دسته‌بندی نشده

پیراهن- خرید پیراهن مردانه در انواع مدل های 1401 گراد

در فروشگاه ما، پیراهن نخ پنبه مردانه را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب مشاهده خواهید کرد. پیراهن های اسپرت با استفاده از پارچه های لنین، پولوشت، جین، فلانل ، کتان و … در مدل های آستین کوتاه و بلند تولید می شود. در میان پیراهن های مردانه تک رنگ، پیراهن آبی روشن پس از پیراهن سفید محبوب‌ترین رنگ در میان آقایان است. پیراهن‌های صورتی، زرد روشن، بنفش روشن و رنگ‌های روشن دیگر، هرچند به اندازه‌ی پیراهن مردانه سفید رسمی نیستند، اما همچنان به استایل رسمی نزدیکترند تا استایل اسپرت.

  • انواع پیراهن در رنگ و طرح های مختلف با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد.
  • تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و زیبا برای فعالیت های روزمره بسازیم.
  • عمدباکس فضای مجازی بسیار گسترده‌، با امکانات زیاد و یک بازار اینترنتی است؛ که بیش از 3000 عضو فعال دارد.
  • از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر صاحبعمده فروشی پیراهن مردانههستید نیز به عمدباکس مراجعه کنید و از فرصت به وجود آمده، نهایت استفاده را داشته باشید.

در این مطلب به معرفی انواع پیراهن مردانه و کاربردهای هریک از آن ها می پردازیم. استفاده از پیراهن مردانه کمک می‌کند آقایان خوش تیپ‌تر به نظر برسند. بنابراین هر فردی متناسب با مکان‌هایی که در آن رفت و آمد می‌کند، باید در کمد لباس خود دارای چند دست پیراهن مردانه باشد.

پیراهن مردانه یکی از مهمترین پوشش‌ها در پوشاک مردانه در تمامی فصل‌های سال است. برای سفارش لباس عمده مردانه با تعداد بالا توصیه می‌شود که به تولیدی پیراهن مردانه مراجعه شود. با خرید پیراهن عمده از مرکز پخش پیراهن مردانه می‌توانید با قیمت بسیار مناسب تعداد بالای پیراهن را در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

برای حفظ کیفیت این پیراهن حتما در هنگام شستن با ماشین لباسشویی دقت داشته باشید که دمای آب از 30 درجه سانتی گراد تجاوز نکند. بلندی پیراهن مناسب شما نیز باید به صورتی باشد که هنگام بیرون قرار دادن آن از لباس به خوبی روی جیب‌های شلوار شما را بگیرد. کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس می‌باشد. تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و زیبا برای فعالیت های روزمره بسازیم. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید.

بهترین عملکرد برای شستن پیراهن مردانه آستین بلند این است که آن را متناسب با برچسب راهنمای آن بشویید. در نظر داشته باشید که روی این برچسب راهنما تمامی نکات مهم برای شست و شو از جمله زمان شستشو، دمای مناسب آب، نوع ماده شوینده مناسب و… ذکر شده است. بنابراین شما می‌توانید به کمک آن تمام نکات مهم هنگام شستشوی پیراهن مردانه آستین بلند خرید لباس مردانه ارزان را اتخاذ کنید.

در مدل های آستین کوتاه و بلند تولید می شود.

پیراهن- خرید پیراهن مردانه در انواع مدل های 1401 گراد