اخبار دوربین مداربسته

ویرایش خودکار ویدیو برای دوربین های فرسوده


Pimloc و m-View Live Video (m-View) یک همکاری استراتژیک برای ارائه بخش ایمنی عمومی استرالیا با ویرایش خودکار ویدیو برای دوربین‌های بدنه ایجاد کرده‌اند.

این امر ایمنی کارگزاران بخش ایمنی عمومی استرالیا را افزایش می‌دهد، با قانون GIPA استرالیا و قانون حفظ حریم خصوصی مطابقت می‌کند و به اطمینان خاطر عمومی کمک می‌کند.

پلت‌فرم تجزیه‌وتحلیل و حریم خصوصی ویدیوی Secure Redact Pimloc اکنون در سیستم‌های مدیریت شواهد دیجیتال و دوربین‌های بدنه خط مقدم، از جمله آخرین دوربین بدنه تعبیه‌شده 4G m-View ادغام شده است.

پلتفرم Secure Redact از الگوریتم‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تمام اطلاعات شناسایی شخصی (PII) از ویدیوی ضبط‌شده یا زنده حذف می‌شوند، که برای استفاده در گزارش‌های حادثه و درخواست‌های دسترسی موضوع داده (DSAR) که نیاز به ناشناس کردن دارند، ضروری است.

به لطف API های امن Pimloc، پلت فرم Secure Redact به طور یکپارچه در جریان کار، پلتفرم ها و برنامه های کاربردی ویدیویی موجود مشتریان ادغام می شود، به این معنی که سازمان ها می توانند ویرایش سریع و دقیق را در مقیاس به کار گیرند تا در زمان صرفه جویی کنند، کارایی را بهبود بخشند و سازگار بمانند.

سیمون رندال، مدیر عامل شرکت Pimloc، گفت: این همکاری عالی برای Pimloc است. m-View از نظر روشی که در مورد ایمن نگه داشتن کارکنان ایمنی عمومی فکر می کنند، پیشروان صنعت هستند. آنها نه تنها دانش عمیقی از قوانین و مقررات دارند، بلکه درک می کنند که کار در خط مقدم چیست. آنها می دانند که چقدر مهم است که مردم به کارمندان دولتی که در چارچوب قانون کار می کنند اعتماد داشته باشند و برای حفظ امنیت افراد و فضاهای عمومی توسل کنند. m-View در خط مقدم فناوری و نوآوری ویدیو قرار دارد و شهروندان استرالیایی و کارمندان ایالتی آن را ایمن تر نگه می دارد.

مت کامرون، مدیر عامل m-View، در مورد این مشارکت صحبت کرد. ما مدت‌هاست که به دنبال شریکی بوده‌ایم که به ما کمک کند بهترین خدمات را در کلاس به کارمندان ایمنی عمومی ایالت و شهروندان استرالیا ارائه دهیم، در حالی که با قوانین حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌ها مطابقت داشته باشیم. کار با تیم در Pimloc مایه خوشحالی بوده است. آنها درک خود از فناوری و مقررات را به سطحی تقریباً وسواسی می‌رسانند، که به ما اطمینان کامل می‌دهد هم به ابزارهایی که در اختیار دارند و هم به این باور که ما همیشه یک قدم جلوتر از مقررات در حال ظهور هستیم. نکته مهم این است که فناوری پیشرو جهانی Pimloc به روشی کار می کند که به راحتی با سیستم های مدیریت ویدیوی ما ادغام می شود، به این معنی که ما می توانیم این را در مقیاس ارائه دهیم. صرفه جویی در هزاران ساعت کار و ایمن نگه داشتن مردم، سریعتر. ما هیجان زده هستیم که ببینیم این مشارکت استراتژیک به کجا منتهی می شود.”





منبع