دسته‌بندی نشده

کاربرد پلنیوم باکس-هواسازاتاق تمیز-آژند کلین روم

احساس نیاز مبرم به تولید این محصولات، خودکفایی و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای دیگر دلیل تأسیس این موسسه فنی به صورت غیر رسمی در سال۱۳۹۷ می باشد. موسسه فنی مهندسی مشایخی با تلاش تیمی مجرب تأسیس گردید.در حال حاضر این موسسه با دستیابی به تجربه های فراوان، تنها تولید کننده دریچه های استیل و مدرن ،با تضمین کیفیت در ایران می باشد. هر کدام از قسمت‌هی ساختمان بر اساس متراژ نیازمند کانال باکس مناسب خود بوده و جهت کسب مشاوره لازم امکان تماس با شماره … و نمایندگان شرکت تهویه سان را خواهید داشت.

دریچه تایلی تهویه هوا

برای مشاوره و آگاهی از قیمت انواع باکس توزیع هوا با کارشناسان شرکت صنعتی رحمتی تماس حاصل پلنیوم باکس کانال کنید. می توانید آن را بر اساس شرایط فضای سقف کاذب و میزان طول و عرض دریچه های خطی و اسلوت از جنس گالوانیزه سفارش دهید. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده بهره برداری شده است که کاربرد آنها را بسیار آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یا لوله فلکسی خرطومی استفاده می شود. شرکت تولیدی تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه تولید محصولات متنوع جعبه تنظیم هوا از توانایی بالایی در ساخت محصول درخواستی شما طبق استاندارد جهانی و متریال مرغوب را دارد. از این نوع کانال باکس ویژه زمانی استفاده شده که دریچه هوای گرد در انتهای سیستم هوارسانی وجود داشته باشد.

  • پلنیوم باکس باتوجه به کاربردی که دارد، از ورق های گالوانیزه با ضخامت وطول و عرض متفاوت ساخته می شود.
  • ویژگی دکوراتیو بودن این تجهیز باعث میشود در مکان های مختلف مانند منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات از آن استفاده کرد.
  • ازآنجاکه دریچه های خطی واسلوت بصورت دکوراتیو ودرطول های بالا کارمی شوندوامکان هوادهی یکنواخت درطول بالای دریچه وجودندارد.
  • تنوع طرح، رنگ و مدل جعبه تنظیم هوا بر اساس نیاز مشتریان و هارمونی با کانال هوارسانی بوده و امکان ساخت سفارشی مدل همراه با دریچه هوای خروجی نیز وجود دارد.
  • برای آگاهی از قیمت پلنیوم باکس باید فاکتورهایی نظیر ابعاد، تعداد مورد نیاز، قیمت بروز مواد اولیه و هزینه های حمل و نقل را در نظر گرفت.
معمولاً رنگ پلنیوم باکس در سقف های کاذب رنگ مشکی ۹۰۰۵ مات به صورت الکترواستاتیک کوره ای می شود. دریچه‌های اسلوت با Plenum Box روی سقف‌های کاذب اجرا می‌شوند و بدون این‌ که هیچ‌گونه پیچی قابل ‌مشاهده باشد، زیرا جعبه‌هایی برای پلونیم باکس طراحی ‌شده است. به عبارتی این وسیله برای تجمع هوا در پشت دریچه استفاده می‌شود که در نهایت هوا را به‌ صورت یکنواخت منتشر می‌کند.

کاربرد پلنیوم باکس-هواسازاتاق تمیز-آژند کلین روم

شرکت صنعتی نظری یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان این حوزه بوده و مشتریان می‌توانند بدون هیچگونه واسطه‌ای خریدهای ارزان‌تری داشته باشند. کانال باکس زیبایی خاصی را در نمای ظاهری ساختمان ایجاد می‌کند و جریان هوا را به‌ صورت متنوع در محیط داخلی ساختمان پخش می‌کند. شما می توانید در این ناحیه تعداد دریچه ها را تغییر دهید که معمولا تا 10 اسلات قابل تغییر هستند. به عنوان مثال اگر از یک تیغه تقسیم کننده استفاده کنید تعداد دریچه های اسلات دو عدد می شود و اگر از 2 تیغه استفاده کنید تعداد دریچه های خروجی سه عدد می شود.

کاربرد پلونیوم باکس در سیستم هوارسانی

پلنیوم معمولاً با یک یا چند طوقه به کانال اصلی توسط لوله های فلکسی بل نصب می گردد. پلنیوم باکس یکی از تجهیزات مورد استفاده در صنعت تهویه هوا است که برای بهینه سازی و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. پلنیوم باکس ها جهت استفاده بهینه از هوا و هدایت هوا به سمت خروجی ها و یا ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یکی از محصولات نسبتاً جدید میباشد که جهت یکنواخت کردن هوا استفاده می شود. کارگاه‌های تولید کننده انواع محصولات سیستم هوارسانی محل مناسبی برای خرید ارزان‌تر خواهند بود.

تهیه بهترین پلنیوم باکس

درواقع هنگام نصب کانال باکس با سه روش رو به رو هستید که شامل نصب روی دیوار، کنف و سقف کاذب می‌باشد. البته این نکته را به یاد داشته باشید که برای نصب پلنیوم باکس از هیچ‌گونه پیچ و مهره‌ای استفاده نمی‌شود. از طرفی برای وصل کردن کانال باکس از لبه‌های خم‌دار و بست‌های خرچنگی استفاده می‌شود تا بتوانند جعبه توزیع هوا را وصل کنند.