دسته‌بندی نشده

پرده پانچ چیست؟ انواع پرده پانچی با 35 طرح شیک In 2022 Orla Kiely Curtains, Pink Eyelet Curtains, Sliding Panel Curtains

برای این که بتوانید انتخاب راحت تری در خصوص خرید داشته باشید، پیشنهاد ما این است که حتما از قبل طرح مد نظر خود را انتخاب نمایید. پرده آماده پانچی از نظر جنس پارچه، رنگ و طرح آن بسیار متنوع است. این دسته از پرده با به کار بردن پارچه ‌های پرده‌ای از اجناس هازان ‌(یا کتان)، گونی بافت (یا کنفی) یا مخمل تولید و معمولاً در قالب دو یا سه تکه پارچه پانچ شده بسته بندی می‌شوند. شما عزیزان با در نظر گرفتن سلیقه‌ و نیاز خود و همچنین سبک و رنگ دکوراسیون اتاق، می‌توانید چندین مدل از پرده آماده با پارچه‌های مختلف و طرح و رنگ‌های متنوع انتخاب کنید. قیمت پرده پانچ پانچی چاپی بر اساس جنس پارچه مورد انتخاب شما محاسبه می‌شود و طرح پرده در قیمت خرید آن تغییری ایجاد نمی‌کند. هزاران طرح از مدل جدید پرده 2020 و 2021 قیمت ارزان با حریر یا ساده در سایت وجود دارد و حتی شما میتوانید طرح دلخواه پرده چاپی خود را برای ما ارسال کنید تا به سلیقه شما روی پرده پانچی چاپ بشود.

کاغذ دیواری لاکچری طرح داماسک M12012700

این پرده ها همان طور که از نام آن ها مشخص است، بسیار مطابق روز هستند که افراد زیادی به همین دلیل برای خرید آن ها اقدام می نمایند. پرده مدرن پانچ ، در طراح ها و مدل های بسیار زیادی ارائه می شوند و در خدمت مشتریان قرار می گیرند. شاید بتوان با این توضیحات گفت یکی از دلایلی که امروزه افراد زیادی برای خرید پرده پانچ مدرن اقدام می کنند، تنوع بالا در مدل ها و جنس خوب آن ها است.

سبد خرید

پرده پانچ چیست؟ انواع پرده پانچی با 35 طرح شیک In 2022 Orla Kiely Curtains, Pink Eyelet Curtains, Sliding Panel Curtains

طرز کارپرده پانچیبه این صورت است که هر قطعه از این پرده بصورت پنل بوده و در قسمت بالای آن چندین سوراخ وجود دارد که حلقه هایی از داخل آن رد شده اند، این حلقه ها به دور یک میله قرار گرفته و براحتی جمع و باز فروش پرده می شوند. همانطور که اشاره کردیم، پرده‌های پانچ در قسمت بالای خود از حلقه های فلزی استفاده می کنند. همین امر باعث شده تا نصب این نوع از پرده ها در مقایسه با دیگر پرده ها بسیار آسان باشد.

  • طراحان دکوراسیون در طراحی های خود همیشه سعی بر این داشته اند تا طرحی متفاوت برای استفاده از پرده ها داشته باشند.
  • اگر فرزند شما در سنی است که می تواند حرف بزند یا حتی تصمیم گیری کند، بهتر است از آن ها سوال بپرسید و هر پرده ای که بیشتر دوس داشتند را انتخاب نمایید.
  • شما عزیزان با در نظر گرفتن سلیقه‌ و نیاز خود و همچنین سبک و رنگ دکوراسیون اتاق، می‌توانید چندین مدل از پرده آماده با پارچه‌های مختلف و طرح و رنگ‌های متنوع انتخاب کنید.
  • در واقع پرده های پانچ همان طور که در بالا هم شرح کردیم، به راحتی تمیز و شست و شو می شوند.
پرده مدرن پانچی در لبه خود چین‌های محدودی دارد بنابراین میزان گرد و غبار کمتری در خود جای می‌دهد. به همین دلیل می‌توانید در فواصل کوتاه با جاروبرقی بدون جدا کردن پرده از میل پرده گرد و غبار موجود را بزدایید. انتخاب پرده مناسب برای بخش‌های مختلف منزل از اهمیت زیادی برخوردار است. پرده‌ها علاوه بر این‌که زیبایی بخش فضای اطراف خود هستند، می‌توانند بر ورود نور خورشید یا سرما تاثیر مستقیم داشته باشند. بنابراین باید برای هر بخش از خانه مناسب‌ترین پرده با طرح، نقش و رنگ درست انتخاب کرد.

ا ما پیشنهاد ما این است که پرده های پانچ تک رنگ و حتی مدل دار خود را به صورت حضوری تهیه کنید. در ادامه راجب مدل های دیگر پرده پانچ مثل، پرده طبیعت، مناظر و… شرح می دهیم. پرده چاپی نسل جدید پرده است که پرده تصویری هم می‌گویند در پرده چاپی تصویر روی پارچه چاپ و پانچ شده و با قیمت ارزان و آماده نصب تحویل مشتری می‌شود. می‌توانید مطابق با سلیقه خود پارچه یا طرحی که می‌پسندید را انتخاب کنید.

فقط لازم است که دمای آب برای شستشوی این پرده‌ها 30 درجه به همراه مایع لباسشویی باشد. پس از شستشوی این پرده‌‌‌ها چروک نمی‌شوند و احتیاجی به اتو نیست اگر در حالت نم دار این پرده‌ها را آویزان کنید تا در همان حالت ایستاده خشک شوند. این نوع جنس پرده پانچی بسیار ساده و دارای رنگ بندی متنوعی می‌باشند که دارای ویژگی‌هایی چون لطافت، حالت پذیری راحت و مناسب سبک مینیمال و ساده هستند. اصالت عکس هر یک از این محصولات، کمک می‌کند که شما مشتریان عزیز بتوانید ارزیابی دقیق‌تری از مدل، جنس و رنگ پرده‌های پشت دری مورد نظر خود داشته و بدانید دقیقاً چه محصولی را خریداری می‌کنید. رنگین کمانی از رنگ‌های موجود پرده پانچ آماده، دست شما را در انتخاب پرده‌های آماده باز می‌گذارد تا بتوانید تکه‌های پرده آماده را از رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید، به خصوص برای نصب روی پنجره‌های با عرض زیاد.

پرده زبرا کد Snd 5016-111