اخبار دوربین مداربسته

ویژگی های بیشتر از Face Vale Cognitec


آخرین نسخه از فناوری Cognitec FaceVACS-Entry نه تنها عکس‌های بیومتریک می‌گیرد، بلکه اکنون امکان مقایسه آن‌ها را با تصاویر صورت بازیابی شده از اسناد شناسایی یا پایگاه‌های اطلاعاتی فراهم می‌کند.

این فرآیند همچنین شامل تشخیص حمله ارائه برای اطمینان از تعامل یک فرد زنده با دستگاه است.

این دستگاه باریک و سبک با سناریوهای نصب گسترده، از جمله eGates، میز، کیوسک، ستون های ایستاده، و غرفه های کنترل مرزی سازگار است. موقعیت یابی فوری دوربین، نور فعال و راهنمایی کاربر پاسخگو منجر به شرایط بهینه عکسبرداری، نتایج دقیق احراز هویت افراد و زمان پردازش سریع می شود.

FaceVACS-Entry به همه برنامه‌هایی خدمات می‌دهد که نیاز به دریافت عکس‌های مطابق با استانداردها، و مقایسه تصاویر کاوشگر با یک تصویر زنده یا داده‌های تصویر ذخیره‌شده، مانند کنترل دسترسی، کنترل مرز، و برنامه‌های ورود/خروج دارند.

«خدمات ترکیبی ثبت عکس و تأیید شخص باعث صرفه جویی در وقت مسافران در مرز می شود.

مدیر عامل آلفردو هررا می گوید: آنها باید تمام مراحل مهاجرت را تنها در چند ثانیه انجام دهند. این نسخه محصول جدید تمام ویژگی‌های اثبات شده‌ای را که تاکنون برای برنامه‌های کنترل مرزی توسعه داده‌ایم، متحد می‌کند و آن را برای سایر موارد استفاده مدیریت هویت کاملاً مجهز می‌کند.»

این محصول شامل نرم افزار معروف Cognitec برای بررسی انطباق ISO است. الگوریتم تطبیق قوی این شرکت نتایج تأیید و شناسایی سریع و دقیق را تضمین می کند.





منبع