اخبار دوربین مداربسته

نرم افزار طراحی سیستم های ایمنی بوش


بوش نسخه نرم افزاری جدید Safety Systems Designer را منتشر کرد. در بالا، یک افزونه جدید و رایگان نیز موجود است که انتقال خودکار داده ها را بین نرم افزار اتوکد و Bosch Safety Systems Designer امکان پذیر می کند. این پلاگین SSD رایگان بوش تنها ابزاری از نوع خود است که توسط هر سازنده سیستم اعلام حریق ارائه شده است. معماران، برنامه ریزان و یکپارچه سازان سیستم اکنون از مزایای واردات آسان دستگاه های سیستم اعلام حریق از پلان های طبقه به نرم افزار Safety Systems Designer بهره مند می شوند.

نرم افزار اتوکد یک پلت فرم پرکاربرد برای طراحی سیستم های اعلام حریق و ساختمان است که تمامی مراحل برنامه ریزی را پوشش می دهد. پلاگین Bosch SSD یک فرآیند وقت گیر را از روال کار روزانه کاربران به یک تجربه ساده تغییر می دهد:

پلاگین Bosch SSD شامل یک کتابخانه گسترده بلوک‌های SSD CAD است که به طراحان اجازه می‌دهد نمادها را از بیش از 150 دستگاه سیستم اعلام حریق EN 54 انتخاب کنند. سپس می‌توان آن‌ها را از طریق پالت بلوک‌های AutoCAD® به راحتی روی پلان‌های طبقه قرار داد. پلاگین SSD را می توان با هر بلوک CAD خاصی استفاده کرد، به طوری که می توان آنها را اصلاح کرد و سپس به Safety System Designer منتقل کرد.





منبع