقی نژاد است که در شهر شیراز قرار گرفته است. لذا در مراحل بازسازی خانه، بخشی از آشپزخانه که در دید بود را با کابینت های سوپری پوشش دادیم و قسمت عملکردی آشپزخانه را در بخش غیر قابل دیدتر قرار دادیم. کوره های باریک قبلی برای حمل اقلام بزرگ به آشپزخانه مناسب نبودند، بنابراین طرح سطح زمین دوباره تنظیم شد و مسیر گردش گرانه تر ایجاد شد. اما جالب است که این امر برای خانم خانه به دلیل ایجاد این فرایند قابل تحمل است چون ساخته دست اوست. ثبات در رنگبندی، احساس آرامشبخشی را ایجاد میکند، به همین دلیل هنگام استفاده از رنگهای خنثی خود را به چند رنگ محدود کنید.