دسته‌بندی نشده

چند نوع دوربین مداربسته داریم؟ معرفی انواع دوربین های مداربسته دی ام اس | tizbincctv

در نصب سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند شرکت ها و افراد نصاب به صورت متفرقه، سوال این است که انتخاب از کدام گروه بهتر است. ذکر چند نکته به شما کمک می کند تا بتوانید از هر گروهی که می خواهید آگاهانه تر انتخاب کنید. با توجه به این که اجرای یک سیستم مداربسته هزینه های جانبی زیادی دارد از جمله هزینه نیروی انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات، هزینه ابزارالات، گاهی مجری بخشی از هزینه های خود را با فروش تجهیزات به کارفرما جبران می کند. حال برای اطمینان از قیمت داده شده از سمت مجری حتما انتخاب محصولات را از روی لیست قیمت انجام دهید.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE5512p

گرچه مجله خبری دوربین مداربسته های dvr ها متفاوت است و در بین فول آپشن ها نیز گزینه ها بسیار متنوع خواهند بود. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد. برای اتصال به دستگاه اندروید از روش های انتقال تصویر استفاده می شود.

  • انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که برای استفاده در محیط بیرونی بسیار مناسب هستند، اما تصویربرداری بسیار حساس، دقیق و کاربردی در هر دو حالت تصویربرداری چه در روز و چه در شب، این مدل دوربین را خاص می کند.
  • به طور قطع نام دوربین مدار بسته را به وفور شنیده اید یا خودتان نیز از این تجهیز ویژه و بسیار مناسب استفاده کرده اید.
  • برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، انواع دوربین مدار بسته را به شما معرفی می‌کنیم.
  • نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد.
یکی از نکات بسیار مهم و قابل توجه این است که برخی از گره های حسی شامل دوربین های امنیتی هستند که تصاویر ضبط شده را تجزیه و تحلیل می نمایند اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را منتقل یا ذخیره نخواهند کرد. به صورت معمول تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد جهت توسعه نرم افزار بینایی رایانه ذخیره خواهد شد و در اختیار افرادی خاص قرار خواهد گرفت. از این دوربین بیشتر برای مکان‌های مسقف و داخلی استفاده شده و به سقف نصب می‌شود. کاربرد‌های این دوربین در مکان‌هایی مانند نصب در منازل، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و … بسیار کارآمد هستند. دوربین امنیتی کمک زیادی به کنترل نامحسوس و نظارت بر موارد حساس می کند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد.

انواع دوربین مداربسته از نظر رزولوشن تصویر

رایج ترین رزولوشن برای دوربین های مدار بسته 1، 2، 3، 4، 5، 6، 8 و 12 مگاپیکسل است. دوربین های باکس نوع دیگری از دوربین مدار بسته هستند که بیشتر کاربری صنعتی دارند. لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود. جالب است بدانید این نوع از دوربین مدار بسته از پرفروش ترین نوع دوربین مداربسته در سال 2022 در سطح جهانی است. این آمار از طریق نرم افزار آماری IP Video System Design Tool تهیه شده که براساس فعال سازی توسط مشتریان در سراسر دنیا جمع آوری شده است.

این دوربین ها معمولا قابلیت دید در شب دارند و می توانند در محیط های تاریک نیز تصاویر مطلوب و واضحی ثبت کنند. البته این دوربین های قابلیت گردش ندارند و برای ثبت تصویر از یک مکان ثابت تصویربرداری می کنند. همچنین به راحتی می توان با قرار دادن دوربین های بولت در یک پوشش آنها را ضدآب کرد و به همین دلیل می توان از آنها در محیط های باز نیز استفاده نمود. اعتماد به یک برند خاص و انتخاب مناسب دوربین مداربسته برای افراد عادی کار ساده‌ای نیست. در این مطلب قصد داریم شما را در انتخاب برند مورد نظر راهنمایی کنیم. سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید.

http://atisflower.ir