اخبار دوربین مداربسته

ویدئو وال مدولار VuWall – راهنمای خریداران دوربین مداربسته و اخبار


VuWall با شبکه های Khipu با پلتفرم مدیریت TRx Video Wall، گره های پردازش ویدئو دیوار PAK و رمزگذارهای VuStream شریک شده است.

راه حل های تصویری و تصویری یکپارچه VuWall مشخص و نصب شده است.

ربکا مک کارتنی، مدیر عملیات در Clear Visual Communications گفت: “به عنوان یکی از اولین مشتریان PAK، ما مطمئن هستیم که این فناوری آینده استقرار دیوارهای ویدئویی است.” “ما بسیار تحت تاثیر نصب سریع و آسان سیستم و سهولت پیکربندی سیستم قرار گرفتیم که منجر به استقرار کم خطر شد. بازخورد اپراتورهای اتاق کنترل کاربر نهایی بسیار مثبت بوده است، به خصوص با توجه به عملکرد و سهولت استفاده. ما به وضوح انتخاب درستی انجام دادیم و مشتاقانه منتظر بسیاری از پروژه‌های اتاق کنترل و دیوار ویدئویی با VuWall هستیم.

Clear Visual Communications با به هم پیوستن دو گره دیوار ویدئویی VuWall PAK 40، افزایش مقیاس‌پذیری پردازش و انعطاف‌پذیری و در عین حال افزودن لایه‌ای از افزونگی، دیوار ویدیویی عالی را برای NOC ساخت.

دستگاه جمع و جور PAK یک گره شبکه ای با رمزگشایی چندگانه است که می تواند به عنوان یک دستگاه مستقل عمل کند یا با گره های دیگر دوخته شود تا یک دیوار ویدیویی مبتنی بر IP ایجاد کند که بی نهایت مقیاس پذیر است. با کاهش تعداد اتصالات و حذف یک نقطه شکست، کاهش ریسک پروژه و ارائه قابلیت اطمینان بهبود یافته، استقرار دیوارهای ویدئویی را ساده می کند.

این پلتفرم توزیع AV-over-IP، دیوار چند ویدئویی پیشرفته و مدیریت KVM را ترکیب می کند. در صدها اتاق کنترل و فضای کاری سازمانی در سرتاسر جهان مستقر شده است، می‌تواند تقریباً هر نوع منبعی را پیکربندی، مدیریت و توزیع کند، با یک رابط کشیدن و رها کردن آسان برای استفاده در هر صفحه نمایشی.

TRx قابلیت همکاری را در یک زیرساخت AV-over-IP چند برند تضمین می کند و به کاربران امکان می دهد تا به راحتی با استفاده از طراح پنل کنترل داخلی خود، کنترل پنل های سفارشی سازی شده را برای اجرا در هر مرورگر، تبلت یا دستگاه تلفن همراه بدون برنامه نویسی ایجاد کنند.

«دیوار ویدیوی ما برای مرکز عملیات امنیت سایبری ما حیاتی است. ما از عملکرد و سهولت استفاده از راه حل PAK و TRx VuWall بسیار خوشحالیم. «یادگیری کارکرد و مدیریت محتوای ویدیو وال چند دقیقه طول کشید. نرم افزار بصری و مجموعه ویژگی های غنی مطمئناً زمان پاسخگویی را بهبود می بخشد و بهره وری را در اتاق کنترل ما افزایش می دهد. دانستن اینکه چقدر آسان خواهد بود که اندازه دیوار ویدیوی خود را با PAK افزایش دهیم، زیرا تقاضاهای ما تغییر می کند، بسیار اطمینان بخش است.

این نصب همچنین شامل یک دستگاه رمزگذار VuStream 150 و سرور برنامه بود که توسط TRx پیکربندی و مدیریت می‌شوند.

VuStream 150 کدگذاری تک جریانی منابع H.264 و H.265 را در FHD و UHD ارائه می‌کند در حالی که سرور برنامه کاربردی VuWall وسیله‌ای برای پخش، اشتراک‌گذاری، کنترل و تجسم وب‌سایت‌ها، داشبوردها و برنامه‌های کاربردی در سراسر شبکه است.

Application Server با دسترسی سریع به وب‌سایت‌ها، داشبوردها و برنامه‌های کاربردی از یک منبع متمرکز، استقرار دیوارهای ویدیویی را ساده می‌کند – یک امر ضروری برای NOC. NOC همچنین از پنل لمسی ControlVu VuWall بهره می‌برد که به اپراتورها آزادی تغییر طرح‌بندی و کنترل دستگاه‌ها را با یک لمس ساده می‌دهد.

پاول بروکس، مدیر توسعه کسب و کار در VuWall، گفت: «امنیت سایبری زمینه‌ای در حال رشد است که نیازمند راه‌حل‌های تجسم‌سازی است که نه تنها ماژولار و قابل همکاری هستند، بلکه برای نظارت فعال بر طیف وسیعی از محتوا و جریان‌های داده در مواردی که خطرات وجود دارد، ساده هستند. “نصب در شبکه های Khipu نشان می دهد که چگونه مشتریان می توانند به راحتی سیستم خود را مشخص، نصب، مدیریت و حتی مقیاس کنند تا داده ها و نیازهای سیستم خود را که به سرعت در حال تحول هستند برآورده کنند.”





منبع