اخبار دوربین مداربسته

پایان دادن به طاعون آسیب های امنیتی سایت


Sunstone Systems جدیدترین محصول نوآورانه خود را پرده برداری کرده است – محصولی که معتقد است به کسب و کارها و پیمانکارانی که در سایت ها کار می کنند کمک می کند تا در نهایت جریان را علیه جرایم ساخت و ساز تغییر دهند.

سیستم IO Sunstone یک راه حل فنی است که برای حل مشکلات طراحی شده است و به طور خاص برای مقابله با جرایم سایت توسعه یافته است. این یک هاب امنیتی و ارتباطی با قابلیت استقرار سریع است که برای پشتیبانی از چندین دوربین مداربسته از هر نوع طراحی شده است، اما با گزینه هایی برای مقیاس بندی در صورت لزوم.

نسخه امنیتی IO نظارت شبانه روزی با تشخیص نفوذ، هشدارهای امنیتی محیطی و سایر گزینه های AI Video Analytics را ارائه می دهد که می توانند از طریق شبکه تلفن همراه به هر مکان یا دستگاهی پخش شوند.

همچنین دارای بوق PA برای بازدارنده های صوتی فوری، زنده یا از پیش ضبط شده و نظارت بر زنگ ساعت خارج از ساعت با فرآیند تشدید از پیش توافق شده است.

دزدی ماشین‌آلات و تجهیزات همچنان گریبانگیر بریتانیا می‌شود، با نظرسنجی مؤسسه ساختمانی منشور که گزارش می‌دهد 92 درصد از شرکت‌های ساختمانی ادعا می‌کنند که مستقیماً تحت تأثیر جرایم کوچک قرار دارند و 21 درصد نشان می‌دهند که سایت‌های آنها به صورت هفتگی سرقت می‌شود. در سال 2020 مجموع هزینه سرقت و خرابکاری در صنعت ساخت و ساز بریتانیا به 800 میلیون پوند رسید.

پل شلهاس، مدیر اجرایی Sunstone Systems گفت: «برای بخش‌هایی که به ساخت و ساز و ساختمان وابسته هستند، این یک بیماری همه‌گیر پس از همه‌گیری است». از یک طرف ما کمبود تجهیزات جدید و زمان طولانی افزایش تقاضا برای ماشین آلات دست دوم داریم. از سوی دیگر، بحران انرژی به این معنی است که اغلب سایت‌ها نورپردازی و دوربین‌های مداربسته را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، دو عامل بازدارنده اصلی برای دزدان و خرابکاران، منع می‌کنند. تا زمانی که چیزی تغییر نکند، وضعیت بهتر نخواهد شد.»

شلهاس ادامه داد: “مفهوم سیستم IO بسیار ساده به نظر می رسد، اما بسیار بیشتر از یک جعبه است. این یک راه حل انعطاف پذیر است. اگر سیستم IO را از ما خریداری کنید، انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان و بازگشت سرمایه عالی را تضمین می کنید. یکی از USP های Sunstone توانایی ما در استفاده از متخصصان داخلی در هر رشته ای برای ارائه راه حل های قوی برای مشکلات مشتری است. به ندرت “یک اندازه مناسب همه” وجود دارد، به همین دلیل است که ما تغییرات یا گزینه های سفارشی را به شرکا ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که راه حل نهایی بهترین در کلاس است.

همراه با اتصال به سنسورهای مختلف مانند نمایشگرهای محیطی، دستگاه‌های IOT و سنسورهای PIR، می‌تواند انواع مختلفی از دوربین‌های تولیدکنندگان مختلف از جمله تصویربرداری حرارتی را در خود جای دهد.

راه‌اندازی دوربین را می‌توان به سرعت نصب کرد و به روشی مقرون‌به‌صرفه کار کرد و با کمترین تلاش، پخش زنده را ارائه داد.

پایه محصول در یک کابینت ایمن، قابل قفل و مقاوم در برابر خرابکاری است. همچنین دارای هشدارهای دستکاری و پشتیبان گیری باتری در صورت قطع برق است، در حالی که تمام داده های ذخیره شده رمزگذاری شده و ایمن سایبری هستند.

Schelhaas نتیجه گیری کرد: “این نسخه از محصول نظارت، امنیت و اتصال را ارائه می دهد. این یک دارایی کلیدی در مبارزه با سرقت است و می‌دانیم که سایت‌ها در سراسر بریتانیا به دنبال آن هستند.





منبع