دسته‌بندی نشده

پی ال سی زیمنس SIEMENS PLC قسمت اول PLC چیست؟ سپنتا کنترل

پردازنده‌های مختلفی با رابط‌های PROFINET و PROFIBUS یک‌پارچه برای عملکردهای متفاوت ارائه شده‌‌اند. رابط PROFIBUS امکان اتصال حداکثر 125 برد PROFIBUS DP را فراهم کرده و رابط PROFINET نیز امکان اتصال حداکثر 256 دستگاه PRIONET IO را برای دستگاه میسر نموده است. علاوه بر این، چندین پردازنده متفاوت می‌توانند در یک کنترل‌کتنده مرکزی در انجام محاسبات با هم همکاری کنند؛ این امر عملکرد PLC را به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد داد. LOGO زیمنس، کنترل کننده ساده و ارزان قیمت است، که برای کارهایی مانند، اتوماسیون ساختمان یا ماشین های کوچک ایده آل است، این PLC ، به صورت فشرده است و برنامه ریزی آن توسط کلید های روی آن انجام می‌شود. بعضی از این PLC ها، دارای نمایشگر هم هستند و به طور کلی، PLC های لوگو، برای یک سیستم کوچک، تمام آن چه شما برای مدیریت پروژه نیاز دارید را برای شما به ارمغان می‌آورند. برای برنامه نویسی این PLC های دوست داشتنی، از نرم افزار ساده و کاربردی LOGO!

توجه داشته باشید که زمان خرید هر یک از plc های زیمنس باید در مورد کیفیت و تعداد ورودی و خروجی دیجیتال آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. پی ال سی‌ زیمنس SIMATIC S خرید هوشمندانه‌ای برای فرآیندهای اتوماسیون نیازمند کنترلرهای فشرده با ماژول I/O یک‌پارچه و اجرای عملکردهای ارتباطی در فرایندهای اتوماسیون در محدوده عملکرد پایین تا متوسط به شمار می‌روند. پی ال سی‌های مقایس پذیر SIMATIC S دارای بخش‌های ورودی و خروجی و همچنین گزینه‌هایی برای ارتباطات با سایر دستگاه‌ها هستند. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی و گسترش بخش‌های این سری با استفاده از ماژول‌های متفاوت مهیا شده است.

  • در کل قیمت plc زیمنس بیشتر از دلتا است، اما بسته به نوع پروژه و خواسته برنامه‌نویس، می‌توان مدل زیمنس یا دلتا را تهیه کرد اما در کل، پی ال سی‌های زیمنس محبوب‌تر و کار با آن‌ها بهتر و آسان‌تر می‌باشد.
  • با این حال ، در یک MODULAR PLC، تمام تجهیزات به یکدیگر متصل می شوند.
  • این PLC ها از زبان های سطح بالا مثل خانواده زبان های C هم پشتیبانی می کنند.
  • سری جدید cpu های زیمنس تحت عنوان s به بازار و صنعتیان ارائه شده است.
  • آزندکنترل نمایندگی پی ال سی زیمنس در ایران، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات اتوماسیون زیمنس، پیاده‌سازی و نگه‌داری از اتوماسیون خطوط تولید، کارگاه‌ها و صنایع متفاوت را به امری مقرون به صرفه و ساده تبدیل کرده ‌است.
این مجموعه یکی از وظایف اصلی خود را افزایش دانش اتوماسیون و برق صنعتی کشور و کوتاه کردن دست واردکننده گان این عرصه قیمت پی ال سی می داند. در همین راستا اقدام به ساخت فیلم های آموزشی رایگان، فایل های آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف با هزینه های مناسب کرده. همچنین تصمیم به تشکیل گروه مجازی گرفته ایم که به جرات می توان گفت کمتر سوالی در آن بدون جواب می ماند.

فاکتورهای مهم قیمت پی ال سی

این سری در حقیقت به عنوان تکمیل کننده نقش plcهای سری 300 و 400 پا به عرصه گذاشت که از کارایی بسیار بالا و همچنین قابلیت اطمینان عالی برخوردار است. چندین پردازنده با درجات عملکردی متفاوت، طیف گسترده‌ای از ماژو‌ل‌ها با طیف وسیعی از قابلیت‌های کاربر پسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها از ماژول‌های مورد نیاز خود استفاده نمایند. به‌لطف سازگاری مغناطیسی بالا و مقاومت در برابر ضربه و لرزش، مدل‌های این سری به صورت جهانی در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند. این مجموعه با سابقه 15 ساله خود در انجام و اجرای پروژه های اتوماسیون صنعتی آماده خدمت رسانی به مهندسین برق و کارفرمایان صنعت برق می باشد. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به خریداران و همکاران محترم هستند.

پی ال سی سری S7 300 زیمنس

امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم‌های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. آرکو کالا فروشگاه اینترنتی جامع اتوماسیون صنعتی تجهیزات برق صنعتی و کنترل ابزار دقیق. عملکرد این نوع PLC ها مانند PLC های بزرگ است با این تفاوت که از خروجی ها و ورودی های کمتری در ساختار خود استفاده می کنند. لازم به ذکر است که در ساختمان مینی پی ال سی می توانید یک ردیف دکمه با صفحه نمایش کوچک مشاهده کنید. امکان برنامه ریزی این نوع PLC با دکمه یکپارچه و صفحه نمایش کوچک یا کامپیوتر وجود دارد. بنابراین یک مهندس برق یا اپراتور plc لازم است با این برند و محصولاتش آشنایی کافی داشته باشد.

طراحی ماژولار و بدون فن،‌ سطح بالای توسعه‌پذیری و شخصی‌سازی، گزینه‌های ارتباطی فراوان و قابلیت‌های شبکه‌‌سازی مناسب و مدیریت کاربر پسند، پی ال سی S7-400 را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مدیریت سخت‌ترین فرایندها تبدیل کرده است. زیمنس یک شرکت آلمانی با سابقه طولانی در توسعه و تولید محصولات اتوماسیون به‌شمار می‌رود. این شرکت، پی ال سی‌های متفاوتی را در کلاس‌ها و دسته‌های فراوانی برای برآورده‌سازی نیازهای متفاوت فرایندهای اتوماسیون طراحی و تولید کرده است.

کارت دیجیتال لوگو زیمنس DM8 24R

این سری در صنایع خودرسازی، خطوط مونتاژ، صنایع فولاد، سیستم‌های مدیریت ساختمان، صنایع چوب و کاغذ، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و به‌طور کلی هر فرایندی که نیازی به قدرت بالا، قابلیت اطمینان بالا و شخصی‌سازی فراوان داشته باشد، استفاده می‌شوند. ورودی و خروجی دیجیتال plc به عنوان یکی از مهمترین مشخصات plc های زیمنس شناخته می‌ شود. ورودی آنالوگ که ولتاژ مقاومت و جریان برق را به خوبی کنترل می کند. خروجی آنالوگ ولتاژ و جریان برق را از نظر استاندارد بودن به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد.

پی ال سی زیمنس SIEMENS PLC قسمت اول PLC چیست؟ سپنتا کنترل

Plc به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی، کامپیوتر صنعتی است که به طور گسترده در کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می شود. البته plc ها هم از نظر کاربری و هم از نظر نرم افزاری و سخت افزاری ، مثل دسکتاپ های اداری و خانگی نیستند. این کنترل‌کننده‌ها ورودی‌ها و سایر مقادیر متغیر را دریافت و کنترل می‌کنند، سپس با توجه به برنامه‌ای که به آنها داده می‌شود، تصمیم می‌گیرند کدام خروجی را داشته باشند.